Je krijgt je loonzakje?quote:
quote:De presentatie is vrijdag in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is Marc-Marie Huijbregts.
Met, zoals elke laatste vrijdag van de maand, een terugblik op de afgelopen televisiemaand. Te gast zijn:
- Joost Zwagerman
- Loretta Schrijver
- Minister van Buitenlandse Zaken Maxime Verhagen
En dat alles muzikaal omlijst door de band Moke.
En natuurlijk 'De Jakhalzen', 'Fokke & Sukke' en het beste van 'De TV Draait Door' van de afgelopen maand.
Toch blijft die met: 'Jawel, Marcedes!' echt geniaal hoor.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:09 schreef Modus het volgende:
Ik vind het zo RTL4, dat eindeloos herhalen van die fragmentjes. Er zitten er zelfs van gisteren bij, die ook nog eens vannacht herhaald werden. Tis net alsof ze de vrijdag anders niet vol kunnen krijgen ofzo.
Zondagavond kun je ze nog een keer zienquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:09 schreef Modus het volgende:
Ik vind het zo RTL4, dat eindeloos herhalen van die fragmentjes. Er zitten er zelfs van gisteren bij, die ook nog eens vannacht herhaald werden. Tis net alsof ze de vrijdag anders niet vol kunnen krijgen ofzo.
Graham Norton.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:06 schreef lamers het volgende:
Hoe heette dat programma van het stukje "gave paul a bj"?
De TT is OK.quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De TT is wel een beetje sneu. Het is niet alsof Aafje nou zo'n akelig wijf is [ afbeelding ]
Die Verhagen lulde maar en lulde maar. En een minister onderbreek je nietquote:Op zaterdag 1 december 2007 01:35 schreef Remzz het volgende:
Kwestie van veel te weinig tijd, je mag best de snelheid erin houden, maar ik vond het vandaag nergens op slaan echt items en gesprekjes van max 3/4 minuten.
Klopt viel me ook op, kerel praatte alsof hij in Paul en Witteman zat.quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die Verhagen lulde maar en lulde maar. En een minister onderbreek je niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |