voor foto's
http://home.kabelfoon.nl/~reba/bart/
Echt de moeite waard
Ik heb sinds dat 'spectakel' van gisterenavond geen televisie meer gezien, maar met dit forum en mensen die eigen beeldmateriaal aanbieden op het Net is het toch goed vertoeven aan de computer.
In "vreemd niet???" is het onderwerp ondertussen omgeslagen naar de militaire actie, wat ik alleen maar leuk vind. Maar de titel verklapt dat niet. Dat komt omdat het eerst over het gedrag van Rolf Wouters ging van gisterenavond. Mag best, maar de titel van de topic geef took niet echt een hint in die richting.
Ik kende de benaming 'the Dutch Rose' niet voor Bart (want ik geloof dat hij het is [?] ) maar een iets langere titel met een hint naar je inhoud van de topic zou de helderheid van het forum vergroten. Iets van "De militaire actie voor The Dutch Rose" zou bij mij een veel betere indruk van je topic hebben gegeven (als ik de soldaten op tv zou hebben gezien - of op het forum van ze zou hebben vernomen, zoals nu). Dan was ik -ook- komen kijken en had ik je site en je topic net zo goed gevonden, hoor.
Het is ook schandalig. Zit ik hier ReBa de les te lezen, en dat wilde ik eigenlijk niet doen. Excuses ReBa. Dutch Rose moet maar gewoon een begrip worden of zo, hoewel ik waarschijnlijk minder fan ben van Bart dan jij. Mijn bedoelingen zijn om meer algemeen te spreken en iedereen op te roepen heeeel hard over zijn topic titel na te denken (nadat ie heeeeeeeeeeeel hard heeft nagedacht of een nieuwe topic nodig is). That's it, maar ja wie ben ik om iemand tot nadenken aan te sporen.
ps ReBa ik zeg ook niet dat jouw titel verkeerd is of dat je er niet over heb nagedacht. Ik vind dit een leuke topic, omdat ik die link naar jouw foto's zo waardeer.
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 22 Oktober 1999).]
quote:
op 10-22-1999 om 10:03 PM schreef Thorka het volgende:En je moet er toch niet aan denken dat iemand als Bart je zou moeten redden in bange dagen??!!!
Ja, maar hij kan wel 70 postcodes uit zijn hoofd!!!
Ps ik vind onze krijgsmacht wel lief
quote:
op 10-22-1999 om 09:58 PM schreef Ted het volgende:
Ja, zeer ergerlijk!! Natuurlijk fijn voor Bart, maar dat 's lands wachters zich moeten lenen voor het comerciële televisiegebeuren, dat vind ik minder. Het valt wel op dat sinds we geen dienstplicht meer hebben, dat de krijgsmacht zich probeert te profileren als een 'Popi-Jopi-scoutingvereniging, (sorry Beertje66). Ze zij waarschijnlijk vergeten dat ze in het echt met wapens spelen en we weten allemaal waar die voor uitgevonden zijn....
Je kunt zeggen wat je wilt, maar die profilering werkt wel. Nederland is inmiddels met stip binnengekomen op de lijst van landen met kindsoldaten!
Nog even over onze krijgsmacht. Ik geloof dat het een noodzakelijk kwaad is. Ik vind het even een beetje te laat voor een discussie over militaire intelligentie en dergelijke.
quote:
op 10-22-1999 om 10:03 PM schreef Thorka het volgende:En je moet er toch niet aan denken dat iemand als Bart je zou moeten redden in bange dagen??!!!
Nou, Bartje mag mij best wel komen redden hoor,,liever dan Ruudje met z'n haar op z'n rug!
Hoe bedoel je Reba, "Ik was erbij" ???????
------------------
Due to financial difficulties, the light at the end of the tunnel will be shut down, untill further notice.
[Dit bericht is gewijzigd door Barbie (Datum 23 Oktober 1999).]
maar de actie op zich voor Bart vond ik dan wel weer te gek!!!!!!
Tof voor hem,want hij is best een tof persoon binnen BB vind ik zelf,.
Al heeft hij zich te veel mee laten slepen door Sabine(die overigens ook al niet meer zeker is of het wel voor "the time being"was)
maar nu Sabje weg is komt bart wel weer terug in zijn element denk ik en dan denk ik persoonlijk dat Bartje nog heel ver komt
Maar het ging over de actie van het leger
mooie actie,want het deed bartje zo'n goed,kijk naar zijn zeer opgeluchte gezicht
hij leefde helemaal op van deze actie
prima toch(al zou het ook tof zijn geweest als het gewoon een groep vrienden was met een lied)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |