True true geef ik je gelijk in. Hij is niet echt dgk-materiaal. Ik zeg ook niet dat hij op zijn plaats zit, ik zeg alleen dat jullie hem hier haten met een passie terwijl het volgensmij buiten een normale redelijke jongen is.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:36 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Hahahhaha, iemand die niets doet is een nette speler?![]()
Hij is mss een stille jongen, maar nette SPELER kun je hem niet noemen.. Hij was geen speler, dit is het gevolg daarvan
Even terug in je ouwe rol.quote:
quote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:41 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oh god, heb je hem weer...........
[..]
Yes, 24/7 aandacht voor Nadiaquote:Op donderdag 29 november 2007 23:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!! Je kunt je nu volledig richten op het streamen. Streamen zonder Dennis..![]()
![]()
Heb je al een nieuwe baan?
[..]
[..]
In een brief is al verteld dat er morgen overleg is.... snap haar frustraties wel... maat ze kan gewoon niet schakelen...... bij alles valt het kwartje minimaal een 5 minuten later.....quote:Op donderdag 29 november 2007 23:36 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze is kwaad en gefrustreerd over de actie van nix en de FEBO en reageerd dat af op Huub.
Je blijft grappig.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:41 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En vergeet babyyyyyy en schatje niet. Maar het belangrijkste.......nooit meer gekweel.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:42 schreef Deisyy het volgende:
Doeidoei baboe, vergeet je pot murray's niet![]()
![]()
Mee eens en het jammere is dat ze altijd vind dat ze gelijk heeft....quote:Op donderdag 29 november 2007 23:42 schreef akveor het volgende:
[..]
In een brief is al verteld dat er morgen overleg is.... snap haar frustraties wel... maat ze kan gewoon niet schakelen...... bij alles valt het kwartje minimaal een 5 minuten later.....
Liegbeest, je zei dat je die gedelete had.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:41 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Zeg dat niet te hard. Straks wordt het steeds door de luidsprekers in het huis gespeeld.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
En vergeet babyyyyyy en schatje niet. Maar het belangrijkste.......nooit meer gekweel.![]()
![]()
![]()
Wat ik niet snap is dat hij exit gaat voor het mollen van een camera en Brian er nog steeds zit, terwijl hij 2 deuren heeft geslooptquote:Op donderdag 29 november 2007 23:41 schreef Kinga het volgende:
Ik zit me net te bedenken. Dennis heeft 3 maanden alleen maar in de camera zitten kijken, en dan als exit een camera mollen... nou briljant..
Die bolle staat voor het hek dusquote:Op donderdag 29 november 2007 23:46 schreef Borga het volgende:
Misschien stapt Dennix zijn dikke zus wel uit die auto als nieuwe speelster
Ze voelt zich blijkbaar stoer op dit moment.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:46 schreef akveor het volgende:
Lieke: Zie je wel dat we kunnen samenwerken?![]()
Slaat toch compleet nergens op?
Welke dikke zusquote:Op donderdag 29 november 2007 23:46 schreef Borga het volgende:
Misschien stapt Dennix zijn dikke zus wel uit die auto als nieuwe speelster
Nee, dat is de zus van Dennix.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:49 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Kelly (ook bekend van Big Brother)
Hij heeft zijn tijden van brightness.....quote:Op donderdag 29 november 2007 23:47 schreef chufi het volgende:
B: Brotha ! ga ze pakken in de Reguliersdwars!!
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:50 schreef lorence1 het volgende:
hoe zou kelly zijn als gastspeelster
Gatver de gatver, goor stel is het toch.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:51 schreef mazaru het volgende:
Even voor de duidelijkheid, dit zijn broer en zus
[ afbeelding ]
Dat vroeg dennis net aan haar.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:50 schreef ruby het volgende:
Nadia vraagt waar de tranen zijn. Bedoelt ze de die van haar zelf?
een vies vet varken is zequote:
vreemd he?quote:Op donderdag 29 november 2007 23:51 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Zet daar mar STIEF voor. Ik geloof er geen flikker van.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:51 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ehhh.....mijn Zus is de enige vrouw die ik nooit kus.......quote:Op donderdag 29 november 2007 23:50 schreef PumaStreamer het volgende:
Alleen homo's zoenen hun zussen 3 KEER INTIEM op de mond...
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:51 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, die is al net zo fatsig. Zal die ook zo eigenaardig veel vreten als Denniks?
Jasje van zes planken bouwen en klaar ben je.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:53 schreef Vinamp het volgende:
En nu stort Nadia zich ter aarde...
Wie?quote:Op donderdag 29 november 2007 23:53 schreef Kinga het volgende:
Dennis is 100% sowieso verliefd op zijn zus.
Yep, hij is echt weg !!!quote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:54 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ehhh.....mijn Zus is de enige vrouw die ik nooit kus.......
Ik zou er haast sentimenteel van worden....quote:Op donderdag 29 november 2007 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tis een beeldschone meid, met een familie om haar heen waar ze niet voor heeft kunnen kiezen.
Alleen vrienden zoek je uit, met je familie moet je het maar doen of niet natuurlijkquote:Op donderdag 29 november 2007 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tis een beeldschone meid, met een familie om haar heen waar ze niet voor heeft kunnen kiezen.
Ruud heeft een zwak voor alles wat blond is.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zou er haast sentimenteel van worden....
...haast....
Je weet het nooit met jaap...quote:Op donderdag 29 november 2007 23:55 schreef neehe het volgende:
En nu Moet Jaap eruit, want die wil niemand laten gaan de lul.
Hopenlijk laten Huub en Lieke hem vallen, hij wilde Dennix erin houden.
Nu zegt hij het ook weer hij wil dat er nieuwe blijven komen.
Hij speelt het spel niet.
Zeikerdquote:Op donderdag 29 november 2007 23:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zou er haast sentimenteel van worden....
...haast....
Hij neukt altijd zo snel als een konijnquote:Op donderdag 29 november 2007 23:56 schreef Ziet het volgende:
huub wil graag klaarkomen als ie heel lang neukt
Jaap doet raar vanavond. Volgens Huub stonk Jaap naar de drankquote:Op donderdag 29 november 2007 23:57 schreef akveor het volgende:
Maar is Jaap nu niet dom bezig? Jaap is blij met een nieuwe liljonair... die moet dus voor Jaap zijn.... want anders zal Huub en Lieke hem na deze uitspraken meteen wegstemmen... Blij met een nieuwe miljonair.... dat slaat toch nergens op?
Ach, dit is een toneelstukje van de 3 heren. Ze weten het dat er een nieuwe komt en de show kan doorgaan en dat is wat ze willen.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:57 schreef akveor het volgende:
Maar is Jaap nu niet dom bezig? Jaap is blij met een nieuwe liljonair... die moet dus voor Jaap zijn.... want anders zal Huub en Lieke hem na deze uitspraken meteen wegstemmen... Blij met een nieuwe miljonair.... dat slaat toch nergens op?
Smaken verschillen!quote:Op donderdag 29 november 2007 23:57 schreef 2live het volgende:
[..]
Ruud heeft een zwak voor alles wat blond is.
Dit is Jaap zijn huis. Hij is door z'n eigen moeder uit huis getrapt dus voor hem is dit z'n eigen huis.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:57 schreef akveor het volgende:
Bwian en leukquote:Op donderdag 29 november 2007 23:57 schreef Ziet het volgende:
zal brian nu eindelijk met huub samen gaan spelen?
ik hoop het
hij is een stuk leuker zo
Misschien is ie bang dat iemand zn orgasme weg neemt?quote:Op donderdag 29 november 2007 23:58 schreef maril het volgende:
[..]
Hij neukt altijd zo snel als een konijn
Daarin staat hij zeker niet alleenquote:Op donderdag 29 november 2007 23:57 schreef 2live het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet...quote:Op donderdag 29 november 2007 23:59 schreef akveor het volgende:
Welkom Dennis op ons FOK DGK forum......
Nee hoor, Selene is ook niet blond.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:57 schreef 2live het volgende:
[..]
Laat hem hier ook maar lekker wegblijven de loser.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:59 schreef akveor het volgende:
Welkom Dennis op ons FOK DGK forum......
Benieuwd of Brian het wintquote:Op donderdag 29 november 2007 23:59 schreef Varen het volgende:
Ik ben benieuwd hoelang Brian het pikt dat Nadia hun relatie beinvloed
Integratiecursusquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Wat is eigenlijk een NSB-er"
Japio en Huub geven uitleg
Brian : "Ja, dat is waar ook. Dat zeiden ze in Zwartboek"
Kan zijn maar die uitspaken zijn taktisch zeer dom..... je kan wel alleen aan TV denken maar er is ook nog zoiets als een spel.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:59 schreef ruby het volgende:
[..]
Dit is Jaap zijn huis. Hij is door z'n eigen moeder uit huis getrapt dus voor hem is dit z'n eigen huis.
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee hoor, Selene is ook niet blond.![]()
Als ik Huub zag denk ik dat echt niet.... Jaap praat poep.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:58 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ach, dit is een toneelstukje van de 3 heren. Ze weten het dat er een nieuwe komt en de show kan doorgaan en dat is wat ze willen.
Lijkt me wel grappig eigenlijk, ik denk dat we onze naam dan flink eer aan doenquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:00 schreef neehe het volgende:
[..]
Laat hem hier ook maar lekker wegblijven de loser.
Misschien zet ie Nadia ook wel onder de douche om af te koelen.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:59 schreef Varen het volgende:
Ik ben benieuwd hoelang Brian het pikt dat Nadia hun relatie beinvloed
jawelquote:Op donderdag 29 november 2007 23:59 schreef Borga het volgende:
[..]
Bwian en leuk![]()
Jij ZIET het niet zo goed geloof ik
quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:01 schreef lorence1 het volgende:
[..]
was wel een hele fijne verjaardag zekers......
nu!!!!!!!!!quote:Op donderdag 29 november 2007 23:56 schreef ruby het volgende:
Nou, laat Selene maar los gaan op stinkhoer Nadia.
Die is ook leuk.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee hoor, Selene is ook niet blond.![]()
Ik zie een zwarte pruik bij Selene. Jij kijkt daar dwars doorheen?quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat zie je of dat zie je niet, ikke dus wel
Hij is een levensgevaarlijke gek, een wandelende tijdbom, niets meer en niets minder.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:02 schreef Ziet het volgende:
[..]
jawel
ik zeg niet dat ie leuk is,
het is een loverboy
maar ik denk dat zijn hele persoon ook heel erg afhankelijk is gemaakt door eerst natasia en nu weer door amanda
dus ik denk zeker dat hij leuker is om naar te kijken als hij gewoon met huub en jaap gaat spelen.
Heb je er ook eentje voor Dennix gebakken? Hij heeft denk ik wel honger na dit gedoe.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:02 schreef PeterNB het volgende:
Ik heb taart voor IEDEREEN![]()
![]()
[ afbeelding ]
Is die voor Dennisquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:02 schreef PeterNB het volgende:
Ik heb taart voor IEDEREEN![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wie is dat Dennix?quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:05 schreef ruby het volgende:
[..]
Heb je er ook eentje voor Dennix gebakken? Hij heeft denk ik wel honger na dit gedoe.
Een Highland Park graag, zonder ijsquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:05 schreef PeterNB het volgende:
En voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
VANDAAG IS HET FEEST !!!!!
Alleen vanavond?quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:04 schreef Kaleddis het volgende:
Wat ziet Brian er toch raar uit vanavond
tipsch, tipsch, tipsch......jaquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik zie een zwarte pruik bij Selene. Jij kijkt daar dwars doorheen?
Die zijn bij mij al allemaal op :-(quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:05 schreef PeterNB het volgende:
En voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
Wat zie je dan, daaronder?quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
tipsch, tipsch, tipsch......ja
quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:05 schreef Borga het volgende:
[..]
Hij is een levensgevaarlijke gek, een wandelende tijdbom, niets meer en niets minder.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:05 schreef PeterNB het volgende:
En voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
Kunnen ze misschien even gezellig Jensen kijkenquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:07 schreef tipsch het volgende:
Verder met de sleur van DGK, want echt veel is er niet veranderd.
Hier is juist over nagedacht. De FeBo wil een vervanging voor Dennis. Wss hebben ze hem dit ingefluisterd om te doen zodat ze het kunnen uitvoeren. Vandaar dat hij zijn borg behoudt en niet voor de camera hoeft te betalen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:05 schreef SiRojK het volgende:
Op zich zou het wel een laffe actie zijn om 0% te vervangen... Ze hebben een geslaagde ontslagronde opgezet zoals Huub al zegt, maar ontneemt ze die ontslagronde.. Zo hoeven ze dus het hele spel NOOIT meer te spelen, want zoals Huub al zegt, zo kan er nooit meer iemand uit, wat een kneuzen regel eigenlijk! Duidelijk weer niet genoeg over nagedacht
Kan nog makkelijkquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:08 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Kunnen ze misschien even gezellig Jensen kijken
Laters en alvastquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:08 schreef Borga het volgende:
Ik ga net als Dennix naar mijn eigen slaapkamertje toe, LATERS
Cheers mate...quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:05 schreef PeterNB het volgende:
En voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
Nou, uitlopen zal 'm niet worden. Maar Nadia zal weggedragen worden. Is dat ook goed?quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:08 schreef misslady83 het volgende:
Wie is de volgende die de poort uitloopt???????
Hoezo? We gaan haar eerst Brian para maken.... Brian is next.....quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tuurlijk, die is opgelucht. (Over vier weken niet meer)
Dat vroeg Brian...aan Nadia.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:50 schreef ruby het volgende:
Nadia vraagt waar de tranen zijn. Bedoelt ze de die van haar zelf?
Een wit wijntje met een bitterbal graagquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:05 schreef PeterNB het volgende:
En voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
Prima. Dat mormel verdient het.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:10 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat vroeg Brian...aan Nadia.![]()
Die slang deed gelijk d'r beklag bij Amanda over Brian. Dus die zal wel een standje krijgen straks.
Klopt, maar dat neemt nog niet weg dat ik het een laffe actie zou vinden.. Weer het verzieken van een spel dat de bewoners netjes volgens de regels proberen te spelen dat weer wordt gedwarsboomd door een actie vanuit achter...quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:08 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Hier is juist over nagedacht. De FeBo wil een vervanging voor Dennis. Wss hebben ze hem dit ingefluisterd om te doen zodat ze het kunnen uitvoeren. Vandaar dat hij zijn borg behoudt en niet voor de camera hoeft te betalen.
Ik hoop al eerderquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tuurlijk, die is opgelucht. (Over vier weken niet meer)
Wordt er een hoer begraven?quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:14 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Terug-zwaai en slaap lekker!
[ afbeelding ]
vinden de streamers het eindelijk eens leuk dat ze tv mogen kijken.... gaat het niet door!quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:08 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Kunnen ze misschien even gezellig Jensen kijken
quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:10 schreef ruby het volgende:
[..]
Nou, uitlopen zal 'm niet worden. Maar Nadia zal weggedragen worden. Is dat ook goed?
Droom dan maar lekker van d'r. Gelukkig vind ik Selene helemaal niets, ze is dus helemaal van jou.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Een toppertje, een leuke lekkere meid die haar mondje kan roeren.
En ik ga even afliggen, om 4:30 rammelt dat kutapparaat weer.![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:15 schreef lorence1 het volgende:
[..]
vinden de streamers het eindelijk eens leuk dat ze tv mogen kijken.... gaat het niet door!
Sterkte en trustequote:Op vrijdag 30 november 2007 00:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:11 schreef kissa het volgende:
[..]
Een wit wijntje met een bitterbal graag
quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:14 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Klopt, maar dat neemt nog niet weg dat ik het een laffe actie zou vinden.. Weer het verzieken van een spel dat de bewoners netjes volgens de regels proberen te spelen dat weer wordt gedwarsboomd door een actie vanuit achter...
Toch denk ik dat je dit alleen de febo kwalijk kan nemen... zou me niets verbazen dat ze Dennis een beetje lekker gemaaakt hebben met een platencontract ofzo..... eigen initiatief lijkt me gewoon uitgesloten. Een waarschijnlijk slecht uyitgevoerd door Dennis.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:14 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Klopt, maar dat neemt nog niet weg dat ik het een laffe actie zou vinden.. Weer het verzieken van een spel dat de bewoners netjes volgens de regels proberen te spelen dat weer wordt gedwarsboomd door een actie vanuit achter...
quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:18 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee hoor.
Het is gewoon het spel, Dennis wint niet en steld het winnen nog eventjes uit.
Dat is gewoon onderdeel van het spel vind ik.
Zolang het in beeld is, is het spel, klaar.
Trouwens, Huub moet daar niet over zeuren, hij is bereidt DGK te laten exploderen als hij zist niet te winnen omder het motto 'Ik niet, niemand niet'
Dat zei Lieke ook net in de slaapkamer met Dennix, maar werdt toen even hard toegesproken door huub.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:14 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik heb me ooit opgegeven voor DGK in een opwelling en ben uitgenodigd voor een screening, toen ben ik pas gaan nadenken of ik het spelletje ECHT zou willen spelen.. Maar ben nooit naar die screening geweest, OMDAT je ergens ingaat waar je geen spel kunt spelen, het is ook geen spel, er zijn regels, het lijkt alsof de bewoners spelen, maar telkens zijn er weer ingrepen vanuit achter waardoor het geen echt spel meer is! Mensen mogen regels overtreden en ook dit soort acties als vanavond maakt het voor ECHTE spelers die ECHT graag willen spelen een ongemogelijk spel en die zullen snel vertrekken..
quote:
Slaap lekker petraaquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:19 schreef petraa het volgende:
En nu ga ik slapen, want in het gezeik van Huub en Lieke heb ik geen zin.
Morgen word daarover gesproken....quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:17 schreef Rotterdammert het volgende:
Waarom protesteren ze niet tegen de nieuwe regel? Zo wint er nooit iemand.
Welterusten lieve ruudpuntenel en lieve peetraquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Truste Fok! Ik geniet van deze trage kutsite en de bijbehorende users![]()
![]()
Nee, het was wel een echte camera, de streams werden nml via die camera uitgezonden op dat moment, ik heb nog een blauw beeld dat er kwam toen het gebeurdequote:Op vrijdag 30 november 2007 00:19 schreef neehe het volgende:
Die ontslagrondes stellen nu dus ook helemaal niets meer voor.
Ze moeten gewoon heel de maand niets doen, en dan voor de schijn Naad op de stoel zetten.
Het is nu helemaal ongeloofwaardig geworden.
Het idee kwam gewoon van de FEBO, echt niet van Dennix.
Vanmiddag is er waarschijnlijk al een dummy camera geplaatst.
Het is nu nog nepper dan het ooit geweest is.
Er gaat niemand meer uit.
Truste Peetquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:19 schreef petraa het volgende:
En nu ga ik slapen, want in het gezeik van Huub en Lieke heb ik geen zin.
check maar real camcrash by Nix:quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:21 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nee, het was wel een echte camera, de streams werden nml via die camera uitgezonden op dat moment, ik heb nog een blauw beeld dat er kwam toen het gebeurde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |