abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 21:48:00 #1
954 ReBa
Als ik het niet dacht
pi_206268
Prachtig dat optreden van het leger he?
Had Bart ook even nodig. Een hart onder de riem. Ik was erbij het was echt geweldig.

voor foto's
http://home.kabelfoon.nl/~reba/bart/

Echt de moeite waard

Ik ben toch zeker sinterklaas niet!

vrijdag 22 oktober 1999 @ 21:55:00 #2
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_206269
Voor Bart leuk dat ze er waren, maar ik heb toch het vermoeden dat ze er waren op uitnodiging van V. Verder, ja, ik ben een beetje anti-leger, dus het "optreden" was niet echt mijn smaak. Ik vind het altijd een beetje lullig!!!!
pi_206270
Erg mooi Reba. En wat een fascinatie voor Bart. Erg leuk om tegen te komen op het Net.

Ik heb sinds dat 'spectakel' van gisterenavond geen televisie meer gezien, maar met dit forum en mensen die eigen beeldmateriaal aanbieden op het Net is het toch goed vertoeven aan de computer.

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

vrijdag 22 oktober 1999 @ 21:58:00 #4
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_206271
Ja, zeer ergerlijk!! Natuurlijk fijn voor Bart, maar dat 's lands wachters zich moeten lenen voor het comerciële televisiegebeuren, dat vind ik minder. Het valt wel op dat sinds we geen dienstplicht meer hebben, dat de krijgsmacht zich probeert te profileren als een 'Popi-Jopi-scoutingvereniging, (sorry Beertje66). Ze zij waarschijnlijk vergeten dat ze in het echt met wapens spelen en we weten allemaal waar die voor uitgevonden zijn....
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 22:03:00 #5
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_206272
Ik sluit me bij jou aan Ted.
En je moet er toch niet aan denken dat iemand als Bart je zou moeten redden in bange dagen??!!! Nee, ik denk dat ik mezelf maar leer verdedigen!
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 22:08:00 #6
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_206273
Ach, mijn smaak was het ook niet. Maar ik vond het toch erg leuk om te zien dat het Bart goed deed. Had hij gewoon even nodig. Zou leuk zijn als hij zich nu weer in de groep kan mengen.
pi_206274
Sorrie ReBa, ik ga je topic toch even misbruiken om even iets te zeggen over wat ik denk over topicnamen.

In "vreemd niet???" is het onderwerp ondertussen omgeslagen naar de militaire actie, wat ik alleen maar leuk vind. Maar de titel verklapt dat niet. Dat komt omdat het eerst over het gedrag van Rolf Wouters ging van gisterenavond. Mag best, maar de titel van de topic geef took niet echt een hint in die richting.

Ik kende de benaming 'the Dutch Rose' niet voor Bart (want ik geloof dat hij het is [?] ) maar een iets langere titel met een hint naar je inhoud van de topic zou de helderheid van het forum vergroten. Iets van "De militaire actie voor The Dutch Rose" zou bij mij een veel betere indruk van je topic hebben gegeven (als ik de soldaten op tv zou hebben gezien - of op het forum van ze zou hebben vernomen, zoals nu). Dan was ik -ook- komen kijken en had ik je site en je topic net zo goed gevonden, hoor.

Het is ook schandalig. Zit ik hier ReBa de les te lezen, en dat wilde ik eigenlijk niet doen. Excuses ReBa. Dutch Rose moet maar gewoon een begrip worden of zo, hoewel ik waarschijnlijk minder fan ben van Bart dan jij. Mijn bedoelingen zijn om meer algemeen te spreken en iedereen op te roepen heeeel hard over zijn topic titel na te denken (nadat ie heeeeeeeeeeeel hard heeft nagedacht of een nieuwe topic nodig is). That's it, maar ja wie ben ik om iemand tot nadenken aan te sporen.

ps ReBa ik zeg ook niet dat jouw titel verkeerd is of dat je er niet over heb nagedacht. Ik vind dit een leuke topic, omdat ik die link naar jouw foto's zo waardeer.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 22 Oktober 1999).]

vrijdag 22 oktober 1999 @ 22:32:00 #8
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_206275
quote:
op 10-22-1999 om 10:03 PM schreef Thorka het volgende:

En je moet er toch niet aan denken dat iemand als Bart je zou moeten redden in bange dagen??!!!

Ja, maar hij kan wel 70 postcodes uit zijn hoofd!!!

God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
pi_206276
Breakie breakie, de vijand bevindt zich in de plaats met postcode 010. Het gebied ligt momenteel zwaar onder vuur. We wijken uit naar postcode zone 015 en wachten op verdere instructies.

Ps ik vind onze krijgsmacht wel lief

pi_206277
quote:
op 10-22-1999 om 09:58 PM schreef Ted het volgende:
Ja, zeer ergerlijk!! Natuurlijk fijn voor Bart, maar dat 's lands wachters zich moeten lenen voor het comerciële televisiegebeuren, dat vind ik minder. Het valt wel op dat sinds we geen dienstplicht meer hebben, dat de krijgsmacht zich probeert te profileren als een 'Popi-Jopi-scoutingvereniging, (sorry Beertje66). Ze zij waarschijnlijk vergeten dat ze in het echt met wapens spelen en we weten allemaal waar die voor uitgevonden zijn....

Je kunt zeggen wat je wilt, maar die profilering werkt wel. Nederland is inmiddels met stip binnengekomen op de lijst van landen met kindsoldaten!

pi_206278
Ik vond het een topactie! Hartstikke leuk voor Bart, net wat hij nodig had! Daar heb je vrienden voor.
pi_206279
juist, die jongen heeft gewoomn een evrzetje nog

(reclame )

pi_206280
Dankzij rtl5 heb ik het reeds gezien, maar ik ben benieuwd hoe het er maandag ochtend op de herhaling van Veronica uit ziet. Ik vind dat mannengedrag (zo'n schreeuwlied) en het gebaar naar Bart erg leuk. Mensen hebben dat toch onderling nodig, vrouwen zullen minder snel een schor lied schreeuwen, maar ik hoop dat mijn bedoeling overkomt. In studentenverenigingen heb je ook van die schreeuwerige uitingen van je aanwezigheid. Als ze er op uitnodiging van Veronica waren. Leuk idee van Veronica. Als ze er echt op eigen initiatief aan zijn begonnen: nog veel beter.

Nog even over onze krijgsmacht. Ik geloof dat het een noodzakelijk kwaad is. Ik vind het even een beetje te laat voor een discussie over militaire intelligentie en dergelijke.

zaterdag 23 oktober 1999 @ 06:31:00 #14
910 Barbie
Graduated Fool
pi_206281
quote:
op 10-22-1999 om 10:03 PM schreef Thorka het volgende:

En je moet er toch niet aan denken dat iemand als Bart je zou moeten redden in bange dagen??!!!

Nou, Bartje mag mij best wel komen redden hoor,,liever dan Ruudje met z'n haar op z'n rug!

Hoe bedoel je Reba, "Ik was erbij" ???????
------------------
Due to financial difficulties, the light at the end of the tunnel will be shut down, untill further notice.

[Dit bericht is gewijzigd door Barbie (Datum 23 Oktober 1999).]

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_206282
Jaybee, weet je wel zeker dat het allemaal mannen waren. er zitten tegenwoordig heel wat vrouwen in het leger, hoor!
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_206283
Op zich ben ik niet zo voor het leger.
ik heb altijd het idee dat die manne geen eigen mening hebben(moeten altijd maar bevelen opvolgen)

maar de actie op zich voor Bart vond ik dan wel weer te gek!!!!!!
Tof voor hem,want hij is best een tof persoon binnen BB vind ik zelf,.
Al heeft hij zich te veel mee laten slepen door Sabine(die overigens ook al niet meer zeker is of het wel voor "the time being"was)

maar nu Sabje weg is komt bart wel weer terug in zijn element denk ik en dan denk ik persoonlijk dat Bartje nog heel ver komt

Maar het ging over de actie van het leger
mooie actie,want het deed bartje zo'n goed,kijk naar zijn zeer opgeluchte gezicht
hij leefde helemaal op van deze actie

prima toch(al zou het ook tof zijn geweest als het gewoon een groep vrienden was met een lied)

Lucky 13
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')