In je blog dus.....quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Evengoed toch een leuk stukje Soury
Mooie sig heb je NMNSquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Evengoed toch een leuk stukje Soury
Hoop het voor jequote:Op vrijdag 30 november 2007 01:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
TIs waar hé....hoop ik![]()
Wat zal ik nog een vreugde krijgen...![]()
![]()
Zat in 1100353quote:
Sindsdien ware terror !! Ben verdomme geen klimrekquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die je een kopstoot gaf...
Je was me voor en ik had uren aan de OP besteedquote:
Het verkeerde topicquote:
Een fipo is een fipo maakt niks uit waar je hem hebtquote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Je was me voor en ik had uren aan de OP besteed
Jemig, sorryquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Je was me voor en ik had uren aan de OP besteed
Je houd van zequote:Op vrijdag 30 november 2007 01:07 schreef Soury het volgende:
Sindsdien ware terror !! Ben verdomme geen klimrek
quote:
Jajaquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar..
Wie had er hier dan de fipo?
Even kijken...
Jammer........ik had al af en toe een wilde fantasie....quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Sindsdien ware terror !! Ben verdomme geen klimrek
Slaap lekker dossiermiepert....quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:12 schreef beroepslurker het volgende:
Trusten allemaal
Kijk nog 's?quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jaja![]()
Zeg jij weet wel wat het betekend?
Weltrustequote:Op vrijdag 30 november 2007 01:12 schreef beroepslurker het volgende:
Trusten allemaal
quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jammer........ik had al af en toe een wilde fantasie....
Had je dat niet 10 minuten geleden kunnen doenquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:12 schreef beroepslurker het volgende:
Trusten allemaal
met zwembandjes....quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neeeeeeee, maar jij toch een reus...
quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Had je dat niet 10 minuten geleden kunnen doen![]()
Slaap lekker
Nee een klimrekquote:
Nee, nog nietquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Had ik al gezegd dat we vanavond mooie streams hadden
Super genoten. Zat op me werk Maar de avond ging lekker snelquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ben je brugwachter?quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Super genoten. Zat op me werk Maar de avond ging lekker snel
Ik zit net de filmpjes terug te kijkenquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Onder het motto; ik ben niet gek, ik ben een klimrekquote:
Mwahh wel een mooie omschrijvingquote:
Ze staat vermoedelijk garant voor op je bek gaan.......quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Onder het motto; ik ben niet gek, ik ben een klimrek
Maar wel achter glas op een stoelquote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Onder het motto; ik ben niet gek, ik ben een klimrek
Uhhh ik beheer een aantal applicaties bij een uitgever. En 's avonds heb ik een monitor funktie eigenlijk. En als ik dat een beetje in de smiezen hou heb ik iid niet zo veel te doen. Totdat het schip uitgevaren isquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Serieus, kun/wil je het vertellen?
Vind je dat niet vervelend dat je niet genoeg werk hebt? Bij mijn vorige werkgever kon ik drie kranten van voor naar achter en weer terug doornemen voordat ik eens wat ging doen. Ik werd er lui en sjaggie van....en uiteindelijk een andere baan genomen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhhh ik beheer een aantal applicaties bij een uitgever. En 's avonds heb ik een monitor funktie eigenlijk. En als ik dat een beetje in de smiezen hou heb ik iid niet zo veel te doen. Totdat het schip uitgevaren is
Nou ik vind die avonddiensten nu erg prettig. Overdag heb je een hoop gezeik van managers/vergaderen lullen en regelen. Dus de afwisseling is welkom.quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind je dat niet vervelend dat je niet genoeg werk hebt? Bij mijn vorige werkgever kon ik drie kranten van voor naar achter en weer terug doornemen voordat ik eens wat ging doen. Ik werd er lui en sjaggie van....en uiteindelijk een andere baan genomen.
Dan had ik nog mazzel, ik mocht tenminste nog elk half uur op een knop drukkenquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind je dat niet vervelend dat je niet genoeg werk hebt? Bij mijn vorige werkgever kon ik drie kranten van voor naar achter en weer terug doornemen voordat ik eens wat ging doen. Ik werd er lui en sjaggie van....en uiteindelijk een andere baan genomen.
Managers zijn top, althans de mijne. Gewoon lekker meelullen....quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik vind die avonddiensten nu erg prettig. Overdag heb je een hoop gezeik van managers/vergaderen lullen en regelen. Dus de afwisseling is welkom.
Das vaakquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan had ik nog mazzel, ik mocht tenminste nog elk half uur op een knop drukken
mwa, was wel gezellig. buurten bij me collega's. als ik maar binnen 30 min terug wasquote:
Ik zat dagen met een andere collega aan de andere kant van het gebouw Need for Speed te spelen....quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan had ik nog mazzel, ik mocht tenminste nog elk half uur op een knop drukken
Ik haat het !!! En ik heb er wel 30 ofzo.. En maar OH en over niksquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Managers zijn top, althans de mijne. Gewoon lekker meelullen....
quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Managers zijn top, althans de mijne. Gewoon lekker omhoog neuken....
Ik zit 's avonds alleen.. Dus vermaak ik mezelf maar.. Met streams en Fokquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mwa, was wel gezellig. buurten bij me collega's. als ik maar binnen 30 min terug was
Waarom heb jij er dertigquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haat het !!! En ik heb er wel 30 ofzo.. En maar OH en over niksDat mag dan wel wat kosten, maar het personeel tiefen ze er graag uit
Overigens....ik neem ook bij hen geen blad voor m'n mond. Heb het nu alleen getroffen dat dat ontzettend wordt gewaardeerd...Dat is elders ook wel eens anders geweest.quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is wel een beetje zo....sorry![]()
Maar ja, ik moet ook aan mijn boterham denken hé....
Je weet dat je niet alleen mag zitten?quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit 's avonds alleen.. Dus vermaak ik mezelf maar.. Met streams en Fok
quote:
Dat is inderdaad waar....toch vreemd, want thuis mag dat dan wel weer.quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je weet dat je niet alleen mag zitten?
Ja, dat wil idd nog wel eens verschillen per baasquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Overigens....ik neem ook bij hen geen blad voor m'n mond. Heb het nu alleen getroffen dat dat ontzettend wordt gewaardeerd...Dat is elders ook wel eens anders geweest.
Ik heb zelfs 's nachts aleen gezeten... De bewaking is erquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je weet dat je niet alleen mag zitten?
quote:
Mijn grote muil heeft mij wel een paar banen gekost. Maar goed, liever droog brood dan niet zeggen wat je echt vindt.quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, dat wil idd nog wel eens verschillen per baas
Ik denk dat je dan zelf verantwoordelijk bentquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar....toch vreemd, want thuis mag dat dan wel weer.
Heeft ie EHBO gehad? Dan mag het volgens mijquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb zelfs 's nachts aleen gezeten... De bewaking is er
Ik heb één coordinator. Managers lopen er rond voor elke wissewasje wat je kan bedenken. Proces manager. Change manager Project manager. Nou zo kan ik nog wel ff doorgaanquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom heb jij er dertigKan eentje jou niet aan......
Ja, is een kwestie van aftasten of het gewenst is of niet. Maar het is idd wel frustrerend als je niets mag zeggenquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mijn grote muil heeft mij wel een paar banen gekost. Maar goed, liever droog brood dan niet zeggen wat je echt vindt.
Heel ITIL ingevoerd dus....quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb één coordinator. Managers lopen er rond voor elke wissewasje wat je kan bedenken. Proces manager. Change manager Project manager. Nou zo kan ik nog wel ff doorgaan
Tuurlijk BHV .... Maar ja als ik iid ergens onderaan een trap lig vinden ze me ff niet .. Ik heb ooit wel es met een omval pieper gelopen. Maar die lieten we te vaak omvallen denk ikquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heeft ie EHBO gehad? Dan mag het volgens mij
Slaap lekker nmnsquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar ehm, lieve fokkers....ik ga slapen![]()
Fijne nacht gewenst......![]()
Whhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaa Nu heb ik een borrel nodigquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heel ITIL ingevoerd dus....
Wrom? Ik vind het wel leuk als de hele keten blijkt te werken. Ik hou wel van dat soort dingen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Whhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaa Nu heb ik een borrel nodig
Truste ...quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar ehm, lieve fokkers....ik ga slapen![]()
Fijne nacht gewenst......![]()
Was dat nou maar waarquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wrom? Ik vind het wel leuk als de hele keten blijkt te werken. Ik hou wel van dat soort dingen.
Helaas werkt het vaak nietquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wrom? Ik vind het wel leuk als de hele keten blijkt te werken. Ik hou wel van dat soort dingen.
Bij ons gaat alles redelijk goed, behalve changes, daar zit een prutser die het maar niet wil leren.quote:
Beetje krom dat eigenlijk. Soury zou zelf ook bhv moeten hebben.quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:41 schreef HiDiHo het volgende:
Heeft ie EHBO gehad? Dan mag het volgens mij
Zat ik ook ook te denkenquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Beetje krom dat eigenlijk. Soury zou zelf ook bhv moeten hebben.
Anders zit die bewaker alleen zonder iemand met bhv![]()
Die zijn altijd met zijn tweetjesquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Beetje krom dat eigenlijk. Soury zou zelf ook bhv moeten hebben.
Anders zit die bewaker alleen zonder iemand met bhv![]()
Moet jij BHV hebben btwquote:
Phil Collins, fuck, ik ga nog een torrent kijken.quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:09 schreef HiDiHo het volgende:
Mike Oldfield - Moonlight Shadow
Phil Collins - Groovy Kind Of Love
Da's trouwens meer dan genoeg en dan naar een eiland.quote:
Geen ideequote:Op vrijdag 30 november 2007 02:14 schreef Soury het volgende:
Moet jij BHV hebben btw
Nou das toch ut zelfde. Als je een eigen bedrijf hebt (met personeel) is het nu verplicht .quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:20 schreef Veulen het volgende:
[..]
Geen idee
Maar ik heb al jaren EHBO-les dus
http://nl.youtube.com/watch?v=7VqqLWWKth0quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:16 schreef APK het volgende:
[..]
Da's trouwens meer dan genoeg en dan naar een eiland.
Weet ikquote:Op vrijdag 30 november 2007 02:21 schreef Soury het volgende:
Nou das toch ut zelfde. Als je een eigen bedrijf hebt (met personeel) is het nu verplicht .
quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Maar ik heb geen personeel.
Alleen maar slaven >:)
Beter dan jij, je een beetje laten knechten door 2 kattenquote:
Nou eentje maar.. Maar ik word nu al knetterbek van die aandacht die ik ineens krijgquote:Op vrijdag 30 november 2007 02:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Beter dan jij, je een beetje laten knechten door 2 katten
Liefde is afzienquote:Op vrijdag 30 november 2007 02:36 schreef Soury het volgende:
Nou eentje maar.. Maar ik word nu al knetterbek van die aandacht die ik ineens krijgHeb haar al 30 keer van mijn laptop gehaald
Mwhaaquote:
Sexy, naughty, bitchy me.quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=7VqqLWWKth0
Waarom hebben vrouwen allemaal een laptopquote:Op vrijdag 30 november 2007 02:36 schreef Soury het volgende:
Nou eentje maar.. Maar ik word nu al knetterbek van die aandacht die ik ineens krijgHeb haar al 30 keer van mijn laptop gehaald
Na een heftige DGK avond vermoeid hun bed inquote:Op vrijdag 30 november 2007 02:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Waar is iedereen gebleven zo ineens?
Nee een noodzakelijk kwaad aangezien mijn PC de geest heeft gegeven. En deze van de baas dus nu misbruik.quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:54 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom hebben vrouwen allemaal een laptop
Is het een soort fashion accessory ?
Ik ga ook maar eens die kant op.quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:54 schreef Soury het volgende:
Na een heftige DGK avond vermoeid hun bed in
Mazzel...meisquote:Op vrijdag 30 november 2007 02:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens die kant op.
Truste muis en katten
quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Waar is iedereen gebleven zo ineens?
Is het wel een Louis Vuitton laptop?quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:56 schreef Soury het volgende:
Nee een noodzakelijk kwaad aangezien mijn PC de geest heeft gegeven. En deze van de baas dus nu misbruik.
Nee een lelijke zwarte HPquote:Op vrijdag 30 november 2007 03:01 schreef APK het volgende:
[..]
Is het wel een Louis Vuitton laptop?
Anders zou ik er ook niet dood mee gezien willen worden.
Met zo'n dingetje van vier vierkante centimeter dat je moet vingeren ipv een muis?quote:
Kan !! Maar gelukkig kan er ook een muis inquote:Op vrijdag 30 november 2007 03:06 schreef APK het volgende:
[..]
Met zo'n dingetje van vier vierkante centimeter dat je moet vingeren ipv een muis?
Wat een uitvinding!quote:Op vrijdag 30 november 2007 03:08 schreef Soury het volgende:
Kan !! Maar gelukkig kan er ook een muis in
Wat bazel je nou... Zit gewoon in het stopcontactquote:Op vrijdag 30 november 2007 03:11 schreef APK het volgende:
[..]
Wat een uitvinding!![]()
Maar is zo'n laptop niet sloom, met een klein scherm en met luie batterijen binnen no time?
Daar worden de batterijen toch sloom van?quote:Op vrijdag 30 november 2007 03:16 schreef Soury het volgende:
Wat bazel je nou... Zit gewoon in het stopcontact
Specs!quote:Maar goed op zoek naar een nieuwe PC
Nooit uitgeprobeerd ..Denk dat ik die laptop niet meer nodig heb in de derde wereld oorlogquote:Op vrijdag 30 november 2007 03:20 schreef APK het volgende:
[..]
Daar worden de batterijen toch sloom van?
Dat, als je opeens midden in de derde wereldoorlog zit en je opeens een laptop nodig hebt hij er na 30 minuten mee ophoudt.
[..]
Specs!![]()
Specs van de nieuwe supercomputer, mutsquote:Op vrijdag 30 november 2007 03:22 schreef Soury het volgende:
Nooit uitgeprobeerd ..Denk dat ik die laptop niet meer nodig heb in de derde wereld oorlog
Daar ga ik me ff in verdiepen ....quote:Op vrijdag 30 november 2007 03:27 schreef APK het volgende:
[..]
Specs van de nieuwe supercomputer, muts
Verstandig!quote:
Moet nú de deur uit tot laterquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:04 schreef Lobasca het volgende:
Moppies!
Later babe,quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:07 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Moet nú de deur uit tot later![]()
Bist du in Holland, schatze?quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:21 schreef Ian_Nick het volgende:![]()
Teringjeugd weer rellen vandaag.
Ik hoop dat er flink wat van die luie paupers op hun bek gebeukt worden door de politie als ze weer gaan slopen.
Staken die luie zuip- en snuivende donders daar ook al?quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nein.
Ik zit veilig in Deutschland.
Nein.quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Staken die luie zuip- en snuivende donders daar ook al?
Puntje bij paaltje hebben ze nu al minder lesuren dat ze in de schoolbanken hoeven te zitten, aangezien stages e.d. ook meetellen als lesuren, dus is het staken om het staken, en er zullen er heel veel zijn die niet eens weten waarom ze nu eiegenlijk staken, als je ze het zou vragen..quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nein.
Ik had het over de Nederlandsche kansenjeugd die enkel staakt zodat men niet in de schoolbanken hoeft te zitten.
Duits nieuws kan me weinig schelen.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Puntje bij paaltje hebben ze nu al minder lesuren dat ze in de schoolbanken hoeven te zitten, aangezien stages e.d. ook meetellen als lesuren, dus is het staken om het staken, en er zullen er heel veel zijn die niet eens weten waarom ze nu eiegenlijk staken, als je ze het zou vragen..
Zullen we ons als vrijwilliger aanmelden bij de ME?quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Inderdaad.
En dan nog dingen mollen ook.
Ik zeg: gebruik die knuppels waar 's even goed.
Lijkt me een érg keck ende puickend planquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zullen we ons als vrijwilliger aanmelden bij de ME?
Vader...hit them high..hit them low...quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lijkt me een érg keck ende puickend plan ~O>
I willquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vader...hit them high..hit them low...
ziekquote:
Niet tofquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ziek![]()
Maar het goede nieuws is dat ik wel weer uit bed ben![]()
paracetamol ftw!
Ik snap er ook geen fuck van.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Volgens mij moet er gestaakt worden voor meer leraren en meer les.
het is toch niet te geloven dit. nóg minder uren naar school omdat je huiswerk moet maken op school.![]()
over twee jaar gaat mijn uk naar de middelbare school. Hopelijk krijgen ze dan weer gewoon les...
Boodschappen eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet tof![]()
Nog dingen die vandaag heel erg moeten gebeuren?
quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is nou het probleem met huiswerk maken op school?
ik zou denken: prima, hoef je dat thuis niet meer te doen. En de uren minderen maak je alleen het probleem groter mee. er moet weer meer les gegeven worden. Het niveau van de opleidingen moet weer omhoog. Rijtjes stampen. hatsjee.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen fuck van.
TyfusLAKS.
noem je het schoolwerkquote:
Laat die kids toch, er zijn niet eens genoeg goede leraren.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
noem je het schoolwerk![]()
probleem opgelost
daarom vind ik: staak voor beter onderwijs, niet voor minder uren.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:47 schreef APK het volgende:
[..]
Laat die kids toch, er zijn niet eens genoeg goede leraren.
Huiswerk moet je lekker thuis doen, of niet.
Ouders doen tegenwoordig steeds meer om hun kinderen overdag zo weinig mogelijk in huis te hebben.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:49 schreef debuurvrouw het volgende:
daarom vind ik: staak voor beter onderwijs, niet voor minder uren.
een slimme meid is op haar toekomst voorbereid!quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:51 schreef APK het volgende:
[..]
Ouders doen tegenwoordig steeds meer om hun kinderen overdag zo weinig mogelijk in huis te hebben.
Met een strikje eromheen ofzo.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:56 schreef Lobasca het volgende:
Ze moeten die vakkenpakketten aantrekkelijker maken!
Neehee, dat je na een jaar vakken kan laten vallen die je niet liggen, waar je met tegenzin heengaat en niks anders loopt te doen dan te klooien. Komt niemand ten goede.quote:
Geintje op de vroege ochtendquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Neehee, dat je na een jaar vakken kan laten vallen die je niet liggen, waar je met tegenzin heengaat en niks anders loopt te doen dan te klooien. Komt niemand ten goede.
Uiteraardquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je had wel een soort van punt hoor, daar niet van.
Helemaal mee eens, aansluitende uren, goede leraren, de wind eronder, huiswerk thuis en geen gezeur van die verwende krengen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En mensen die vanaf hun werk lopen te mailen en te chatten moeten ze ook eens flink aanpakken...quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:12 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, aansluitende uren, goede leraren, de wind eronder, huiswerk thuis en geen gezeur van die verwende krengen.
(stiekum vanaf mijn werk)
quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En mensen die vanaf hun werk lopen te mailen en te chatten moeten ze ook eens flink aanpakken...
quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:12 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, aansluitende uren, goede leraren, de wind eronder, huiswerk thuis en geen gezeur van die verwende krengen.
(stiekum vanaf mijn werk)
Talk to the handquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En nog gapen ook, ga toch 'ns op tijd naar je nest!
Het ís ook zorgwekkend. Wat ik ook heel erg mis in deze is de ouders. Hebben ze dan helemaal geen invloed op hun kinderen meer?quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
maar even serieus, ik maak me er wel zorgen over. Die opleiding is zo belangrijk. Algemene ontwikkeling enzo. En dan kunnen ze later altijd nog putjesschepper worden als dat is wat ze gelukkig maakt. maar de basis graag zo breed mogelijk, vergroot je keuzemogelijkheden.
als ik soms hoor wat kinderen mogen zeggen tegen hun oudersquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:24 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Het ís ook zorgwekkend. Wat ik ook heel erg mis in deze is de ouders. Hebben ze dan helemaal geen invloed op hun kinderen meer?
Goed dat je streng bent Buuf, kinderen hebben structuur nodig, geeft ze een veilig gevoel, maar ja, het is natuurlijk makkelijker om ze overal hun zin in te geven dan écht de tijd te nemen om ze iets bij te brengen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als ik soms hoor wat kinderen mogen zeggen tegen hun ouders![]()
maar ik ben dan ook heel streng.Ze mogen van mij best staken, maar dan wil ik wel weten wáárom ze staken en waarvóór.(hoef ik het er niet mee eens te zijn, maar wel graag nadenken en een mening vormen aub) Volgens mij lopen er hier veel lekker vrij te hebben en een relletje te maken. Geen idee van het hoe en waarom.
Das laatste heeft vaak een andere reden, mensen willen steeds meer luxe, en daarom werken beide ouders, helaas worden kinderen daar de dupe van.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:40 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Goed dat je streng bent Buuf, kinderen hebben structuur nodig, geeft ze een veilig gevoel, maar ja, het is natuurlijk makkelijker om ze overal hun zin in te geven dan écht de tijd te nemen om ze iets bij te brengen.
En wat APK zei denk ik ook weleens, dat ze zoveel mogelijk werken om zo weinig mogelijk uren met hun kinderen door te brengen, triest wel.
Huiswerk maken op schoolquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen fuck van.
TyfusLAKS.
ja, dat is zielig. Ons buurjongetje was laatst ziek geworden op school. Overgeven en alles. Maar papa en mama konden hem niet komen halen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:40 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Goed dat je streng bent Buuf, kinderen hebben structuur nodig, geeft ze een veilig gevoel, maar ja, het is natuurlijk makkelijker om ze overal hun zin in te geven dan écht de tijd te nemen om ze iets bij te brengen.
En wat APK zei denk ik ook weleens, dat ze zoveel mogelijk werken om zo weinig mogelijk uren met hun kinderen door te brengen, triest wel.
Da's tegenwoordig niet eens meer alleen voor luxe hoor.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Das laatste heeft vaak een andere reden, mensen willen steeds meer luxe, en daarom werken beide ouders, helaas worden kinderen daar de dupe van.
Het LAKS zegt ook dat kwalitiet hetgeen is waar voor ze eigenlijk staken, primair, als eerste, speerpunt, item nr. 1,hoogste prioritiet kwaitiet niet kwantietietquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Bij jou en anderen niet, maar ik ken er genoeg waar dat wel het geval is.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Da's tegenwoordig niet eens meer alleen voor luxe hoor.Ik ben thuis, maar het kan eigenlijk niet meer. Als de jongste naar school is ga ik ook weer aan de slag. Maar dan wil ik het wel zo regelen dat ik zo min mogelijk opvang nodig heb.
Vinex wijken vol....quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bij jou en anderen niet, maar ik ken er genoeg waar dat wel het geval is.
misschien moeten ze dan wat minder inzetten op de 1040 norm. en wat meer de nadruk op kwaliteit. want het komt niet echt lekker uit de verf zo.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:47 schreef ppi het volgende:
[..]
Het LAKS zegt ook dat kwalitiet hetgeen is waar voor ze eigenlijk staken, primair, als eerste, speerpunt, item nr. 1,hoogste prioritiet kwaitiet niet kwantietiet
Wauw ik ga ik hier zowaar een scholieren discussie aan
Ik heb die voorzitster (of wat het dan ook maar was) van het LAKS 2x op de radio gehoord.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
misschien moeten ze dan wat minder inzetten op de 1040 norm. en wat meer de nadruk op kwaliteit. want het komt niet echt lekker uit de verf zo.
Gebrek aan kwaliteit zit niet in het aantal uren. Het gebrek aan kwaliteit zit voor een deel in de docent en voor een deel in de opvoeding. Minder uren les betekend niets meer en niets minder dan minder uren les met dezelfde slechte kwaliteit. Waar schort het aan:quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
misschien moeten ze dan wat minder inzetten op de 1040 norm. en wat meer de nadruk op kwaliteit. want het komt niet echt lekker uit de verf zo.
Ja, of ze komen met de auto. Vaak nog groter dan die van de docentquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:02 schreef ppi het volgende:
whehehe, ik schreef kwantitiet, prioritiet en kwalitiet..
Als poging tot inlevingsvermogen in de belevingswereld van de gemiddelde scooterrijdende middelbare scholier (M)..
Is Drama tegenwoordig geen onderdeel van het lessenpakket ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, of ze komen met de auto. Vaak nog groter dan die van de docentEn dan rijden ze natuurlijk, zoals vorige week, tegen de mijne aan en peren hem heel sneaky. En dan moet ik ze natuurlijk uit de klas halen (een collega zag het) en staan ze als een nadiaatje te huilen.......
Wagen van pa hé......Maar dat onfatsoen, dat begrijp ik dus echt niet. Tegen een auto aanrijden, om je heen kijken en dan heel snel aan het andere eind van de parkeerplaats je auto parkeren. Vervolgens niets melden maar gewoon de klas instappen alsof er niets aan de hand is. En daar gaan ouders de mist in. Pa en ma kwamen namelijk gelijk opdraven en vulden op het schadeformulier niet de naam van het kind in, maar pa's naam. Kind wordt buiten schot gehouden. Dat zijn lessen die kinderen krijgen van ouders en zo doen ze het later zelf dus ook.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:11 schreef ppi het volgende:
[..]
Is Drama tegenwoordig geen onderdeel van het lessenpakket ?
Maar tis wel kut als ze en deuk in je wagen rijden met hun patserbak.
Gewoon terugpakken die hap en hun wagen op blokken zetten
Tja wat zal ik zeggen, Nederland Pauperland ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wagen van pa hé......Maar dat onfatsoen, dat begrijp ik dus echt niet. Tegen een auto aanrijden, om je heen kijken en dan heel snel aan het andere eind van de parkeerplaats je auto parkeren. Vervolgens niets melden maar gewoon de klas instappen alsof er niets aan de hand is. En daar gaan ouders de mist in. Pa en ma kwamen namelijk gelijk opdraven en vulden op het schadeformulier niet de naam van het kind in, maar pa's naam. Kind wordt buiten schot gehouden. Dat zijn lessen die kinderen krijgen van ouders en zo doen ze het later zelf dus ook.
Dat lijkt een beetje op moslim terrorisme. Vermoedelijk ook een paar maagden als beloning bij goed handelen?quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:30 schreef ppi het volgende:
[..]
Verder verwijs ik naar mijn boek:
"Met Ppi onderweg naar het Paradijs"
Lees Koop mijn boekquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat lijkt een beetje op moslim terrorisme. Vermoedelijk ook een paar maagden als beloning bij goed handelen?
Pak je paarden ga mee demonstreren.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:40 schreef Veulen het volgende:
En toch vind ik dat ze gelijk hebben.
Niks zo kut als je huiswerk maken op school. Het lukt vaak niet omdat je de spullen niet hebt, of je moet extra dingen mee slepen (en loopt daar een rugbreuk aan op), of je bent binnen 15 minuten klaar en je zit je dan te vervelen, of je doet er 45/50 minuten over maar red het niet omdat je klasgenoten er door heen kletsen waardoor je afgeleid bent.
Het mbo doet het trouwens al jaren zo en ook daar regent het klachten. Niet aan beginnen dus.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:42 schreef ppi het volgende:
Pak je paarden ga mee demonstreren.
Als tegenwicht voor die enge ME paarden..
Jij bent al kansloos, je woont in duitslandquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga kansloos staken tegen kansloos staken.
pwntquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij bent al kansloos, je woont in duitsland
Heb je mijn eerdere postings mbt de standpunten van het LAKS niet gelezen ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Wat is er nou toch verkeerd aan om hier voor te staken? Is dit minder erg dan een rondje om de kerk of een sluitende fabriek?
Of mogen ze gewoon niet staken omdat ze jong zijn?
Het was ook meer in het algemeen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:00 schreef ppi het volgende:
Heb je mijn eerdere postings mbt de standpunten van het LAKS niet gelezen ?![]()
Ik kan me wel redelijk vinden in de argumentatie van het LAKS.
Zoals ik het dan zo ongeveer meekrijg op den Nederlandschen Radio 1.
Minder lesuren betekend niet dat dan al die lesuren aaneengesloten zijn. Volgens mij krijgen ze alleen maar een meer versnipperd rooster. Daarnaast, mochten die uren wel aaneengesloten zijn, dan lopen ze eerder op straat en hebben ouders die beiden werken een probleem. Ik zou zeggen "Meer lesuren les, net zoals in onze tijd".quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:40 schreef Veulen het volgende:
En toch vind ik dat ze gelijk hebben.
Niks zo kut als je huiswerk maken op school. Het lukt vaak niet omdat je de spullen niet hebt, of je moet extra dingen mee slepen (en loopt daar een rugbreuk aan op), of je bent binnen 15 minuten klaar en je zit je dan te vervelen, of je doet er 45/50 minuten over maar red het niet omdat je klasgenoten er door heen kletsen waardoor je afgeleid bent.
Het mbo doet het trouwens al jaren zo en ook daar regent het klachten. Niet aan beginnen dus.
Er zijn maar genoeg docenten beschikbaar om 880 uur te geven. Wat moeten ze dan met die 160 overige uren? Dat is wel gewoon 4 uur in de week wat ze dan een beetje op school zitten te hangen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:03 schreef beroepslurker het volgende:
Nee, ze mogen zéker niet staken, ze moeten lekker op school zitten nu en leren, ze hebben maar 1040 uur, dus.....zou eigenlijk omhoog moeten die norm, willen ze ooit wat kennis vergaren. Lastige koters
Nee joh, die koters kunnen er geen fuck aan doen. Als ik als scholier die ruimte zou krijgen dan ging ik ook staken. Het zijn docenten (die stimuleren in veel gevallen stiekem dat ze moeten gaan staken) en ouders die het toestaan.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:03 schreef beroepslurker het volgende:
Nee, ze mogen zéker niet staken, ze moeten lekker op school zitten nu en leren, ze hebben maar 1040 uur, dus.....zou eigenlijk omhoog moeten die norm, willen ze ooit wat kennis vergaren. Lastige koters
Ah - oke, ik voelde me direct aangesproken omdat je me citeerdequote:Op vrijdag 30 november 2007 13:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het was ook meer in het algemeen.
Standpunten ook hier:
http://stop1040.laks.nl/
Veel scholen zijn prima in staat om een sluitend lesrooster te maken. Scholen staan achter hun leerlingen namelijk op dit moment, dat zouden ze niet doen als het geen verschil zou maken.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Minder lesuren betekend niet dat dan al die lesuren aaneengesloten zijn. Volgens mij krijgen ze alleen maar een meer versnipperd rooster. Daarnaast, mochten die uren wel aaneengesloten zijn, dan lopen ze eerder op straat en hebben ouders die beiden werken een probleem. Ik zou zeggen "Meer lesuren les, net zoals in onze tijd".
Er zijn genoeg docenten. Alleen staan die dan weer niet voor de klas maar doen ze andere vage dingen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Er zijn maar genoeg docenten beschikbaar om 880 uur te geven. Wat moeten ze dan met die 160 overige uren? Dat is wel gewoon 4 uur in de week wat ze dan een beetje op school zitten te hangen.
Lekkerquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:10 schreef ppi het volgende:
Ah - oke, ik voelde me direct aangesproken omdat je me citeerde![]()
Hier een paar Lollies voor jou en Ian.
[ afbeelding ]
Natuurlijk staan scholen achter die leerlingen, dat is politiek. Die willen geld, extra geld, meer geld, etc.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Veel scholen zijn prima in staat om een sluitend lesrooster te maken. Scholen staan achter hun leerlingen namelijk op dit moment, dat zouden ze niet doen als het geen verschil zou maken.
Verder vind ik het inderdaad het probleem van de ouders als die geen tijd hebben voor hun kind.
De goeie ouwe tijd
Dus ze zijn er niet. Of wil je iedereen met een leraren diploma mar gaan verplichten om voor de klas te staan?quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Er zijn genoeg docenten. Alleen staan die dan weer niet voor de klas maar doen ze andere vage dingen.
Ik geloof dat in Duitsland meer uren per jaar worden gegeven.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:03 schreef beroepslurker het volgende:
Waarom niet? Laat ze maar les geven i.p.v. zich terugtrekken voor al de bijzaken en -taken. Volgens mij zijn wij hier in Nederland op scholen kampioen in het scheppen van werk dat niet direct met het onderwijs te maken heeft en dat prima gedaan kan worden door lager insgeschaalde mensen die dat veel en veel beter kunnen dan die docent.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dus ze zijn er niet. Of wil je iedereen met een leraren diploma mar gaan verplichten om voor de klas te staan?
Ligt wel voor de hand en zou zeker schelen. Ze hebben toch niet voor Jan Jodocus dat leraren-diploma gehaald? Verplichten niet, maar wel aandringen..quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dus ze zijn er niet. Of wil je iedereen met een leraren diploma mar gaan verplichten om voor de klas te staan?
quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:25 schreef APK het volgende:
Waren jullie allemaal van die brave modelleerlingen vroeger?
En dát is het enige wat ik wel kan waarderen. De rebelsheid van leerlingen. Op de barricaden. Dat zou de grijze massa van veertigers ook eens wat meer moeten doen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:25 schreef APK het volgende:
Waren jullie allemaal van die brave modelleerlingen vroeger?
Moest jij ook op zaterdag en zondag naar school?quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:26 schreef ppi het volgende:
Volgens mij had ik 32 uur les per week.
Hoeveel vakantie heb je van de 52 weken als scholier ?
12 ??
40 X 32 = 1280 uur.
Bij een tussenuur trad een evaluatiemoment op waarbij het rooster van die dag werd bekeken.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:27 schreef Gert het volgende:
Heb wat van die roosters gezien die tegenwoordig normaal zijn op middelbare scholen. Nou... daar was ik vroeger ook niet blij mee geweest. Al die tussenuren.![]()
En die moet je dan op school hangend doorbrengen zodat de 1040-norm wordt gehaald. Zwaktebod.
Stenen door de ruiten, alles moet kapot! Die hufters verdienen het!
3 x 6 lesuren en twee dagen 7 lesuren en daar heb je 32 lesuur per week.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:28 schreef APK het volgende:
[..]
Moest jij ook op zaterdag en zondag naar school?
Nu zitten ze volgens mijn rekenmodel op 33,76u p/w.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:34 schreef ppi het volgende:
3 x 6 lesuren en twee dagen 7 lesuren en daar heb je 32 lesuur per week.
Wij hadden 4x7 (half 9 tot half 4) en 1x5 = 33 uurquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:34 schreef ppi het volgende:
Klopt, decaantaken, ict taken, stagetaken, mentortaken, regulier overleg, ad-hoc overleg, projectjes, verzuim-coordinator taken, roostertaken, zwangerschapsverlof, deeltijdbanen. ziekte, etc, etc. Probeer het maar eens rond te krijgen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wij hadden 4x7 (half 9 tot half 4) en 1x5 = 33 uur
Maar met bakken tussenuren en ander half uur pauze
Ook dat is tegenwoordig lang niet altijd meer het geval.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
en de docent weer voor de klas, daar is hij tenslotte voor opgeleid.
Klopt, ik geef ook wel eens les.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook dat is tegenwoordig lang niet altijd meer het geval.
en dan te bedenken dat een lesuur vaak 50 minuten is....quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:34 schreef ppi het volgende:
[..]
Ja, mijn neefje heeft 34 lesuren per week van 50 minutenquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat een lesuur vaak 50 minuten is....
45quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:32 schreef debuurvrouw het volgende:
en dan te bedenken dat een lesuur vaak 50 minuten is....
*schot voor open doel maar even voorbij laat gaanquote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:41 schreef debuurvrouw het volgende:
*schot voor open doel maar even voorbij laat gaan>:)
Ik heb geregeld het 8ste uur les gehad op schoolquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:41 schreef debuurvrouw het volgende:
*schot voor open doel maar even voorbij laat gaan>:)
Scholieren van tegenwoordig hebben ook geen uithoudingsvermogenquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:09 schreef Lobasca het volgende:
De staking is al afgelopen hoorrrrrrrrrrr....
Pcies! Tegenwoordig hangen ze de hele dag in en om McDonalds, daar waar wij braaf in de pauze naar het snoepwinkeltje gingen...quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Scholieren van tegenwoordig hebben ook geen uithoudingsvermogen
Wij mochten nooit van het plein afquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:22 schreef Lobasca het volgende:
Pcies! Tegenwoordig hangen ze de hele dag in en om McDonalds, daar waar wij braaf in de pauze naar het snoepwinkeltje gingen...
Op mijn eerste school voorgezet onderwijs, streng katholiek, mochten wij ook niet van het schoolplein af....quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wij mochten nooit van het plein af![]()
Maar we gingen wel stiekem op weg van en naar het sportveld een ijsje halen
Das toevallig, begon me net af te vragen waar je uithing!quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:35 schreef beroepslurker het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=A_wtmomakoo
Middag!
Thank God, it's Friday!quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Das toevallig, begon me net af te vragen waar je uithing!
Ik heb best wel medelijden met die buren van jou.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:35 schreef beroepslurker het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=A_wtmomakoo
Middag!
Mijn buurman vindt dit ook lekkere muziek gelukkig, dus ik bofquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb best wel medelijden met die buren van jou. [ afbeelding ]
Lief, dan moet je een kloon maken, heb je een ander e-mailadres voor nodig..quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:41 schreef beroepslurker het volgende:
Zou best mijn naam willen veranderen, maar dat lukt niet, of moet ik dan helemaal een nieuw account maken?
Jouw buren ook met jou..quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb best wel medelijden met die buren van jou. [ afbeelding ]
Mmm, dat moet wel lukken toch, gewoon een ander hotmail-adres?quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lief, daar moet je een kloon maken, heb je een ander e-mailadres voor nodig..
Yeps.... je brengt me op ideeën....quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:44 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Mmm, dat moet wel lukken toch, gewoon een ander hotmail-adres?
Hotmail pakt fok toch nietquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:44 schreef beroepslurker het volgende:
Denk dat ik gewoon Blurk doe, ga eens even proberen, mocht ik nu niet terugkomen dan is het niet gelukt, en die kans zit erinquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:46 schreef Lobasca het volgende:
Beroepslobasca...Lobascalurker...
quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:48 schreef APK het volgende:
[..]
Hotmail pakt fok toch niet
Gewoon even bij de instellingen van jouw account bij je provider een alias aanmaken. [ afbeelding ]
Joh...dat lukt jou wel..als je maar wel terugkomt!!quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:48 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Denk dat ik gewoon Blurk doe, ga eens even proberen, mocht ik nu niet terugkomen dan is het niet gelukt, en die kans zit erin
Neem nou gewoon een fatsoenlijk gmail adres, daar kun je wat meer mee.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:44 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
-Volgens mij kun je je niet registreren op fok met een hotmail adres.quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:52 schreef APK het volgende:
[..]
-Volgens mij kun je je niet registreren op fok met een hotmail adres.
-Van jouw prover krijg je een emailadres. De meeste providers geven je de mogelijkheid om meerdere emailadressen aan te maken. (een soort kloon van het orginele emailadres.)
Dat heb ik ook ooit eens geprobeerd.....quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neem nou gewoon een fatsoenlijk gmail adres, daar kun je wat meer mee.
Bedankt APK, ga aan de slag...tot zondagmiddag laatquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:52 schreef APK het volgende:
[..]
-Volgens mij kun je je niet registreren op fok met een hotmail adres.
-Van jouw provider krijg je een emailadres. De meeste providers geven je de mogelijkheid om meerdere emailadressen aan te maken. (een soort kloon van het orginele emailadres.)
Dan sta je met 2 brede kerels voor zijn deur?quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:57 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Bedankt APK, ga aan de slag...tot zondagmiddag laat
Anders maak ik er wel eentje voor je, kun je daarna het wachtwoord veranderen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:57 schreef beroepslurker het volgende:
Bedankt APK, ga aan de slag...tot zondagmiddag laat
Heel graag!!quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:58 schreef APK het volgende:
[..]
Anders maak ik er wel eentje voor je, kun je daarna het wachtwoord vervangen.
Neuh, met haar jonge zusje.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan sta je met 2 brede kerels voor zijn deur?
Hallo!!!! Dat wil ik ook!!!quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:58 schreef APK het volgende:
[..]
Anders maak ik er wel eentje voor je, kun je daarna het wachtwoord veranderen.
Dit is geen kloon, maar een geheel nieuwe start.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:08 schreef Gert het volgende:
O leuk, nóg meer kloons.
Wat zal het hier gezellig worden.
Komt inplaats van hoor Gert, dus geen tweequote:Op vrijdag 30 november 2007 16:08 schreef Gert het volgende:
O leuk, nóg meer kloons.
Wat zal het hier gezellig worden.
OK.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:09 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Komt inplaats van hoor Gert, dus geen twee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |