20:25 tochquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:40 schreef L-E-A het volgende:
Het wordt op dinsdagavond uitgezonden. Om 20.30u op nederland 3!
Misschien woont hij ook wel in een flat, weet jij veel. Omdat het een jongen van het DSC is is het ineens geen pauper meer?quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:17 schreef Rutgerr het volgende:
Ik vind ze tot nu toe allemaal onwijs lelijk en ronduit dom. Volgende week een gast van het DSC, meende gelezen te hebben dat hij losgeslagen is na de dood van z'n vader, leuk om ook eens een niet-pauper aan het woord te zien dan.
Volgens mij was jij de eerste die oppervlakkige conclusie trok door Lan een pauper te noemen:quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:24 schreef Rutgerr het volgende:
Ik generaliseer bij voorkeur niet, je moet mijn woorden ook niet uit het verband rukken. Ik ging in op de reacties waarin Lan in een hokje wordt geduwd. Haar woonsituatie komt niet overeen met de stereotypering. Jij woont als student in Groningen in een kamer, niet eens in een flat, hoezo 'niet eens'? Ik heb aangegeven dat ik het raar vind dat zij in een bepaald hokje wordt geplaatst, omdat ze in een flat woont. Dat jij niet in een flat woont in Grongen vind ik alleen maar positief, een flat lijkt me namelijks niets. Maar om je puur op de basis daarvan in een hokje te plaatsen (hetgeen ik sowieso liever niet doe) vind ik vrij irreeel. Volgens mij begrijp je het ook verkeerd, vind haar juist pauper overkomen omdat ze in een flatje woont.
Ook vind ik het vrij jammer dat er puur op basis van een accent allerlei aannames gemaakt worden, zoals dat ze wel uit 't Gooi zou komen. Pure onzin om direct allerlei conclusies te trekken op basis van de oppervlakkige indruk die je krijgt van Lan door deze uitzending.
Bovendien spreek je jezelf tegen. Je wil mensen niet in een hokje plaatsen, maar iemand is wel pauper omdat hij/zij in een flat woont.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:17 schreef Rutgerr het volgende:
Ik vind ze tot nu toe allemaal onwijs lelijk en ronduit dom. Volgende week een gast van het DSC, meende gelezen te hebben dat hij losgeslagen is na de dood van z'n vader, leuk om ook eens een niet-pauper aan het woord te zien dan.
Ongelukje gehad met de brommer oid. is heel vaag te horen in die promo.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:48 schreef Urquhart het volgende:
Die gozer van vanavond heeft volgens mij een paar klappen op z'n smoel gehad
PNO'tje!!!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:23 schreef Ajjardo het volgende:
Vanavond wordt een top aflevering \o/
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:46 schreef Nouk het volgende:
Leuk type wel. Voor een keertje dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |