Dat denk ik ook zomaar, hij zegt vooruit te denken in de Villa, maar vorige keer schopte ie Nix ook gruwlijk hard weg...quote:Op donderdag 29 november 2007 17:43 schreef STAP01 het volgende:
Jaap houdt m erin!
Dat zou kunnen, maar het lijkt mij dat je inleg van 10 K inleveren al boete genoeg is.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:43 schreef neo567 het volgende:
[..]
Misschien stiekum een boete-clausule ofzo ?
Daar ben ik dus ook bang voor. Flens is dol op dat wijf, zoveel is wel duidelijk na al die maanden.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:48 schreef avonne het volgende:
Yeah, right. U may turn what you want to, but this lady is not for turning
Nadia gaat nergens heen
Tien uurquote:Op donderdag 29 november 2007 17:51 schreef miraculeus het volgende:
Is er al iets bekend over het tijdstip dat de stemming plaats gaat vinden?
dankquote:Op donderdag 29 november 2007 17:52 schreef Nostalgist het volgende:
Alléén als Dennis vraagt om eruit gestemd te worden, worden de regels gebroken..... Alle andere acties mogen gewoon doorgaan....
Dekkingquote:Op donderdag 29 november 2007 17:52 schreef STAP01 het volgende:
Wat ziet die jongen in die labiele trol!
Ja hoor, dat begint om een uurtje of 19.00 20.00 21.00 22.00 ongeveerquote:Op donderdag 29 november 2007 17:51 schreef miraculeus het volgende:
Is er al iets bekend over het tijdstip dat de stemming plaats gaat vinden?
Volgens mij wordt het pas een voordeel voor Jaap als Dennis of Nadia vertrekt... Lijkt me sterk dat Jaap weer het derde wiel aan de wagen wil zijn.... Maar misschien is dat de taktiek van Nadia en Dennis (lees febo). Als Jaap kiest voor N en D, wat me onwaarschijnlijk lijkt, zal het het orginele plan weer doorgevoerd kunnen worden. (Jaap moest immers in het begin verplicht bonden met Dennis). Wel toevallig dat Jaap vandaag buiten de kooi is.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:47 schreef neo567 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook zomaar, hij zegt vooruit te denken in de Villa, maar vorige keer schopte ie Nix ook gruwlijk hard weg...
Hij is geen zekere factor, maar toch heb ik met jaap iets van voordeel van de twijfel enzo...
Het is zijn enige dekking hequote:Op donderdag 29 november 2007 17:53 schreef avonne het volgende:
Wat een lul ook.
Eergisteren wist hij dondersgoed dat ze zo gek als een deur is en onbetrouwbaar. Nu hangt hij weer als een puppy aan haar.
Dan zullen ze zo wel gaan zoenen.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:53 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia huilt..... "Ik kan niet meer met jou"
quote:Op donderdag 29 november 2007 17:54 schreef Borga het volgende:
[..]
Ja hoor, dat begint om een uurtje of 19.00 20.00 21.00 22.00 ongeveer
quote:Op donderdag 29 november 2007 17:55 schreef STAP01 het volgende:
Meid, ga lekker tangen! Dan voel je je weer een stuk beter!
Vanavond kunnen jullie als HET glamourkoppel de poort uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |