Ze zullen zijn vulling wel hebben vervangen door verzen uit de Koran.quote:Op maandag 3 december 2007 13:19 schreef milagro het volgende:
Ja, goed, die is én moslim én man, in het bezit van en zijnde een berenlul, en die maken het in dergelijke landen altijd goed.
Kindjes van Ambassadeurs en Shell directeuren gaan later deze vrouw proberen te doden?quote:Op maandag 3 december 2007 12:37 schreef milagro het volgende:
en lieve mevrouw Gibbons, het zou u eigenlijk niet moeten spijten, het is een hopeloze zaak daar, al die lieve kindertjes worden als ze groot zijn net zo achterlijk als de volwassen rest daar, die u graag een kogel door uw hoofd had gegund...
versnipperde bladzijdes uit de Koran als vulling? puik planquote:Op maandag 3 december 2007 13:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ze zullen zijn vulling wel hebben vervangen door verzen uit de Koran.
En volgens haar zoon, John Gibbons:quote:Op maandag 3 december 2007 12:29 schreef Frutsel het volgende:
Gratie voor Engelse Lerares
Het presidentieel paleis gaf een verklaring van Gibbons uit waarin zij zegt dat het haar spijt als zij iemand heeft gekwetst. ,,Ik heb groot respect voor de islamitische godsdienst en zou niemand bewust beledigen", zei de lerares, die sinds donderdag gevangen zat. ,,Ik kijk ernaar uit mijn familie en vrienden terug te zien, maar het spijt mij heel erg dat ik niet meer naar Sudan zal kunnen terugkeren."
http://www.depers.nl/buit(...)e-lerares-Sudan.html
dat zouden ze eens met al die asielzoekers moeten doen, ik denk dat 9 van de 10 weer terug kunnen omdat men liever mensen straft dan ze gewoon hun excuses aan laat bieden..quote:Op maandag 3 december 2007 19:43 schreef Ylias het volgende:
[..]
Maar als je de situatie inhoudelijk gaat bekijken....
Nederland zet ook (hoeft niet altijd criminele) mensen uit zonder Nederlands paspoort hoor.quote:Op maandag 3 december 2007 21:04 schreef zoalshetis het volgende:
waarom kunnen islamieten makkelijk een persoon uitzetten en wij niet? heeft dat met beschaving te maken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |