abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54896984
Gezien het grote aantal "Hoe versier ik vrouwen?" en "Hoe leg ik contact met vrouwen?"-topics die ik hier regelmatig voorbij zie komen, is er volgens mij een grote maatschappelijke behoefte aan een mooi topic met tips en trucs.

Ik heb onderstaande eerder op een ander forum gepost en bediscussieerd, en daaruit bleek dat het toch wel aardig gewaardeerd werd.

Post 1
Vrouwen van 20- zijn sowieso geen flikker aan... Veel te onzeker en, idd, labiel Ben op 't moment maar aan t daten geslagen met een dame van 26, die snappen zichzelf tenminste wat beter. (Ben zelf 20 )

Oh, en DE tip om mooie vrouwen te versieren: gewoon de arrogante lul uithangen, tot het moment dat ze dat zelf niet meer zijn, daarna kan je gewoon leuk doen. Ik had ook een erg fijne pick-up line toen ik d'r tegen kwam (ze heeft 't er nog steeds over ):
*oogcontact*, ik stap er vervolgens op af:
Ik: Hoi, blijf je me nou aankijken steeds? :/ *insert arrogante kut blik*
Zij: Eeeh... ja...? :$
Ik: Hoe oud ben jij joh? (dacht dat ze een jaar of 22-23 was)
Zij: 26
Ik: Jezus Sta ik hier een beetje met mijn moeder te lullen joh! Rot eens op *Insert sarcastische blik, met grote grijns op gezicht*
Zij: OOooooooohhHhooohohhooooo!!!!!!11111

Vervolgens ben ik weg gelopen met nog wat veelbetekenend oogcontact, tot ik d'r aan 't eind van de avond weer tegen kwam. Toen werd 't een leuk gesprek

Post 2
quote:
Hahah, nice, zie het zo voor me.. denk niet dat ik dat kan though. Ben altijd veel te aardig/lief en wordt volgens mij al binnen drie seconden in een ontmoeting door de dame op haar rechterladder geplaatst. (Oke de laddertheorie is iets te zwart/wit maar er zit naar mijn ervaring zeker een lijn van waarheid in.)
Ik was vroeger ook verlegen, nooit aandacht van vrouwen enzo (althans, niet op DIE manier, was idd altijd de lieve vriend). De laddertheorie is idd erg zwart-wit, maar zooooo waar. Ik heb zo'n anderhalf jaar geleden het roer gewoon compleet omgegooit, niet eens heel erg bewust. Ik merkte gewoon dat ik er ECHT sarcastisch van werd, dus dat je een soort van arrogant tegen (mooie) vrouwen gaat doen. Dan krijg je dus vanzelf een andere uitstraling. Een uitstraling van: het boeit me toch geen flikker wat je allemaal zegt :/.

En ja, verplichte kost voor iedere man die niet "aan de vrouw geraakt" is natuurlijk Bristollair.com. Ik heb er een boel gelezen. Niet eens zo zeer voor het beter worden in oppikken van vrouwen, maar ik vond het simpelweg interessante stof: de psychologie achter versieren en vrouwen. Als je het gelezen hebt, ga je gewoon dingen uitproberen. Je moet het allemaal met een korrel zout nemen, en in het begin heb je zoiets van: jaja, wat een praatjes allemaal door van die doorgewinterde players, maar je ontwikkeld vanzelf voor jezelf een methode die werkt, wat waarschijnlijk een combinatie is van al die verhalen die daar staan. Iedereen heeft zijn eigen stijl, en bij mij werkt de zogenaamde "cocky/funny"-methode erg goed: arrogant doen, maar op een leuke manier.
Na veel, heel veel oefenen (lees: 3-4 keer per week uitgaan, 1,5 jaar lang), heb ik "het trucje" aardig onder de knie. Want dat is het, een trucje. Het is een combinatie van uitstraling en een leuk babbeltje ontwikkelen. In het begin gaat het vaak fout, en word je raar aangekeken, maar na een tijdje merk je dat bepaalde dingen werken, en dat je begint te "scoren". Daardoor krijg je weer meer zelfvertrouwen, waardoor je meer dingen durft en spontaner overkomt.

Paar tips:
1) Begin niet gelijk bij de mooiste vrouwen in de zaal, die zijn vaak veel eerder geneigd je af te wijzen als ook IETS aan je ze niet zint. Daar moet je leren omheen werken met een houding (zo van: ik ben de prijs, jij niet).
2) Ben niet bang een blauwtje te lopen: als het niet klikt, klikt het niet, jammer, volgende. Ik sluit dan (tegenwoordig) vaak maar af met iets dat je beide al weet: "Hey, het klikt wel lekker he? " Dan krijg je terug: "Nee, niet echt he?" en zeg je, afhankelijk of je d'r te vriend wil houden of niet, een van de volgende dingen: "Doei", en vervolgens loop je weg (das aardig) of "Ga 's weg" (Minder aardig, maar wel leuk soms, als ze gewoon downright arrogant blijven)
3) Bied pas een drankje aan als je gewoon een leuk gesprek hebt. Ik ben niet te lullig om vrouwen een drankje aan te bieden, maar er zijn vrouwen die gewoon alleen uit zijn op gratis drank. Als ze binnen 5 minuten zeggen: hey, ik heb dorst zeg je simpelweg: Oh, lekker, neem voor mij ook wat mee! Soms doen ze dat, dan zien ze je wel zitten. Doen ze 't niet, weet je genoeg en moet je gewoon eieren voor je geld kiezen.
4) Laat nooit merken dat je onder de indruk bent van een vrouw. Dat plaatst je in de positie dat de vrouw denkt boven jou te staan, waarna je op de verkeerde ladder terrecht komt. Dan ben je dus niet meer aantrekkelijk, maar wel lief. M.a.w. dan komen ze hun hart bij je uitstorten als 't slecht gaat met hun vriendje, maar blijf jij het eeuwige uithuil-vriendje.
5) Wees eerlijk en jezelf: ga niet lopen liegen over wat je doet in 't dagelijks leven, of jezelf mooier neerzetten als het in werkelijkheid is. Daarmee val je door de mand. Als ze vragen wat ik doe, vertel ik dat gewoon, en als je merkt dat ze zoiets hebben van: oh, ehm... saai... Dan maak je d'r gewoon een soort grapje van. Iets als: "Tja, ik ben gewoon een enorme nerd, dat zie je toch? " 9 van de 10 keer denken ze dan van: "Ohja, dat is idd het stereotype van wat jij doet, maar jij bent dus toch wel leuk, blijkbaar". (dit heeft ook weer met tip 4 temaken).

Nouja, zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan, als iemand een keer wat tips wil en een avondje mee wil stappen hoor ik 't wel Ik woon in Utrecht.

Post 3
quote:
Vrouw versieren is gewoon stront zaaien over de mevrouw tot ze het leuk vind zeg je
Heel eerlijk: ja. Vrouwen vallen niet op lieve mannen, vrouwen vallen op klootzakken.
quote:
Zo kan je idd gemakkelijk weer de conclusie trekken dat alle vrouwen stoephoeren zijn
Nee, niet alle vrouwen zijn stoephoeren. Alle vrouwen zijn wel 't zelfde: alle vrouwen willen uniek zijn, en DAT maakt ze allemaal 't zelfde.

Toevoeging op voorgaande verhaal:
Dit werkt perfect voor scharrels en one-night-stands. Voor vaste relaties is natuurlijk (op termijn) een andere aanpak vereist: wanneer je eenmaal op een goed niveau zit qua "machtsverhouding", ben je gewoon aardig. Maar iedereen wil uitgedaagd worden, ik neem aan dat niemand zit te wachten op een relatie waarin de machtsverhoudingen heel scheef liggen (d.w.z. jij achter haar aanlopen, of andersom). Je moet altijd wel iets van spanning houden door te doen alsof jij de prijs bent en niet zij. (En ja, doen alsof ja, wat misschien niet helemaal klopt met tip 5, maar dat komt omdat je natuurlijk ondertussen gewoon gek op je meisje bent )

Post 4
quote:
Wat ik me dan afvraag is, ben je dan wel jezelf als je een meid op die manier versiert? Ik ben (veel te) aardig van mezelf, dus ik kan dan wel de klootzak uit gaan hangen om een meid proberen te versieren, maar mocht dat lukken dan zal toch een keer m'n ware aard bovenkomen en blijken dat ik helemaal niet zo stoer ben.

Is het iets in de trant van, als je eenmaal beet hebt, dan kan je jezelf zijn, of moet je het sowieso al een beetje in je hebben?

Ik heb het dan natuurlijk over een echte relatie, niet over scharrels ofzo.
Een beetje van beide: ik ben "normaal" ook geen klootzak ofzo, maar een beetje teasen hou ik wel van. Ik denk dat je diep van binnen ook wel een beetje arrogant moet zijn. Arrogant is niet eens het juiste woord, ik zou het eerder zelfverzekerd noemen. En dat was ik vroegah ook niet, maar dat kan je dus ontwikkelen (blijkbaar).

Ik denk dat iedereen hier bij zijn vrienden gewoon zichzelf is: zelfverzekerd en lekker grappen maken met elkaar, af en toe een beetje elkaar in de zeik nemen. Correct?
Waarom zou dat bij vrouwen dan ineens zo anders moeten zijn? Vrouwen houden van mannen die zelfvertrouwen uitstralen, maar op een of andere manier hebben vrouwen de negatieve invloed op mannen dat ze ineens weer een klein kindje worden als er een vrouw tegenover je staat. Hoe mooier die vrouw is, hoe erger het effect. Hier moet je dus overheen zien te komen, door gewoon met veel vrouwen te praten, en na een tijdje merk je dat je eigenlijk gewoon een leuke gast bent! Dan straal je dat ook uit, en gaat je "game" vanzelf beter.

En zoals ik zei: het versier-trucje is gewoon een spel wat je speelt, en heeft verder niet veel temaken met hoe iets gaat als je elkaar vaker ziet. Het garandeert echter wel 1 ding, en dat is dat je niet gelijk op de verkeerde ladder terrecht komt. Want je bent niet lief, je bent een klootzak.

Toevoeging: ik denk dat het het best werkt, ter voorbereiding op een vaste relatie zeg maar, om zegmaar "50% arroganter te zijn dan normaal". Jij past misschien niet bij een meisje/vrouw die valt op hele zelfverzekerde en bijna arrogante mannen, maar het maakt je vaak wel een stuk aantrekkelijker. Dit bedoel ik met dat de machtsverhoudingen goed moeten zijn. Als blijkt dat een meisje dat arrogante helemaal niet leuk vind, maar jou gewoon als persoon wel ziet zitten, hoef je echt niet de klootzak uit te hangen. Het lokt echter wel leuke reacties uit als je iets arroganter overkomt als wat die vrouw verwacht/gewend is.
  woensdag 28 november 2007 @ 17:05:57 #2
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_54897288
hendig topic
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_54897314
ik print hem ff uit
heb je ook nog een beknopte checklist voor in de kroeg?
daar schrok je van!!
pi_54897396
OMFG. Je hebt dus niks geleerd TS. Les 1 is namelijk: handleidingen werken niet, nooit.
pi_54897417
Ik begon met lezen van de OP en was al klaar om 'in before ladder theorie/ master flirt ' te posten, maar ik zie dat TS me al weer voor is.
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_54897463
Ik ga echt dat hele ding niet lezen
En wat bij de ene vrouw wel werkt, werkt bij de andere juist niet dus je verspilt je tijd
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  woensdag 28 november 2007 @ 17:13:48 #7
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_54897518
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_54897601
quote:
Op woensdag 28 november 2007 17:09 schreef dawg het volgende:
OMFG. Je hebt dus niks geleerd TS. Les 1 is namelijk: handleidingen werken niet, nooit.
Het is geen handleiding, het is een leidraad. Maar les 1 heb jij ook niet geleerd, want dat is dat je 't eerst moet lezen voor je post.
quote:
Op woensdag 28 november 2007 17:11 schreef liefie_ het volgende:
Ik ga echt dat hele ding niet lezen
En wat bij de ene vrouw wel werkt, werkt bij de andere juist niet dus je verspilt je tijd
Dan had je 'm dus wel moeten lezen, want er staat ook in dat het niet bij iedere vrouw werkt, en niet voor ieder persoon werkt. Maar uit eigen ervaring kan ik je mede delen dat dit wel werkt voor +- 75% van de vrouwen. De overige 25% kom ik toch niet tegen, want dat zijn van die alto-hippies of onzekere types die nooit buiten komen.
pi_54897644
Wees gewoon een leuke kerel. Dan maak je openingszin niet meer uit en heb je ook geen handleiding nodig
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_54897653
quote:
Op woensdag 28 november 2007 17:16 schreef Plague het volgende:

[..]

Het is geen handleiding, het is een leidraad. Maar les 1 heb jij ook niet geleerd, want dat is dat je 't eerst moet lezen voor je post.
[..]

Dan had je 'm dus wel moeten lezen, want er staat ook in dat het niet bij iedere vrouw werkt, en niet voor ieder persoon werkt. Maar uit eigen ervaring kan ik je mede delen dat dit wel werkt voor +- 75% van de vrouwen. De overige 25% kom ik toch niet tegen, want dat zijn van die alto-hippies of onzekere types die nooit buiten komen.
Gelukkig ben ik net even gaan scannen door die lap tekst... En die tips van jou leveren je volgens mij alleen maar klappen of of meisjes zonder zelf respect want ik ken niemand die zich zou zou laten behandelen
pi_54897677
quote:
Op woensdag 28 november 2007 17:17 schreef Ripley het volgende:
Wees gewoon een leuke kerel. Dan maak je openingszin niet meer uit en heb je ook geen handleiding nodig
Dat dus
pi_54897791
die eerste
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_54897809
quote:
Op woensdag 28 november 2007 17:18 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Gelukkig ben ik net even gaan scannen door die lap tekst... En die tips van jou leveren je volgens mij alleen maar klappen of of meisjes zonder zelf respect want ik ken niemand die zich zou zou laten behandelen
Als je 'm nu eens helemaal leest en niet scant, hoef je geen conclusies te trekken die er niet zijn. Het werkt in verschillende nuances voor iedere vrouw. Ik wil dit stukje er nog even uitlichten, misschien wordt dan duidelijk.
quote:
Maar iedereen wil uitgedaagd worden, ik neem aan dat niemand zit te wachten op een relatie waarin de machtsverhoudingen heel scheef liggen (d.w.z. jij achter haar aanlopen, of andersom).
Dat is eigenlijk een samenvatting van het hele topic: je moet iemand uitdagen. En dat kan je op 100 manieren doen, maar ik zeg alleen dat JUIST zelfverzekerde en arrogante vrouwen (lees: vaak mooie vrouwen) wat meer uitgedaagd moeten worden om ze arrogant-af te krijgen. Dat is eigenlijk de hele clue.
pi_54897821
Mijn mening over al die quasi-wetenschappelijke trucs:

* Je moet een ongelovelijke nerd zijn om al die termen serieus te bezigen (innergame, kino, wuss-dar, LYBF,) OMG GET FUCKED!. Die link ook........
* De kern van waarheid waar al die theorieen op gestoeld (en waardoor ze nog lijken te werken ook) zijn kun je prima zelf verzinnen door logisch na te denken en aanleren door de wereld in te stappen en je onder de mensen te begeven. (Personen die beweren dat ze bij het in de praktijk brengen van deze meuk vooruitgang hebben geboekt, hadden dit waarschijnlijk ook gedaan zonder handboek.)
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_54897859
quote:
Op woensdag 28 november 2007 17:23 schreef Plague het volgende:

[..]

Als je 'm nu eens helemaal leest en niet scant, hoef je geen conclusies te trekken die er niet zijn. Het werkt in verschillende nuances voor iedere vrouw. Ik wil dit stukje er nog even uitlichten, misschien wordt dan duidelijk.
[..]

Dat is eigenlijk een samenvatting van het hele topic: je moet iemand uitdagen. En dat kan je op 100 manieren doen, maar ik zeg alleen dat JUIST zelfverzekerde en arrogante vrouwen (lees: vaak mooie vrouwen) wat meer uitgedaagd moeten worden om ze arrogant-af te krijgen. Dat is eigenlijk de hele clue.
Het kan zijn dat ik persoonlijk niet mooi genoeg ben voor je theorie, maar als een man al gelijk de eikel uithangt denk ik alleen "Rot eens op, eikel"
pi_54897860
quote:
Op woensdag 28 november 2007 17:17 schreef Ripley het volgende:
Openingszin maakt idd geen flikker uit. Ik begin vaak gewoon met "Hoi!" en dan zie je vanzelf wel of ze ook maar enigzins open staan voor een gesprek. Zo niet, dan begin ik toch een gesprek, maar dat ben ik...
pi_54897883
quote:
Op woensdag 28 november 2007 17:23 schreef Plague het volgende:

[..]

[..]

Met dat uitdagen en op gelijke voet staan ben ik het eens, maar ook dat jij het verkeerd aanpakt (en ja ik heb het ondertussen al gelezen)
Als jij je als een botte lul opstelt krijg je echt geen lief aardig meisje er voor terug hoor
En meisjes die zich zo laten afkatten zou ik zelf nooit willen Onzeker en geen zelfrespect
pi_54897901
quote:
Op woensdag 28 november 2007 17:24 schreef Ripley het volgende:

[..]

Het kan zijn dat ik persoonlijk niet mooi genoeg ben voor je theorie, maar als een man al gelijk de eikel uithangt denk ik alleen "Rot eens op, eikel"
Idd!
pi_54897928
Vrouwen versier je door karakter te tonen.
pi_54898060
quote:
Op woensdag 28 november 2007 17:24 schreef Ripley het volgende:

[..]

*Heeft fotoboek gechecked* Nee hoor, je bent absoluut mooi genoeg voor mijn theorie (hooguit wat oud voor mij )

Ook wil ik dit stukje er nog even uit lichten, want ik merk dat veel mensen het allemaal veel te extreem vinden over komen. Misschien moet ik de openingspost herstructureren
quote:
Ik denk dat het het best werkt, ter voorbereiding op een vaste relatie zeg maar, om zegmaar "50% arroganter te zijn dan normaal". Jij past misschien niet bij een meisje/vrouw die valt op hele zelfverzekerde en bijna arrogante mannen, maar het maakt je vaak wel een stuk aantrekkelijker. Dit bedoel ik met dat de machtsverhoudingen goed moeten zijn. Als blijkt dat een meisje dat arrogante helemaal niet leuk vind, maar jou gewoon als persoon wel ziet zitten, hoef je echt niet de klootzak uit te hangen. Het lokt echter wel leuke reacties uit als je iets arroganter overkomt als wat die vrouw verwacht/gewend is.
Ik heb denk ik trouwens ook een andere definitie van "arrogante klootzak" als anderen denk ik: als een meisje mij met een lach op d'r gezicht uitmaakt voor arrogante klootzak, vind ik dat een compliment Ik zie het niet gelijk als iets negatiefs. Het is gewoon een bepaalde mate van zelfverzekerdheid en dat straal je uit. Beetje mensen uitdagen en teasen, daar houdt iedereen van.
pi_54898271
quote:
Op woensdag 28 november 2007 17:32 schreef Plague het volgende:

[..]

*Heeft fotoboek gechecked* Nee hoor, je bent absoluut mooi genoeg voor mijn theorie (hooguit wat oud voor mij )

Ook wil ik dit stukje er nog even uit lichten, want ik merk dat veel mensen het allemaal veel te extreem vinden over komen. Misschien moet ik de openingspost herstructureren
[..]

Ik heb denk ik trouwens ook een andere definitie van "arrogante klootzak" als anderen denk ik: als een meisje mij met een lach op d'r gezicht uitmaakt voor arrogante klootzak, vind ik dat een compliment Ik zie het niet gelijk als iets negatiefs. Het is gewoon een bepaalde mate van zelfverzekerdheid en dat straal je uit. Beetje mensen uitdagen en teasen, daar houdt iedereen van.
Ik heb al een heel leuk en lief jonkie

En ik vind arrogantie iets misplaatst - het geeft aan dat je je beter voelt dan de anderen naar mijn gevoel. Zelfverzekerdheid is iets anders - je mag best vertrouwen in jezelf hebben, maar doe dat door anderen ook in hun waarde te laten
pi_54898329
quote:
Op woensdag 28 november 2007 17:25 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Met dat uitdagen en op gelijke voet staan ben ik het eens, maar ook dat jij het verkeerd aanpakt (en ja ik heb het ondertussen al gelezen)
Als jij je als een botte lul opstelt krijg je echt geen lief aardig meisje er voor terug hoor
En meisjes die zich zo laten afkatten zou ik zelf nooit willen Onzeker en geen zelfrespect
Maar ik wil dan ook geen lief aaridg meisje Ik wil arrogante kuthoeren!

Serieus: het gaat om de manier waarop. Ik ben ervan overtuigd dat, hoewel we elkaar als persoon misschien wel helemaal niet liggen, je zeker een gesprek met mij aan zou gaan. Het gaat erom dat je het met een zekere charme brengt. Ik maak je echt niet op een doodserieuze manier uit voor gare greppelslet ofzo hoor Je moet het wel met een zekere charme brengen. (Ok, zelfs met charme is gare greppelslet niet goed te praten, das waar )
pi_54898377
quote:
Op woensdag 28 november 2007 17:41 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik heb al een heel leuk en lief jonkie

En ik vind arrogantie iets misplaatst - het geeft aan dat je je beter voelt dan de anderen naar mijn gevoel. Zelfverzekerdheid is iets anders - je mag best vertrouwen in jezelf hebben, maar doe dat door anderen ook in hun waarde te laten
Wederom dat dus

ar·ro·gant (bn.)
1 verwaand

ar·ro·gan·tie (de ~ (v.))
1 verwaande houding tegenover anderen => hoogmoed, hovaardij, ijdelheid, inbeelding, pedanterie, sufficiėntie, verbeelding
pi_54898418
Nou je hebt iig het bijpassende ego van iemand die denkt dat hij het weet.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  woensdag 28 november 2007 @ 17:48:07 #25
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_54898476
Gewoon in de kroeg een of ander stompzinnig gesprek beginnen, en je ziet vanzelf wel waar het eindigt. Niet gelukt? volgende keer beter.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')