quote:Op woensdag 28 november 2007 21:18 schreef Artanis1 het volgende:
Heb even een nieuwe groep op last.fm voor Nederlandse metalliefhebbers (lees: Nederlandse/Belgische mensen die van metal houden; niet per se Nederlandse Metal) aangezien ik zo snel er geen kon vinden die dat op dit moment deden en/of actief zijn. Degenen die ik wel kon vinden, waren over 't algemeen over Nederlandse Metal; bij deze! Hier
Vandaag!quote:
Ja balen.quote:
quote:
Ja. Maar eerst vandaag naar Arnhem metalen bijeenkomst.quote:Op zaterdag 1 december 2007 04:15 schreef Koenholio het volgende:
Nog mensen naar de 013 maandag?
(laatste keer, hierna geef ik het op)
quote:Voor alle stoere metalheads in ons land die weinig hebben met Pinkpop, valt Neurotic Deathfest 2008 in hetzelfde weekend als het Limburgse festival.
Op 30 en 31 mei wordt in de Tilburgse 013 het Neurotic Deathfest gehouden: 36 bands verdeeld over 2 dagen.
De eerste bevestigde namen zijn: Napalm Death, Suffocation, Asphyx, Malevolent Creation, Decrepit Birth, Unmerciful, Warbringer, Fleshless, Sickening Horr, Dead Infection en Incarnated.
Voorverkoop van dit metalfeestje start in januari. Hoe duur de tickets worden is nog niet bekend.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:15 schreef BOKA het volgende:
Er komen weer heel veel vette dingen in 013.
11 februari Municipal Waste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind hem ook wel aardig, maar lang niet zo briljant als hun albums van weleer. Blitz klinkt wel erg goed op dit album trouwens.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:41 schreef Artanis1 het volgende:
Over thrash gesproken..
[ afbeelding ]
Meningen? Heb 'm nu een keertje gedraaid en vind 'm zeer redelijk, als je het nummer met de vocalist van Lamb of God vergeet.
Wat ben je toch een zeurpiet.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:29 schreef OFfSprngr het volgende:
Overigens veelste veel Power Metal in je lijst.
Nee, dat schema dat van te voren ergens stond was gewoon fout. Machine Head zou 60 minuten spelen, net als de voorgaande dagen, maar in dat schema stond 70. Trivium 50, ipv 40 die in dat schema stonden.quote:Op zondag 2 december 2007 20:45 schreef metallicattim het volgende:
ze zouden pas 18:15 beginnen
Ow jah das nog erger dan... Maar het schema wat ik had gezien, speelde MH idd 70 maar Trivium en DF beide 40 min.quote:Op zondag 2 december 2007 21:36 schreef Tokus het volgende:
[..]
Nee, dat schema dat van te voren ergens stond was gewoon fout. Machine Head zou 60 minuten spelen, net als de voorgaande dagen, maar in dat schema stond 70. Trivium 50, ipv 40 die in dat schema stonden.
Coolquote:Op zaterdag 1 december 2007 11:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja. Maar eerst vandaag naar Arnhem metalen bijeenkomst.
Machine Head was vet gisteren.
Check!quote:Op zondag 2 december 2007 20:45 schreef metallicattim het volgende:
Iemand naar The Black Crusade geweest vrijdag?
Private Eye.quote:Op zondag 2 december 2007 21:10 schreef Syb-rund. het volgende:
De mannen van Dog Fashion Disco zijn weer bij elkaar, in de vorm van Polkadot Cadaver.
F*cking geniale muziek weer
Oh was jij dat. Niet gezien. Ik had een Marduk-shirt aan met een tank voorop.quote:Op maandag 3 december 2007 09:53 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Cool
Als je iemand ziet met een FinnTroll-shirt met achterop "Vi de som har det iskalla Trollblodet" kan ik dat wel eens zijn.
Zou kunnen dat je eerst 100x te horen krijgt "Nee ik zit niet op Fok en ik heet geen Koenholio"
In elk geval veel plezier vanavond
Dat bedoel ik, ben er gister ook geweestquote:Op maandag 3 december 2007 11:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh was jij dat. Niet gezien. Ik had een Marduk-shirt aan met een tank voorop.
Vandaag naar FinnTroll en Nile in de 013.
ik ben d'rquote:Op donderdag 6 december 2007 16:17 schreef VaderVanJezus het volgende:
Toxic Holocaust word het voorpramma van municipal waste 11 februarie!!
Nu ben ik er helemaalquote:Op donderdag 6 december 2007 16:17 schreef VaderVanJezus het volgende:
Toxic Holocaust word het voorpramma van municipal waste 11 februarie!!
Slovenië is in 1 dag te rijden, dus voor de afstand moet je het niet laten.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:38 schreef Shivo het volgende:
Slechte tvp, maar ik ben er nog niet over uit wat het gaat worden in 2008: metalcamp of Wacken. Wacken word te groot maar Metalcamp is wel ver weg. Choices...
Je kunt natuurlijk altijd bij "ons" komen staan met je tent.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:24 schreef Djaser het volgende:
Oh ja festivals. Ik ga niet meer in mijn eentje een heel weekend op een festival zitten dus ik kijk wel waar de grote bands komen en pak 1 of 2 keer een dagje mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |