True true geef ik je gelijk in. Hij is niet echt dgk-materiaal. Ik zeg ook niet dat hij op zijn plaats zit, ik zeg alleen dat jullie hem hier haten met een passie terwijl het volgensmij buiten een normale redelijke jongen is.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:36 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Hahahhaha, iemand die niets doet is een nette speler?![]()
Hij is mss een stille jongen, maar nette SPELER kun je hem niet noemen.. Hij was geen speler, dit is het gevolg daarvan
Even terug in je ouwe rol.quote:
quote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:41 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oh god, heb je hem weer...........
[..]
Yes, 24/7 aandacht voor Nadiaquote:Op donderdag 29 november 2007 23:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!! Je kunt je nu volledig richten op het streamen. Streamen zonder Dennis..![]()
![]()
Heb je al een nieuwe baan?
[..]
[..]
In een brief is al verteld dat er morgen overleg is.... snap haar frustraties wel... maat ze kan gewoon niet schakelen...... bij alles valt het kwartje minimaal een 5 minuten later.....quote:Op donderdag 29 november 2007 23:36 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze is kwaad en gefrustreerd over de actie van nix en de FEBO en reageerd dat af op Huub.
Je blijft grappig.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:41 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En vergeet babyyyyyy en schatje niet. Maar het belangrijkste.......nooit meer gekweel.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:42 schreef Deisyy het volgende:
Doeidoei baboe, vergeet je pot murray's niet![]()
![]()
Mee eens en het jammere is dat ze altijd vind dat ze gelijk heeft....quote:Op donderdag 29 november 2007 23:42 schreef akveor het volgende:
[..]
In een brief is al verteld dat er morgen overleg is.... snap haar frustraties wel... maat ze kan gewoon niet schakelen...... bij alles valt het kwartje minimaal een 5 minuten later.....
Liegbeest, je zei dat je die gedelete had.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:41 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Zeg dat niet te hard. Straks wordt het steeds door de luidsprekers in het huis gespeeld.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
En vergeet babyyyyyy en schatje niet. Maar het belangrijkste.......nooit meer gekweel.![]()
![]()
![]()
Wat ik niet snap is dat hij exit gaat voor het mollen van een camera en Brian er nog steeds zit, terwijl hij 2 deuren heeft geslooptquote:Op donderdag 29 november 2007 23:41 schreef Kinga het volgende:
Ik zit me net te bedenken. Dennis heeft 3 maanden alleen maar in de camera zitten kijken, en dan als exit een camera mollen... nou briljant..
Die bolle staat voor het hek dusquote:Op donderdag 29 november 2007 23:46 schreef Borga het volgende:
Misschien stapt Dennix zijn dikke zus wel uit die auto als nieuwe speelster
Ze voelt zich blijkbaar stoer op dit moment.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:46 schreef akveor het volgende:
Lieke: Zie je wel dat we kunnen samenwerken?![]()
Slaat toch compleet nergens op?
Welke dikke zusquote:Op donderdag 29 november 2007 23:46 schreef Borga het volgende:
Misschien stapt Dennix zijn dikke zus wel uit die auto als nieuwe speelster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |