Echt goed muziek luisteren kun je op een festival niet, nee. Bands zie ik ook liever in 013 ofzo. Maar zo'n festival is wel gaaf, alleen niet voor elk jaar.quote:Op maandag 4 februari 2008 22:48 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Ik ben wel eens naar Wacken geweest, lang geleden hehe. Maar tis niet mijn ding, te massaal en juist dat "alleen voor de gezelligheid, metal boeit me niks" vind ik irritant. Ik ga grotendeels voor de muziek en uiteraard de gezelligheid, maar hou liever van een kleiner feestje.
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:04 schreef rakotto het volgende:
Ik wist wel dat ik iets mistte. Hoi allemaal.
Dank u, dank u.quote:
Yngwie en Behemoth.quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:18 schreef VaderVanJezus het volgende:
Nieuwe namen voor graspop:
Behemoth
Yngwie Malmsteen
tuurlijk, vergeet je niet ff wat af te spreken, planten we de tenten ergens bij elkaarquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:21 schreef Djaser het volgende:
Priest heeft dat wel beloofd samen met een nieuw album dat eind 2006 uit zou moeten komen.
Wat betreft de festivals ben ik het wel met je eens maar om voor Maiden nou helemaal naar Assen te reizen, dan kan ik beter weer drie dagen Graspop doen.
Deja vu, MA en LOA stonden al eens eerder samen op Waldrockquote:Op maandag 4 februari 2008 12:13 schreef Cynic het volgende:
oeh, Morbid Angel, Forbidden en Life of Agony op Waldrock.
Dat is het overwegen waard!
So fucking what?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:05 schreef OFfSprngr het volgende:
Judas Priest.. wat een homo..
Judas Priest is een band.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:05 schreef OFfSprngr het volgende:
Of de zanger nou homo is of niet, Judas Priest schopt kont!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:05 schreef OFfSprngr het volgende:
Was het feestje zo erg? Arme jongen!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:24 schreef Cynic het volgende:
Hm, dat had ik ook nog wel willen zien.
Was al gauw leuker geweest dan het feestje waar ik gisteren was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |