Niet helemaal onmogelijk. 1 van de 2 is toch zeker wel mogelijk...quote:Op donderdag 29 november 2007 20:51 schreef RitseB het volgende:
als radiohead komt. dan kom ik ookje wish list is alleen wel een beetje onmogelijk x'D
quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:27 schreef _dirkjan_ het volgende:
Damien Rice was goed op werchter! Ik hoop op R.E.M...
Bron?quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:16 schreef Acathla het volgende:
REM gaat touren, dus het zou wel kunnen. Overigens heeft REM niet alleen depressieve muziek.
quote:R.E.M. gaat op tour volgend jaar!
quote:
Seattle because he had wrapped them in his underwear. Of course this conjurs up many happy images and I started to sing "Wrap me in your underwear and fly me to the moon". It caught on. All three shows where filmed thanks to the Estonian government so there will be a DVD to follow, but we are also making plans to record an album in Seattle before Bill disappears with REM for two years! The album has to be recorded before March 08.
Dit staat op de MySpace van Tonya Wilcox, en die heeft met drummer Bill Rieflin getourd.
Als dit komt ben ik aanwezig^2quote:Op donderdag 29 november 2007 23:06 schreef Pietsie1 het volgende:
Mooie 1e naam. En als we toch bands (nuttig altijd) gaan noemen:
Trespassers William
Sigur Rós
Portishead
NOFX
Me First And The Gimme Gimmes
Dredg
Maxïmo Park
Oceansize
Porcupine Tree
Reel Big Fish
Goldfinger
Als Portishead komt ben ik er zeker wetenquote:Op donderdag 29 november 2007 23:06 schreef Pietsie1 het volgende:
Mooie 1e naam. En als we toch bands (nuttig altijd) gaan noemen:
Trespassers William
Sigur Rós
Portishead
NOFX
Me First And The Gimme Gimmes
Dredg
Maxïmo Park
Oceansize
Porcupine Tree
Reel Big Fish
Goldfinger
Ze waren er 2 jaar geleden gewoon hoor.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:33 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ik wil Rammstein verdomme. Al 3 jaar aan het wachten op die band.. 2008 moet hem worden
Toen stond ik net graspop helaasquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:41 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ze waren er 2 jaar geleden gewoon hoor.
werchter was anders pas een paar dagen na graspopquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:54 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Toen stond ik net graspop helaas
Geld was opquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:18 schreef unioz het volgende:
[..]
werchter was anders pas een paar dagen na graspop
Ik kreeg zojuist een smsje dat Radiohead bevestigd isquote:Op maandag 10 december 2007 19:11 schreef Bog het volgende:
najah, met alleen radiohead en nog wat leuke zooi ben ik ook wel tevree
Staat gewoon op www.rockwerchter.be hoor, al best wel een tijdje.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik kreeg zojuist een smsje dat Radiohead bevestigd is.
Bron: Onbekend. Maar het is niet iemand die hier geintjes over maakt.
quote:Op maandag 7 januari 2008 12:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik kreeg zojuist een smsje dat Radiohead bevestigd is.
Bron: Onbekend. Maar het is niet iemand die hier geintjes over maakt.
Ik zit niet zo op die depressiviteit te wachten eigenlijkquote:
Wat vind jij dan mooi?quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit niet zo op die depressiviteit te wachten eigenlijk
Tori Amos, Wir Sind Helden, Panic! at the Disco, The Killers, Mika, A Balladeer, Imogen Heap (Frou Frou), Spinvis, Justin Timberlake, Timbaland, Kate Bush, Racoon, Beth Hart, Tiga, Mylo, Goo Goo Dolls, Enya, Marilyn Manson, Juli, The Cranberries, Silkstone, Bjork, Snow Patrol, Infadels, Fall Out Boy, Rihanna, Vive la Fete, Fischerspooner, Room Eleven, Robyn, LCD SoundSystem, Newton Faulkner, The Fray, Goose.quote:
Gelukkig zijn al die acts die je wel mooi vindt allemaal supervrolijkquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tori Amos, Wir Sind Helden, Panic! at the Disco, The Killers, Mika, A Balladeer, Imogen Heap (Frou Frou), Spinvis, Justin Timberlake, Timbaland, Kate Bush, Racoon, Beth Hart, Tiga, Mylo, Goo Goo Dolls, Enya, Marilyn Manson, Juli, The Cranberries, Silkstone, Bjork, Snow Patrol, Infadels, Fall Out Boy, Rihanna, Vive la Fete, Fischerspooner, Room Eleven, Robyn, LCD SoundSystem, Newton Faulkner, The Fray, Goose.
Maar Radiohead word ik echt heel depressief vanVan hem alleen al.
Neuh, vast nietquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gelukkig zijn al die acts die je wel mooi vindt allemaal supervrolijk![]()
Waar zeg ik dat ik vind dat ik moet? Ik zit er alleen niet op te wachtenquote:Je moet niet naar een optreden van RH hoor... het mag!
Zeg ik dat ik er van baal dat ze komen? Het had voor mij alleen niet gehoeven. Zolang er naast hen maar genoeg leuke (voor mij dan) acts komen.quote:Ik word juist heel blij van RH
Gun mij ook wat
Dat kan en mag. Ik vind dat hij een prachtige stem heeft.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh, vast nietMaar mag zijn stem niet. Vreselijk deprimerend
[..]
Oke dan... vaak zijn zulke reacties gericht op het weren van zo'n act. Vandaar mijn reactiequote:Waar zeg ik dat ik vind dat ik moet? Ik zit er alleen niet op te wachten
[..]
Ach en anders heb je even een uurtje rust. Is ook wel eens lekker op een festival, toch?quote:Zeg ik dat ik er van baal dat ze komen? Het had voor mij alleen niet gehoeven. Zolang er naast hen maar genoeg leuke (voor mij dan) acts komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |