Leuk om te lezen dat je nu een zinvol jaar hebt gehad.quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:32 schreef SunChaser het volgende:
Mijn jaar was vooral druk en het lijkt alsif ik pas 2 maanden in 2007 zit. Echt, wat ging het snel. Heb veel gedaan. Keihard gewerkt, net zo hard gewerkt aan mn hobby, FOK!tv met Danny nieuw leven ingeblazen, vaste columnist geworden, dikker geworden ook, priveleven zo nu en dan verwaarloosd, ook leuke dingen gedaan, voor het eerst in mn leven echt vakantie genomen en weggeweest en gewerkt aan mn montage en presenteerskills.
2007 was een vol en druk jaar, maar ook een topjaar en december wordt t leukst denk ik
Ook voor wat betreft op welke locatie het nieuwe jaar gevierd zal worden.quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:43 schreef OldJeller het volgende:
Beetje voorbarig om te zeggen, hè.
We hebben Sinterklaas nameljk nog niet gehad en 5 december telt zeer zwaar mee als we het hebben over een goed jaar of niet.
Wat hij/zij zegtquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:00 schreef Valange het volgende:
Een verloren jaar.. nieuwe ronde, nieuwe kansen in 2008
Dat dus.quote:Op maandag 3 december 2007 12:28 schreef theKiD het volgende:
De liefde niet meegerekend, was 2007 een goed jaar!
Nja.. qua liefde was 2007 een absoluut verloren jaar... Op naar 2008 dus
Gecondoleerd, dat is zeker een rotjaar dan.quote:Op maandag 3 december 2007 22:25 schreef Kickmaster het volgende:
Kut: mijn beste leukste en liefste vriendin is overleden.
Thanksquote:Op maandag 3 december 2007 22:38 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Gecondoleerd, dat is zeker een rotjaar dan.
Klinkt redelijk bekend.. van t sociale leven dan..quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:01 schreef RoelRoel het volgende:
2007 was zwaar kut.
Heel het jaar in de angst zitten dat mijn vriendin het uitmaakt en nu is het gebeurt.
Een zomer vol verwachtingen om leuke dingen te doen met mijn vriendin, maar ze wou alleen maar met haar nieuwe vrienden dingen doen. (veel mannelijke)
Mijn sociale leven is ook verneukt omdat ik zowat altijd bij haar was.
Nu nog de feestdagen chagerijnig zijn zonder haar en haar heel erg missen.![]()
Maja waarom post ik dit eigenlijk.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:01 schreef RoelRoel het volgende:
2007 was zwaar kut.
Heel het jaar in de angst zitten dat mijn vriendin het uitmaakt en nu is het gebeurt.
Een zomer vol verwachtingen om leuke dingen te doen met mijn vriendin, maar ze wou alleen maar met haar nieuwe vrienden dingen doen. (veel mannelijke)
Mijn sociale leven is ook verneukt omdat ik zowat altijd bij haar was.
Nu nog de feestdagen chagerijnig zijn zonder haar en haar heel erg missen.![]()
Maja waarom post ik dit eigenlijk.
In 2007 ben ik 4 uur per dag 4 dagen in de week gaan werken op de zaak. Thuiswerken doe ik alleen nog maar wanneer het echt niet meer gaat.quote:Ook heel 2006 heb ik ziek thuis gezeten, maar ik ben wel héél voorzichtig weer gaan werken. Ik werk nu 2 uur per dag op de zaak en 2 uur per dag thuis, dit 4 dagen in de week.
Dat ben ik nog steeds. Voorlopig komt er ook geen herkeuring, afgelopen oktober ben ik wederom volledig afgekeurd.quote:In 2006 stevende ik had af op een WIA. Dat is ook gebeurd uiteindelijk. Afgelopen oktober ben ik volledig afgekeurd.
Gelukkig zijn niet alle mannen watjes,quote:Ook de relatie daarna kon het niet aan. Valt niet mee, met een zieke moeten leven blijkbaar,
Niks meer aan toe te voegen.quote:Er zijn hele mooie vriendschappen voor in de plaats gekomen en zelfs degenen die toen afhaakten komen heel voorzichtig terug.
Dat vrijwilligerswerk bleek helaas toch te zwaar, dus daar ben ik mee gestopt. Ik heb op mijn werk nu een leuke functie als PR & Communicatie medewerker.quote:Die functie krijg ik nooit meer terug, maar dat wil ik ook niet. Ik heb nu wel een andere functie daar en voorlopig ben ik daar tevreden mee. Daarnaast doe ik wat aan vrijwilligerswerk en dat bevalt prima, al is het zwaar.
Ach, what can I say ... some things will never change. Toch heb ik een prima leven,quote:Financieel gaat het zo mogelijk nog rukker. Gelukkig ondersteunen mijn ma en mijn zus me waar mogelijk, zodat ik toch rond kan komen van 150 ¤ per maand.
Mijn mooie rode bolide heb ik met pijn in mijn hart op moeten geven. Heel lastig, want verder dan 15 min. fietsen gaat niet. Ik mis mijn autootje nog dagelijks, maar ook dat zal op een dag wel wennen.quote:Tsja. Die auto moet er nog steeds uit, maar fietsen gaat nog steeds niet. Hoewel ik al wel op 20 minuten zit nu, dus er zit een stijgende lijn in,.
Iemand interesse in een mooie rode Renault 5?
Zo gezegd, zo gedaan,quote:2007 moet zoals eerder gezegd wat rustiger en zorgelozer worden en ik heb er alle vertrouwen in dat dit ook gaat gebeuren,.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |