Dennis.quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:50 schreef DennisBax het volgende:
Bedankt voor alle positieve reakties !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nadia moest dit roepen als ie klaarkwam :quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:12 schreef ukga het volgende:
eerlijk gezegd is dennis de enige meest normale die in de debiele kooi rond loopt.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:50 schreef DennisBax het volgende:
w00t! die heb ik gemistquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nadia moest dit roepen als ie klaarkwam :
'Eerst een jongetje eerst een jongetje.'
Heel normaal idd
volgens mij was het dat hij de vader van haar kinderen wordt, Brooke is daar zo van geschrokken dat ze zichzelf heeft afgedreven.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nadia moest dit roepen als ie klaarkwam :
'Eerst een jongetje eerst een jongetje.'
Heel normaal idd
Ja, echt waar! Sterker nog, hij was er gisteren ook om 19.00 uur.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:31 schreef mazaru het volgende:
Was er een Dennis in de kooi??![]()
Goh, en ik heb toch echt al maanden streams
Zie tijdquote:Op zaterdag 1 december 2007 [b]18:50 schreef DennisBax het volgende:[/b]
Waarom valt Luxemburg Duitsland niet binnen, het ligt er toch naast.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:22 schreef ukga het volgende:
waarom sloeg Dennis nou niet ff huub en brian in elkaar. hij moest toch naar huis.
Komt er nog een dvd met jouw hoogtepunten in de kooi?quote:Op zondag 2 december 2007 14:37 schreef DennisBax het volgende:
Aan degenen die hier zogenaamd lollig willen zijn
Ik zou jou wel eens willen meemaken als je de gouden kooi inmoest
Kijken of je dan nog zo'n grote bek had !!!!!!!!!!!!!!!!!! Beetje anoniem laf hier op
een forum gaan zitten reageren
(Deze boodschap geldt natuurlijk niet voor mijn ECHTE fans)
Die 2 echte fans (je moeder en zusje) kun je gewoon een kaartje sturen, dus die hoef je hier niet uit te sluiten....quote:Op zondag 2 december 2007 14:37 schreef DennisBax het volgende:
Kijken of je dan nog zo'n grote bek had !!!!!!!!!!!!!!!!!! Beetje anoniem laf hier op
"100% knallen" ligt toch wel voor de kerst in de winkel??quote:Op zondag 2 december 2007 14:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Komt er nog een dvd met jouw hoogtepunten in de kooi?
Heb je echte fans dan?quote:Op zondag 2 december 2007 14:37 schreef DennisBax het volgende:
Ga toch wiebelen flapdrol.quote:Op zondag 2 december 2007 14:37 schreef DennisBax het volgende:
waar lees jijquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:50 schreef DennisBax het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |