Dat is het slowchat-topicquote:Op donderdag 29 november 2007 23:10 schreef Misstique het volgende:
Dat andere topic laten jullie lekker sudderen?
Björk Guđmundsdķttirquote:Op donderdag 29 november 2007 23:18 schreef Tokay het volgende:
Is dat Björk?
Wat is dat Amsterdams toch een heerlijke taalquote:Op donderdag 29 november 2007 22:59 schreef Gellius het volgende:
Ik me soms toch zo een guitige borderliner.
Over honden gesproken... hoe zou het met Dolle zijn?quote:Op donderdag 29 november 2007 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik voel een dooie hond aankomen
Dat was Art Rooyakkers trouwens nietquote:Op donderdag 29 november 2007 20:23 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dat is Art Rooyakkers. Waarom ik dat weet? Ik weet het niet.
Hč bah, slowchatquote:
Presenteerde het Jeugdjournaalquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:00 schreef Tokay het volgende:
Zou het een soapie zijn? Of een presentator van een kinderprogramma?
Wacht, presenteert deze jongeman het Jeugdjournaal? Ja hč?
Nee, zoals het nu is kunnen we het later nog eens omhoog trappen of zo.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hč bah, slowchat.
Zal ik er maar een slotje op gooien dan?
Precies. Laat dat topic maar lekker ergens rondslingeren, je weet nooit wanneer het weer eens van pas komt. 't Ligt ook niemand in de weg nu. Moderatoren zijn van die netheidfreaks hč?quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, zoals het nu is kunnen we het later nog eens omhoog trappen of zo.
Lief hč? Maar het gaat om het meisje.quote:
Zie je wel, wyccie?quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:04 schreef Tokay het volgende:
[..]
Lief hč? Maar het gaat om het meisje.
Nee, wyccie is geen Jeugdjournaaljongen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:07 schreef Gellius het volgende:
Is dat wyccie?
Die waarvan wyccie niet dacht dat het een jongen was?quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:09 schreef Gellius het volgende:
Ik bedoel het meisje.
Ze is negen.quote:
Dat klopt. Daarom heeft zij slechts de taak de koala vast te houden.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is toch veel te jong om het Jeugdjournaal te presenteren?
Flauwe Gellius.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:18 schreef Gellius het volgende:
Daarom was ik ook zo verrast! Je komt helemaal niet over als acht ofzo.
Ze is Australische (dûh) en vooralsnog doet ze nog niet zo veel, behalve af en toe eens iets presenteren op televisie. En die programma's hebben altijd met dieren te maken.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het een Australische zangeres of actrice?
Ik vind 'm een geweldig leuke snuit hebben.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:23 schreef Gellius het volgende:
Die koala oogt wel relaxed.
Is het de dochter van Steve Irwin?quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:29 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ze is Australische (dûh) en vooralsnog doet ze nog niet zo veel, behalve af en toe eens iets presenteren op televisie. En die programma's hebben altijd met dieren te maken.
Is ze familie van de wijlen krokodillenman?quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:29 schreef Tokay het volgende:
Ze is Australische (dûh) en vooralsnog doet ze nog niet zo veel, behalve af en toe eens iets presenteren op televisie. En die programma's hebben altijd met dieren te maken.
Ze kauwen de hele dag op eucalyptus-blaadjes.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:29 schreef Gellius het volgende:
Hoezo niet? Bron?
Daarvan wordt je niet relaxed, dat eten ze alleen al ze 's avonds naar een feest gaan.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:32 schreef Gellius het volgende:
't Lijkt meer op hulst vind ik hoor.
G'day mate! The name is Bindi!quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het de dochter van Steve Irwin?
Waar houden ze hun eucalyptusblaadjes dan? In een envelop voor hun kruis?quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daarvan wordt je niet relaxed, dat eten ze alleen al ze 's avonds naar een feest gaan.
Ze hebben een binnenzak. Djeez Gellius, ga jij nooit naar Koala-party's?quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:36 schreef Gellius het volgende:
[..]
Waar houden ze hun eucalyptusblaadjes dan? In een envelop voor hun kruis?
Ook niet naar het Boekenmeisjesbal?quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:39 schreef Gellius het volgende:
Ik ga überhaupt niet naar parties.
Eurocafé Het Boek, in de Ruyschstraat. Schuin tegenover Ger, zeg maar.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:44 schreef Gellius het volgende:
Hm. Waar is dat?
Niet zo vaak meer tegenwoordig. Het schijnt zelfs te koop te staanquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:50 schreef Gellius het volgende:
O, daar fiets ik vaak langs. Hoe vaak is het bal? Altijd?
Het is altijd weer prachtig in Amsterdam.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:01 schreef wyccie het volgende:
Prachtig weer? Waar?
Echt? Ik ben een uurtje geleden even naar Nivo FotoCine (man achter de toonbank is een aanrader!) geweest en toen regende het nog pijpenstelen. Prachtig overigens, daar niet van hoor.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar eens naar buiten, het is prachtig weer
Je raadt Scrut een man aan?quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:11 schreef Gellius het volgende:
naar Nivo FotoCine (man achter de toonbank is een aanrader!) geweest
Pardon?!?!quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:20 schreef Gellius het volgende:
Jazeker! Jou ook hoor, maar jij woont nogal excentriek.
Ach.. in de 1e oosterpark,da's een vakmannetje hoor !quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:11 schreef Gellius het volgende:
[..]
Echt? Ik ben een uurtje geleden even naar Nivo FotoCine (man achter de toonbank is een aanrader!) geweest en toen regende het nog pijpenstelen. Prachtig overigens, daar niet van hoor.![]()
Jazeker. Hij heeft nog geen vraag van mij onbeantwoord gelaten. Zo liep ik gisteren even binnen met het kapotte gloeilampje van een 8mm filmeditor die ik voor niks bij de kringloop had gekocht. Hij weet al wat het is voor ik het uit mijn zak gehaald heb. 6V 10W! Enfin, hij had ze toch niet meer op voorraad en nu gaat ie thuis zoekenquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:00 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Ach.. in de 1e oosterpark,da's een vakmannetje hoor !
Het is toch geen dictatuur?quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:14 schreef wyccie het volgende:
Tong, we moeten het andere topic even volspammen. Tokay vind het maar niks dat we met twee tegelijk bezig zijn.
Ah, peaceman krijgt dus ook een presentje?quote:Op zondag 2 december 2007 12:38 schreef Diaan73 het volgende:
Vanmiddag SinterklaasfeestIk weet zeker dat wij niets krijgen alleen de kleine kinderen....
lachuh!quote:Op zondag 2 december 2007 12:46 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ah, peaceman krijgt dus ook een presentje?
Dat is het slowchattopic, wyccie.quote:Op zondag 2 december 2007 22:14 schreef wyccie het volgende:
Raad eens mee.
[C&H] SC #713. Al 't goeie komt van Knauf-koeien.
quote:Op maandag 3 december 2007 10:43 schreef Gellius het volgende:
De avond is zoals gebruikelijk geëindigd in een ijzig stilzwijgen. Wij hebben allemaal een nogal scherpe pen.
En tijdens de kerstdagen wordt niet gesproken?quote:Op maandag 3 december 2007 10:48 schreef Gellius het volgende:
Ieder jaar weer. Meestal zijn de verhoudingen zo tegen Pasen wel weer genormaliseerd.
Bij ons wel hoor. Wij praten dan heel veel, doen spelletjes enz. Heel gezellig altijd. Zelfs ook na de surprises en gedichten.quote:Op maandag 3 december 2007 11:02 schreef Gellius het volgende:
Nou nee, maar dat is niet zo ongebruikelijk toch?
Yep, ik begrijp wel waarom pyl gewoon in Italië blijft.quote:Op maandag 3 december 2007 12:38 schreef Gellius het volgende:
Wat was het een beestenweer hč?
Wij doen alleen met de kerstdagen surprises en gedichten. Omdat er kleine kinderen in de familie zijn, willen we Sinterklaas vooral een kinderfeest laten zijn.quote:Op maandag 3 december 2007 11:13 schreef Gellius het volgende:
Doen jullie ook weer surprises en gedichten met de kerstdagen, dan? Waarom in Godsnaam?
Ik begrijp hier he-le-maal niets van. Sinterklaas is primair een kinderfeest. De essentie van Sinterklaas zijn de gedichten en de surprises. Daarom doen jullie die met kerst en niet met Sinterklaas. Wat doen jullie dan met Sinterklaas: eieren verven?quote:Op maandag 3 december 2007 13:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij doen alleen met de kerstdagen surprises en gedichten. Omdat er kleine kinderen in de familie zijn, willen we Sinterklaas vooral een kinderfeest laten zijn.
Héé, dat zou wel eens het Beste Idee van Nederland kunnen worden!quote:Op maandag 3 december 2007 13:34 schreef Gellius het volgende:
Wat doen jullie dan met Sinterklaas: eieren verven?
.
Toen er nog geen kleine kinderen in de familie waren (dus voordat Twan en Storm geboren werden), deden wij gewoonweg niets met Sinterklaas. Wij doen al jaren alleen met kerst surprises en gedichten, ik denk al zeker 15 jaar... waarom dat zo is, weet ik niet. Ik vind het altijd supergezellig, het is zelfs zo dat mn oom en tante met kinderen ook komen bij mn ouders.quote:Op maandag 3 december 2007 13:34 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik begrijp hier he-le-maal niets van. Sinterklaas is primair een kinderfeest. De essentie van Sinterklaas zijn de gedichten en de surprises. Daarom doen jullie die met kerst en niet met Sinterklaas. Wat doen jullie dan met Sinterklaas: eieren verven?
.
Is dat jouw gekriebel daar rechts van meneer? En moet ik mijn best doen om het te ontcijferen, of maakt dat voor het antwoord niks uit?quote:Op maandag 3 december 2007 14:21 schreef Gellius het volgende:
Niks hoor, begin eerst maar es met raden.
Er staat nog een plaatje open.quote:Op maandag 3 december 2007 14:51 schreef Gellius het volgende:
Dat is onjuist. Maar hij heeft wel in Nederland gewerkt:
[ afbeelding ]
Maar ik heb wel aan de e gedacht.quote:Op maandag 3 december 2007 15:22 schreef Gellius het volgende:
. Daguerre. Louis Mandé Daguerre. Niet Daguerreo. En die is 't niet.
quote:Op maandag 3 december 2007 15:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar ik heb wel aan de e gedacht.![]()
Dan weet ik het niet. ik ga even een dutje doen.
Plaats dan ook eens een plaatje!quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:52 schreef Gellius het volgende:
Het is die lamlendige instelling alhier!
Andere topicquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:03 schreef wyccie het volgende:
In dat andere topic werd nog wel eens iets geraden.
Ik kan je The Killing of a Chinese Bookie van harte aanbevelen, wyccie. Zo maken ze ze niet meer.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:20 schreef wyccie het volgende:
Hmm, ik heb hier een heleboel films liggen. En alleen Dogville is met Ben Gazzara, maar dat is helaas geen jarenzeuventigfilm.
Neem nou maar van me aan dat dat een goeie film is.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:27 schreef wyccie het volgende:
't Is niet echt mijn genre.
Maar heb jij dezelfde smaak als ik?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:29 schreef Gellius het volgende:
Neem nou maar van me aan dat dat een goeie film is.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:27 schreef Gellius het volgende:
Sinterklaas is vooral een kinderfeest, Diaan!.
Is dat van belang? Smaak is ook maar een gemiddelde van je voorkeuren.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar heb jij dezelfde smaak als ik?
Gaan we statistisch doen? De range van mijn voorkeuren kan buiten jouw range vallen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:36 schreef Gellius het volgende:
Is dat van belang? Smaak is ook maar een gemiddelde van je voorkeuren.
Nou...die hebben een jaar of twee geleden nog in Rotterdam opgetreden. Hoe het nu zit weet ik niet.quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:03 schreef Gellius het volgende:
Zou Magnapop nog bestaan?
niet dat ik weet.... heb er laatst nog cd's besteld en ook gewoon gekregen....quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:21 schreef wyccie het volgende:
Cd-wow is toch failliet?
Leuk bandjequote:Op dinsdag 4 december 2007 23:03 schreef Gellius het volgende:
Zou Magnapop nog bestaan?
Nee blijkbaar niet.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:21 schreef Z het volgende:
CD-Wow kreeg/krijgt een naheffing ivm hun parallelle import systeem. Maar kennelijk zijn ze daar niet aan onderdoor gegaan?
Wat denk je?quote:Op woensdag 5 december 2007 09:35 schreef Z het volgende:
Wat doe je 1 juli Peaceman?
Ik ben ook wel benieuwd ja, maar normaal gesproken zijn wij erbij hoorquote:Op woensdag 5 december 2007 09:43 schreef Z het volgende:
Leuke lokatie hoor! Dat Westerpark, het is een soort van mini-Lowlands. Ik raad je aan, als je met de auto komt, om dat ruim op tijd te doen, vanwege de parkeerchaos.
En zijn we nu miljonair?quote:Op woensdag 5 december 2007 11:05 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Wij hebben een adventskraslot en een chocoladeletter gekregen vandaag
Ze is Miss December op de adventskalender.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:18 schreef Gellius het volgende:
Ik wist niet dat Diaan voor een kerkelijke instelling werkte ook.
Yep. heb ik ook gehoord. De receptie wordt in het Wibauthuis gegeven.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:37 schreef Z het volgende:
Ze gaan trouwen overigens!
dat heb ik nog nooit gedaanquote:Op woensdag 5 december 2007 11:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet vandaag een nieuwe televisie kopen.
Heb zojuist kaartjes besteld!quote:Op woensdag 5 december 2007 09:35 schreef Z het volgende:
Wat doe je 1 juli Peaceman?
Ja, daar zat ik ook al aan te denken.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:53 schreef Z het volgende:
Je moet maar een kleine LCD tilluvisie kopen, die verbruiken weinig stroom.
Heb ik van horen zeggen.
Dat je dat van horen zeggen hebt?quote:Op woensdag 5 december 2007 11:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik ook al aan te denken.
Dat weten we 31 december pas... maar max. bedrag wat je kunt winnen, is ¤ 100.000,=.quote:
Komen ze tussentijds controleren of je ze niet allemaal tegelijk opengemaakt hebt?quote:Op woensdag 5 december 2007 12:01 schreef Diaan73 het volgende:
Elke dag mag je een vakje openmaken net als met een adventskalender en krassen.
Succesquote:Op woensdag 5 december 2007 11:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet vandaag een nieuwe televisie kopen.
Vast niet....quote:Op woensdag 5 december 2007 12:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Komen ze tussentijds controleren of je ze niet allemaal tegelijk opengemaakt hebt?
Nee, niet echt. Alles lijkt hier tegelijk stuk te gaan. Eerst m'n wasmasjien, nu de teevee, m'n kompjoeter staat op instorten en de koelkast lijkt het ook op korte termijn te gaan begeven.quote:Op woensdag 5 december 2007 12:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Succeswel leuk om te kopen toch?
Misschien moet je de oorzaak zolangzamerhand bij jezelf gaan zoek...quote:Op woensdag 5 december 2007 12:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Alles lijkt hier tegelijk stuk te gaan. Eerst m'n wasmasjien, nu de teevee, m'n kompjoeter staat op instorten en de koelkast lijkt het ook op korte termijn te gaan begeven.
En zodoende al die jaren therapie teniet doen?quote:Op woensdag 5 december 2007 12:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Misschien moet je de oorzaak zolangzamerhand bij jezelf gaan zoek...
tv kopen? Cadeautjes kopen voor mij? ik noem zo maar een aantal dingen.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moest nog iets doen vandaag maar ben vergeten wat ....
quote:
Nee eigenlijk niet. We hebben van die gewone potjes, zo uit de supermarkt.quote:[..]
Heb je al een peper- en zoutstel?
Zo'n platte. Die kolengestookte verkopen ze alleen nog maar in slaapkamerformaat.quote:Op woensdag 5 december 2007 16:57 schreef Gellius het volgende:
Zo'n plat geval? Of een mooi kolengestookt barok ding uit grootmoeders tijd?
quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:54 schreef beeer het volgende:
Billy Turf die stiekem een sigaartje opsteekt
Ja. Teeveekijken in een ongeventileerde kamer kan de verstikkingsdood tot gevolg hebben. Ik zou zelf een dieselgestookte teevee voor in de slaapkamer willen aanraden.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Vanwege koolmonoxide, bedoel je?
Ik weet het. Zo heeft mijn overgrootvader Hendrik het leven gelaten.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:07 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ja. Teeveekijken in een ongeventileerde kamer kan de verstikkingsdood tot gevolg hebben.
Waarom zou ik in de slaapkamer televisie willen kijken?quote:Ik zou zelf een dieselgestookte teevee voor in de slaapkamer willen aanraden.
Is erg handig als je ziek bent en je niet op de bank wilt liggen. Al kijk ik tegenwoordig veel minder tv in de slaapkamer als eerder. Ik vind het ook lekker op de achtergrond als je in slaap aan het vallen bent.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom zou ik in de slaapkamer televisie willen kijken?
Ik ben eens in de tien jaar ziekquote:Op woensdag 5 december 2007 19:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is erg handig als je ziek bent en je niet op de bank wilt liggen.
Dan mag je je wel gelukkig prijzen.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben eens in de tien jaar ziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |