Heeeele snellequote:Op donderdag 29 november 2007 22:01 schreef beequeen het volgende:
snelle COS.
Of Brian, mag ook best wel.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:09 schreef Frasier het volgende:
Als ie er toch uit wil, sla Huub dan neer ofzo
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:09 schreef beequeen het volgende:
We weten het dus, Dennix exit..........knallende kurken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
preciesquote:Op donderdag 29 november 2007 22:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hij denkt aan 7000 euro, niet aan Naad![]()
![]()
dus de abortus verhaal is toch wel waar...quote:
Verbaast me niets. Dat gestoorde wijf kan ie beter zo snel mogelijk vergeten.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hij denkt aan 7000 euro, niet aan Naad![]()
![]()
Pcies, what a fuckin' loser!quote:Op donderdag 29 november 2007 22:11 schreef noekje het volgende:
En dan de laatste minuut tv willen maken. Kutkneus!
Ik heb ook wel sterk het vermoeden dat dit is geopperd door Febo.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:11 schreef marky het volgende:
Dit is allemaal opdracht van achter. Achter wil het programma niet eindige met een maand nog maar 4 mensen erin want dan is het wachten op de laatste dag gezellig ze moeten gewoon met 7 blijven. Dan blijft er spanning tot het einde die men nog niet echt weet.
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:12 schreef Prospera het volgende:
Huub: ik ga weg als er een nieuwe komt.
naar achter gerendquote:Op donderdag 29 november 2007 22:13 schreef kit2u het volgende:
waar is dennis?
Nee, ze gaan Jenssen kijkenquote:Op donderdag 29 november 2007 22:13 schreef tipsch het volgende:
Gaan ze de stemming nog afmaken?
Ik had er geen geloof meer in, anders had ik wat in huis gehaaldquote:
Het is dus door Febo bedacht.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:13 schreef Dementor het volgende:
Valt mij mee dat er geen streamlock komt, gelukkig.
ook leukquote:Op donderdag 29 november 2007 22:14 schreef miraculeus het volgende:
maar.... als Deniis er nu uit is, kunnen ze alsnog Nadia op de bank zetten
Zelfs de streamlock knop is defectquote:Op donderdag 29 november 2007 22:14 schreef Dementor het volgende:
Wel mooi hoe het hele camera systeem begon te flippen toen er een camera offline ging.
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:14 schreef akveor het volgende:
Jaap heeft z'n stem nog niet uitgebracht toch?!!!
Nee.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:14 schreef tipsch het volgende:
Maar, was die stemming al helemaal tot een einde gekomen? Jaap?
Briljantquote:Op donderdag 29 november 2007 22:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zelfs de streamlock knop is defect
idd...quote:Op donderdag 29 november 2007 22:14 schreef ruby het volgende:
Als Dennix er door fysiek geweld uit moet, hoe zit dat met die smerige rat Brian dan? Of zijn dat weer de nieuwste regels?
Volgens mij niet.... de wannabees moeten de kop erbij houden en Jaap zo snel mogelijk z'n stem uit laten brengen....quote:Op donderdag 29 november 2007 22:15 schreef Clank het volgende:
Had Jaap eigenlijk zijn stem al uitgebracht??
Ik heb echt het idee dat jij niet wil dat hij gaat.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Huub gaat nog niet weg als zijn complete familie sterft.
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:14 schreef David_Aames het volgende:
Dit is ZOOOO gescript door achter. Echt totaal niet geloofwaardig imho
Slimme aktie???.....zet zichzelf nog meer voor sjaak als die al die tijd al gedaan heeft.....quote:Op donderdag 29 november 2007 22:10 schreef Peter6000 het volgende:
Slimme aktie van Dennis, alleen hij moet dan toch een medemiljonair slaan, ipv een object?
Out with a bangetje.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:13 schreef Scandalous het volgende:
Wat een idioot, hij stond zo voor lul! 'De wraak van Dennis'
Ik vond hem wel lachen, jammer dat hij de naam Brooke niet noemde.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:15 schreef noekje het volgende:
Maar mijn God, Brian met het vermoorde menstruatiepropje!
Wat een loeder is dat toch ook he.
Zelfs de redactie zat met open mond naar de streams te kijkenquote:Op donderdag 29 november 2007 22:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zelfs de streamlock knop is defect
Ach, we hadden ook gewoon recht op een nieuwe. nix is nooit een speler geweest.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:15 schreef diedirk het volgende:
Als dit sopa/spel echt is, een spel dus ,dan wordt Dennis niet vervangen het is nl. geen pysiek geweld.
De FEBO kan nu beslissen of ik nog blijf kijken of niet bij een vervanging stop ik dan is er nl. geen einden aan deze soap.
Duidelijk tijd voor een petitie tegen de redactie.
Anders komt er nooit einde
Vooral G.I.Lieke vindt het echt heel erg dat Dennix een camera sloopt, snap jij hetquote:
Dat gaat nog komen ze wil alle aandacht op haar.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:17 schreef Sonique het volgende:
Is hij nu weg of niet?
En waarom huilt Nadia geen krokodille tranen
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:16 schreef pullup het volgende:
Jaap moet nog iddhij is nog niet weg unaniem
Ik denk dat Luc wel enorm afgeknapt moet zijn van dat psychotische kutwijf. En terecht.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:14 schreef Bayswater het volgende:
Is die kale de nieuwe miljonair, kan Nix thuis voor de tv gaan kijken hoe Nadia wordt geneukt.
dat zou echt zuur zijn!quote:Op donderdag 29 november 2007 22:16 schreef Sylar het volgende:
[..]
idd...
Zou me niet verbazen als jaap hem er toch had ingehouden als dit niet gebeurde...
Ze is ziek van liefde voor hem maar nu even niet.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:17 schreef Sonique het volgende:
Is hij nu weg of niet?
En waarom huilt Nadia geen krokodille tranen
Jammer dat we zijn gezang niet gehoord hebben bij zijn afscheid..........quote:Op donderdag 29 november 2007 22:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zeg "Een zeer waardig afscheid...."
En daar heeft hij gelijk inquote:Op donderdag 29 november 2007 22:18 schreef Prospera het volgende:
Ze gaan pek en veren maken met melk/honing/kalk.
Huub: hij is al gediskwalificeerd door een camera te mollen.
idd ik hoop dat die nieuwe echt komtquote:Op donderdag 29 november 2007 22:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ach, we hadden ook gewoon recht op een nieuwe. nix is nooit een speler geweest.
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zeg "Een zeer waardig afscheid...."
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:17 schreef riri het volgende:
[..]
Slimme aktie???.....zet zichzelf nog meer voor sjaak als die al die tijd al gedaan heeft.....
alles willen....niks kunnen
tis één grote zielepoot
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:19 schreef Starlie het volgende:
Oooo zonde van die wasverzachter!!!!! Die ruikt zo lekker.... zo'n lekker geurtje verdiend hij niet...
Bel Derek Boltquote:Op donderdag 29 november 2007 22:19 schreef Urquhart het volgende:
Is Dennis nog steeds spoorloos?
Logisch, nieuwe back-up mogelijkheden voor hem!quote:Op donderdag 29 november 2007 22:17 schreef neehe het volgende:
Moet je die sukkel van een Jaap nou zien, die is zo blij dat er een nieuwe inkomt.
eensch!quote:Op donderdag 29 november 2007 22:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ach, we hadden ook gewoon recht op een nieuwe. nix is nooit een speler geweest.
Ah, ja dusquote:Op donderdag 29 november 2007 22:19 schreef Nostalgist het volgende:
Heerlijk dat ze nog denken offstream te zijn....
Dennis en zangcarrierequote:Op donderdag 29 november 2007 22:20 schreef Prospera het volgende:
Brian: als hij normaal naar huis was gegaan had dit hem 7000 euro gescheeld.
btw: daar gaat zijn zangcarriére![]()
[ afbeelding ]
Kan nog steeds een setup zijn....Dennis werd kwaad op Nadia.... maar gaf Jaap daarmee wel alle ruimte om niet z'n stem uit te brengen.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:20 schreef Katewalker het volgende:
Wat een debiel die Dennis...de stemming was nog helemaal niet afgelopen..Jaap als laatste toch? Wist Dennis dus al dat Jaap hem weg zou stemmen?
Precies, eerst 100% knalluh zekerheid dat die uitgewoonde rimpelsmoel het huis uit moet.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:18 schreef akveor het volgende:
Verdomme.... laat Jaap z'n stem uitbrengen....... NU!!!!!
aan de racekak achterquote:Op donderdag 29 november 2007 22:20 schreef Kinga het volgende:
Waar is Dennis uberhaupt?
Dat kan natuurlijk nooit. Brian is ook niet vervangen bij die 2 keren dat hij een glazen deur aan diggelen heeft gesmeten. Na, dit is geen exit. Kennelijk stopt Dennix er nu vrijwillig mee.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:19 schreef pasjesjen het volgende:
Serieus als hij echt vervangen word dan is het een briljante actie
Wie komt er ?quote:Op donderdag 29 november 2007 22:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Tja![]()
Kunnen we dan nu over tot de orde van de dag. Jensen misschien?
En ik kom helemaal niet bij als nu zou blijken dat Jaap hem er in had gehouden maar dat hij door diskwalificatie er nu uit ligt.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:20 schreef Stupidisco het volgende:
Jaap z'n stem doet er niet meer toe! Dennix is al gediskwalificeerd.
Dit zijn schijnbaar nieuwe regels...quote:Op donderdag 29 november 2007 22:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk nooit. Brian is ook niet vervangen bij die 2 keren dat hij een glazen deur aan diggellen heeft gesmeten. Na, dit is geen exit. Kennelijk stopt Dennix er nu vrijwillig mee.
Kan nog steeds een setup zijn.... Dennis werd kwaad op Nadia maar Jaap kreeg alle tijd om zijn stem nog steeds niet officieel uit te brengen...quote:Op donderdag 29 november 2007 22:20 schreef Katewalker het volgende:
Wat een debiel die Dennis...de stemming was nog helemaal niet afgelopen..Jaap als laatste toch? Wist Dennis dus al dat Jaap hem weg zou stemmen?
Dit moet eigenlijk wel een flop worden, anders is het niet gepast voor Nixquote:Op donderdag 29 november 2007 22:20 schreef Nostalgist het volgende:
Een Dennis' waardig afscheid..... Een totale flop.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies, eerst 100% knalluh zekerheid dat die uitgewoonde rimpelsmoel het huis uit moet.
Camera's afdekken is een exit, dat is iets anders dan een deur slopen.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk nooit. Brian is ook niet vervangen bij die 2 keren dat hij een glazen deur aan diggellen heeft gesmeten. Na, dit is geen exit. Kennelijk stopt Dennix er nu vrijwillig mee.
Zou zo maar kunnen.. want te weinig mensen in de villa levert geen tv op.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:21 schreef Kaleddis het volgende:
Als hij vervangen wordt, dan is dit dus duidelijk wel in samenspraak met achter
Mondelinge afspraak is ook rechtsgeldigquote:Op donderdag 29 november 2007 22:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat iemand zegt volgens Huub, mollen keer tien, is ook niet voor getekend, enkel gezegd.
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Tja![]()
Kunnen we dan nu over tot de orde van de dag. Jensen misschien?
Miljonairs gaan nu gezellig met z'n allen op de bank om het Jensen-optreden van Brian, Jaap en Huub terug te kijkenquote:
dat denk ik wel hoor, er zitten meerdere lenzen in een camera, als die 1 mm verschuiven is die kaduk, die klap van Dennix op de cam was KEIhard,...en het beeld sloeg over op blauw. kosten van het cameraatje ligt tussen de 1500-10.000 euro niet meer hoor.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:17 schreef Sylar het volgende:
Die camera is niet eens serieus kapot hoor......
Dan kan hij ook een groepje van 2 worden!quote:Op donderdag 29 november 2007 22:23 schreef akveor het volgende:
Is het niet raar dat Jaap erg blij met een nieuwe miljonair is.... waarom zou dat iin zijn voordeel zijn?
Zit diep hequote:Op donderdag 29 november 2007 22:24 schreef coldstar het volgende:
Die smerige kut kabouter zegt gewoon..je moet wel de realiteit in de gaten houden. Smerig vies kereltje met zijn klodder ogen.
De vliegende arriejakkes ploft em dun door de broek!quote:
Hij komt zo weer terug en dan moeten ze de stemming afmaken...lijkt me..quote:Op donderdag 29 november 2007 22:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk nooit. Brian is ook niet vervangen bij die 2 keren dat hij een glazen deur aan diggelen heeft gesmeten. Na, dit is geen exit. Kennelijk stopt Dennix er nu vrijwillig mee.
Das duidelijkquote:Op donderdag 29 november 2007 22:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian: Hij heeft zijn calculatie verkeerd ingeraden
Hij blijft leuk.... De vreemdste uitspraken, die hij eruit kraamt met volle overtuigingquote:Op donderdag 29 november 2007 22:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Help Nadia de winter door-fonds?quote:Op donderdag 29 november 2007 22:23 schreef chufi het volgende:
Bij vrijwillig vertrek van een Miljonair of bij vertrek door het overtreden van de regels (en dus uitzetten door de programmaleiding) kan hij/zij worden vervangen door een nieuwe miljonair. De Miljonair verliest zijn/haar 10.000 euro borg. Deze wordt gestort op de rekening van een, door de Miljonair te bepalen, goed doel.
Bron: VV (19 november 200?)
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:23 schreef akveor het volgende:
Is het niet raar dat Jaap erg blij met een nieuwe miljonair is.... waarom zou dat iin zijn voordeel zijn?
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Het klinkt wel weer schattigquote:Op donderdag 29 november 2007 22:23 schreef uniekhoorn het volgende:
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:25 schreef pasjesjen het volgende:
Het is waar wat Dennis zegt ik heb toen de update gemaakt en letterlijk meegeschreven zoals het in de brief stond
Boetes
Vlak voor het eten moeten alle miljonairs op de bank.
Er valt een brief in de brievenbus voor alle miljonairs.
Naar aanleiding van de gebeurtenissen van afgelopen weekend krijgen Huub, Brain, Lieke en Amanda een boete van 1000 euro van de borg en 100.000 van de Jackpot.
Jaap krijgt voor zijn bemiddelende optreden 100 contactpunten
Verder staat er een wijzing in de regels in, Als een miljonair er uit gezet word wegens het overtreden van de regels kan deze vanaf nu vervangen worden
Voor der buikwand correctiequote:
Ja! Cora erin!quote:Op donderdag 29 november 2007 22:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan kan hij ook een groepje van 2 worden!
yep en Nicolaas is toen ook vewrvangen meen ikquote:Op donderdag 29 november 2007 22:24 schreef mootie het volgende:
Camera slopen, afdekken etc is een exit, denk aan Nicolaas. Een deur slopen is iets heel anders.
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:25 schreef pasjesjen het volgende:
Het is waar wat Dennis zegt ik heb toen de update gemaakt en letterlijk meegeschreven zoals het in de brief stond
Boetes
Vlak voor het eten moeten alle miljonairs op de bank.
Er valt een brief in de brievenbus voor alle miljonairs.
Naar aanleiding van de gebeurtenissen van afgelopen weekend krijgen Huub, Brain, Lieke en Amanda een boete van 1000 euro van de borg en 100.000 van de Jackpot.
Jaap krijgt voor zijn bemiddelende optreden 100 contactpunten
Verder staat er een wijzing in de regels in, Als een miljonair er uit gezet word wegens het overtreden van de regels kan deze vanaf nu vervangen worden
Ja, dat vind ik dus ook, Amanda en Jaap moeten hun woordje nog doen.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:26 schreef avonne het volgende:
NOu, die exit brief komt pas morgen, dus kunnen we nu wel verder met de stemming, hoor !
Stuur Dennis effe terug de villa in.
Dan vangt dennis daar toch wel een extra centje mee lijkt me.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:23 schreef Clank het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen.. want te weinig mensen in de villa levert geen tv op.
Idd, vind het een beetje een kansloze actie.. Om nu voor 80.000 euro die mensen zoiets te flikken, terwijl je het voor de volle 100% aan jezelf hebt te danken dat je eruit wordt gestemd!quote:Op donderdag 29 november 2007 22:27 schreef mootie het volgende:
Anyway, Dennis is nu 70.000 euro + borg lichter? Oops?
Ik snap wat je bedoelt maar reken er maar op dat ie vervangen word danquote:
iddquote:Op donderdag 29 november 2007 22:27 schreef coldstar het volgende:
[..]
yep en Nicolaas is toen ook vewrvangen meen ik
dennis is bij de redaktiequote:Op donderdag 29 november 2007 22:27 schreef Adothehague het volgende:
Is dennis momenteel nog in de villa?
Borg wel. De rest tsja... hij zei dat ie daarvoor belde, of ie het mocht doen...quote:Op donderdag 29 november 2007 22:27 schreef mootie het volgende:
Anyway, Dennis is nu 70.000 euro + borg lichter? Oops?
Over een paar uurtjes zit ie in Alphenquote:
En dit wordt weggedraaid?!!!quote:Op donderdag 29 november 2007 22:26 schreef Desii het volgende:
Jaap: jij hoeft je geen zorgen te maken
Huub: ik heb het specifiek nagevraagd
Jaap: ja, ze zeggen wel eens wat
Huub: toen Stijn er nog was hoorde ik geen BS - verhalen
Jaap: jij hoeft je geen zorgen te maken
edit: streamwissel
ha, dat gaat dus echt niet gebeuren als dit met voorbedachte rade is gedaan om een nieuwe miljonair erin te krijgen.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:27 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat was voor 23 september...quote:Op donderdag 29 november 2007 22:27 schreef coldstar het volgende:
[..]
zit ik in de omgekeerde wereld nquote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:28 schreef avonne het volgende:
Brian vind het link als Dennis moet blijven. Dan zou Dennis wel eens Brian of Huub op zijn bek kunnen slaan voor een exit, en dat kan Brian wel Dennis' nek breken. Daar zit Brian niet op te wachten.
Kit2U (ofzo?) zou e boel vanavond opnemen, dus even geduld denk ik.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:28 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Heeft iemand een filmpje van Dennis die flipt? Is die nietsnut eindelijk opgerot nu?
Hij wil langer dan 1 januari in de kooi blijven.....quote:Op donderdag 29 november 2007 22:23 schreef akveor het volgende:
quote:
Precies..... ze hebben alle gelegenheid Dennis te vervangen voor de 23ste.... nu kan je dat gewoon niet maken en is ook niet regelementair lijkt me...quote:Op donderdag 29 november 2007 22:26 schreef diedirk het volgende:
DIt gaat mij te ver hoor .
Als het geloofwaardig moet blijven dan kan dit niet Dennis kan nu niet vervangen worden.
Speel het spel maar verder met gastspeelsters.
En waarom is Dennis nu zolang achter bijde FEBO weer nieuw script
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:28 schreef avonne het volgende:
Brian vind het link als Dennis moet blijven. Dan zou Dennis wel eens Brian of Huub op zijn bek kunnen slaan voor een exit, en dat kan Brian wel Dennis' nek breken. Daar zit Brian niet op te wachten.
Nu, op de streamsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |