check je avatar.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:39 schreef tipsch het volgende:
Dacht het niet, gaat de FEBO niet lukken
quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:58 schreef tong80 het volgende:
Vraag ik me nu ook af. Is het al bekend ?
De sugestie werd hier gewekt dat Selene de nieuwe speler zou worden. kwam uit betrouwbare bronnen werd er gezegt. Of het waarheid is weet ik niet.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:03 schreef Gert het volgende:
Is het al 100% zeker dat er een nieuwe bewonert komt?
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:54 schreef avonne het volgende:
[..]
check je avatar.
Die komt dus WEL
De bijnaam voor de productie/regie die in/achter het huis opereert.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:17 schreef Swiffer het volgende:
en wat is FEBO? (naast dat het een friettent is..)
Wabedoelu?quote:Op woensdag 5 december 2007 11:40 schreef mic_forever het volgende:
echt gaar dat er nog niks bekent is over dennis z'n actie.
Omdat Nadia besluit hem weg te stemmenquote:Op woensdag 5 december 2007 23:46 schreef Noshiba het volgende:
waarom slaat dennis die camera kapot?
zover was ik ook wel, maar waarom is hij dan zo dom dat hij het niet weet?quote:Op woensdag 5 december 2007 23:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Omdat Nadia besluit hem weg te stemmen.
Dat hij wat niet weetquote:Op woensdag 5 december 2007 23:52 schreef Noshiba het volgende:
zover was ik ook wel, maar waarom is hij dan zo dom dat hij het niet weet?
Ja ik zie het nu ook, wat een geniale gozerquote:Op woensdag 5 december 2007 23:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat hij wat niet weet. Hij hoopte ook dat door zijn actie er een vervanger kwam
. Bij een normale stemming zou dat niet 't geval zijn.
nix geniaal... er klopt geen drol van !quote:Op donderdag 6 december 2007 00:09 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ja ik zie het nu ook, wat een geniale gozerhad ik nooit achter hem gezocht
Het verhinderen van de camera's is vanaf dag 1 een exit, dat het een opgezet plan is.....achja.quote:Op donderdag 6 december 2007 02:29 schreef avonne het volgende:
[..]
nix geniaal... er klopt geen drol van !
1. de stemming had gewoon door moeten gaan (nog 10 minuten of zo) en dan was hij ruimschoots op tijd weggestemd voordat hij weggestuurd zou kunnen worden. Het slaat nergens op dat de stemming is stilgelegd, want een diskwalificatie vindt NIET plaats op het moment van de actie, maar op het moment van het arriveren van de brief met de officiele mededeling.
2. Een exit vindt altijd pas plaats de volgende dag omdat productie eerst gaat vergaderen over het voorval, de filmpjes bekijkt, en het langs "de regels van het spel" legt. Kortom, dat de officiele brief al binnen een uur arriveerde betekent dat, wat op zich een heel bizarre situatie was, maar heel kort vergaderd is. Oftewel: de productie was totaal niet verrast.
3. Er is nog nooit een exit geweest voor het vernielen van iets.
4. Hoezo is het eraf slaan van een kapje van de camera "vernielen"?
5. Gossie, wat een gelukkie, dat de regie precies op tijd overschakelde naar de camera die aangevallen zou worden
Kortom: de boel is in scene gezet. Je zou je zelfs kunnen afvragen of Nadia Dennis in opdracht heeft weggestemd om dit scenario te kunnen uitvoeren. Hoe trek je anders aan de toneelhaak?
Tuurlijk is het in scene gezet met overleg met productie team, dit hele spel werkt zo maar toch ik vind dit soort acties super!quote:
wat noem jij het dan?quote:Op donderdag 6 december 2007 02:29 schreef avonne het volgende:
[..]
Er zit wel wat in je verhaal maar 5. vind ik echt een nonargument, al die camera's staan non stop aan. Dus als ze de uitzending maken dan laten ze toch gewoon de camera zien die gesloopt word?quote:Op donderdag 6 december 2007 02:29 schreef avonne het volgende:
[..]
nix geniaal... er klopt geen drol van !
1. de stemming had gewoon door moeten gaan (nog 10 minuten of zo) en dan was hij ruimschoots op tijd weggestemd voordat hij weggestuurd zou kunnen worden. Het slaat nergens op dat de stemming is stilgelegd, want een diskwalificatie vindt NIET plaats op het moment van de actie, maar op het moment van het arriveren van de brief met de officiele mededeling.
2. Een exit vindt altijd pas plaats de volgende dag omdat productie eerst gaat vergaderen over het voorval, de filmpjes bekijkt, en het langs "de regels van het spel" legt. Kortom, dat de officiele brief al binnen een uur arriveerde betekent dat, wat op zich een heel bizarre situatie was, maar heel kort vergaderd is. Oftewel: de productie was totaal niet verrast.
3. Er is nog nooit een exit geweest voor het vernielen van iets.
5. Gossie, wat een gelukkie, dat de regie precies op tijd overschakelde naar de camera die aangevallen zou worden
Kortom: de boel is in scene gezet. Je zou je zelfs kunnen afvragen of Nadia Dennis in opdracht heeft weggestemd om dit scenario te kunnen uitvoeren. Hoe trek je anders aan de toneelhaak?
quote:Op donderdag 6 december 2007 19:47 schreef ukga het volgende:
[..]
wat noem jij het dan?
Klussen met kijkers?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |