Er zullen zeker nog 20 bands bijkomen. Waarschijnlijk komt er nog wel een zooi kleinere Belgische artiesten bij, en ik hoop op nog wat leuke vrolijke bandjes, als Oi Va Voi vorig jaar.quote:Op zondag 2 maart 2008 13:01 schreef Operc het volgende:
weet hier iemand hoeveel bands er nog bijkomen en wanneer die ongeveer bekend worden? (als in wanneer ze bevestigen dat ze komen spelen, niet wanneer ze doorbreken)
Nog een stuk of 25-30, vorig jaar was de line-up half april bekend.quote:Op zondag 2 maart 2008 13:01 schreef Operc het volgende:
weet hier iemand hoeveel bands er nog bijkomen en wanneer die ongeveer bekend worden? (als in wanneer ze bevestigen dat ze komen spelen, niet wanneer ze doorbreken)
15 of 15,5 per dagquote:Op zondag 2 maart 2008 15:13 schreef tarzan1 het volgende:
In het interview met stubru zei herman dat er dit jaar 60 of 62 bands zullen staan.
Dus reken maar uit
Bevestiging reservatiequote:Op zondag 2 maart 2008 15:12 schreef BloodyLotte het volgende:
Jongens ik ga helemaal door het lint. BECK KOMT.
Als je inlogt op die site, kun je "status tickets" aanklikken en daarna klikken op het pdf-formulier.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:17 schreef maxor het volgende:
Grr wat is die goformusic site toch brak
Ik verwachtte toch nog ergens een bevestiging voor m'n adres te zien, niet dus.
Ja en dat is dus het verkeerde adres. Anyway, ik vindt het ook nogal wazig dat ze zo joepie doen over het feit dat je _eindelijk_ de festivalkaarten en campingkaarten in 1x kunt bestellen.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:40 schreef Felixa het volgende:
[..]
Als je inlogt op die site, kun je "status tickets" aanklikken en daarna klikken op het pdf-formulier.
Helemaal onderaan staat dan je adres.
Ik denk zelfs dat als er niet nog minimaal één hele grote naam bijkomt, het helemaal niet uiterkocht zal raken, of pas helemaal op het eind. Ik hoop zeker voor de vrijdag en zondag nog wat grote namen te zien.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:34 schreef peaceman het volgende:
Ze zullen toch nog wel wat meer namen moeten noemen eer het uitverkocht zal raken, vermoed ik zo....
http://www.festivalnoise.be/quote:Affiche Werchter in zeven jaar 500 procent duurder
Het artiestenbudget van Rock Werchter is de jongste zeven jaar met ongeveer 500 procent gestegen. Met dat cijfer probeert organisator Herman Schueremans de gigantische kritiek te ontzenuwen over de nieuwe prijsstijgingen voor zijn rockfestival.
Schueremans ligt onder vuur omdat de drankjes op de festivalweide deze zomer een halve euro duurder worden. Ook de prijs van een combiticket - 165 euro voor vier dagen - is voorwerp van publieke verontwaardiging.
Schueremans geeft toe dat zijn festival winstgevend blijft, maar ontkent dat Rock Werchter te duur zou zijn. Wel merkt Schueremans op dat de prijzen van de artiestengages in de rocksector al enkele jaren de pan uit swingen.
In 2001, toen Rock Werchter maar drie dagen duurde, bedroeg het totale artiestenbudget van het festival 1.300.000 euro. Vorig jaar was het bedrag dat werd uitgegeven aan de gages van de bands al gestegen tot 5.305.000 euro.
Een combiticket voor Rock Werchter blijft intussen, zeker in vergelijking met andere grote Europese muziekfestivals, relatief goedkoop. Voor drie dagen Glastonbury tel je 189 euro neer, voor drie dagen Reading 228 euro.
Ik snap dat nooit zo goed eigenlijk, de muziek is helemaal vervormd daar en komt nauwelijks boven al het geroezemoes uit. Bovendien kan je volgens mij alleen de main-stage horen. Daarvoor ga je toch niet naar een festival?quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:23 schreef bloodymary het volgende:
Ach als het programma zo blijft gaan we maar meer vertoeven buiten de poort. Bij de plaatselijk uitbaters in de kraampjes daar kun je een lekker en niet duur pilsje krijgen, lekker eten (moet je nooit op het veld doen) en toch de muziek nog horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |