Nee.quote:
De Ginnekenweg.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:56 schreef crossover het volgende:
Ze woont ergens op de Ginnikenweg.. kan dat? En we waren in de vuller gaan zitten.
Nice to hear. Ik verveel me een beetje op m'n werkquote:
mja, ik heb geen werk, maar verveel me welquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nice to hear. Ik verveel me een beetje op m'n werk.
Ah oké. Wil je ons huis ook nog doen?quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:00 schreef Muck het volgende:
mja, ik heb geen werk, maar verveel me wel
MPG is een uurtje geleden weg gegaan en ben nu een beetje aan het opruimen en afwassen enzo....
whehehequote:Op vrijdag 30 november 2007 13:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah oké. Wil je ons huis ook nog doen?
quote:
Gefeliciteerd!quote:
Hoe kon je dat ook weten, ik ben niet zo scheutig met het vertellen van mn verjaardagquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:10 schreef Muck het volgende:
[..]
dat wist ik helemaal niet
aaaartieeeeeee
hiephiep hoera!
gefeliciteerd!
linsrechts
links
Oh ja De Vullingquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De Ginnekenweg.. En de Vulling bedoel je? Daar hebben JD en ik elkaar voor het eerst gemeet mehn.
.
Stoere filmquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:02 schreef Houniet het volgende:
even de transporter uploaden op me xbox en dan eff kijken. ben benieuwd. verveel me de nete![]()
![]()
neuh, in je profiel staat ook 00-00-0000quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:13 schreef Aarti het volgende:
[..]
Hoe kon je dat ook weten, ik ben niet zo scheutig met het vertellen van mn verjaardag![]()
dank je voor de felicitaties
Ja.quote:
Ja.quote:het wordt een KSC uitslag
quote:
onweerquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:36 schreef indahnesia.com het volgende:
goedenavond
Regen en wat onweer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |