quote:Op donderdag 29 november 2007 18:44 schreef tong80 het volgende:
Goed toneelspel van Nadia die neukte met Luc in het bed naast Dennis en haar.
terwijl ze zelf Dennix gedist heeftquote:Op donderdag 29 november 2007 19:14 schreef tong80 het volgende:
Nee Nadia die neukte met Luc en Dennis lag er naast. Nu doet ze moeilijk omdat ie watr met die nieuwe hoer doet
Met worst?quote:Op donderdag 29 november 2007 19:24 schreef Ole het volgende:
zit nog even aan de boerenkool,
Dat is ze ookquote:Op donderdag 29 november 2007 19:25 schreef Rosbief het volgende:
Die kop lijkt wel op dat wijf uit beauty en de nerd.
Ik ben helemaal schandalig vroeg, zit zelfs al aan de koffiequote:Op donderdag 29 november 2007 19:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ook, zelfs de koffie is gezet
.
Snel je post edittenquote:
Ik las bloemkoolquote:Op donderdag 29 november 2007 19:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Snel je post editten, wat is 't nou kerriesaus of worst
?
tuurlijk!quote:
Ja, ik zag het toevallig aan de TT van de COSquote:Op donderdag 29 november 2007 19:32 schreef Ole het volgende:
die ontslagronde is toch vanavond?
Ik ben er even uit: betekent dat dat er iemand meteen zou kunnen vertrekken vanavond?quote:Op donderdag 29 november 2007 19:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, ik zag het toevallig aan de TT van de COS.
Jaquote:Op donderdag 29 november 2007 19:35 schreef Ecila111 het volgende:
Ik ben er even uit: betekent dat dat er iemand meteen zou kunnen vertrekken vanavond?
Het gaat wel erg snel, dit is toch maar een paar uur? Dus omdat ze geen aandacht krijgt voor een paar uurtjes en Dennis bij Selene zit wil ze opeens dat ie gaatquote:
Ik geloof er niet meer inquote:
Tja, maar het is Nadia..quote:Op donderdag 29 november 2007 19:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het gaat wel erg snel, dit is toch maar een paar uur? Dus omdat ze geen aandacht krijgt voor een paar uurtjes en Dennis bij Selene zit wil ze opeens dat ie gaat?
Die mededelingquote:Op donderdag 29 november 2007 19:39 schreef Ole het volgende:
Tja, maar het is Nadia..
Wist je niet dat ze kon acteren?quote:Op donderdag 29 november 2007 19:39 schreef michiel_merk het volgende:
wehehe ik ken selene (een beetje)alleen de kant dat ze nu laat zien niet
Waarom kicken jullie mijn voice over topic nooit omhoog. Die is al meer dan een jaar briljant.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die mededeling. Het gaat om een paar uurtjes aandacht en meer niet, hilarisch
.
nou ja ik weet wel dat ze erg direct is , en ook openminded , (dat zul je nog wel merken )quote:Op donderdag 29 november 2007 19:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wist je niet dat ze kon acteren?![]()
of zou ze echt van dennix houden
Gelukkig hebben ze daar contactpuntenquote:Op donderdag 29 november 2007 19:44 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
nou ja ik weet wel dat ze erg direct is , en ook openminded , (dat zul je nog wel merken )
ik had een paar jaar geleden regelmatig contact met haar via msn en tel toen ze nog in antwerpen woonde
je kunt leuke gesprekken met haar voeren alleen de tel rekening was wat minder
quote:Op donderdag 29 november 2007 19:45 schreef fathank het volgende:
Die Nadia zou je vriendin maar zijn. Ik zou het nog geen half uur met de vol houden, onderontwikkelde stinkslet
.
yepquote:Op donderdag 29 november 2007 19:53 schreef Ole het volgende:
ach, het is allemaal nep
quote:Op donderdag 29 november 2007 19:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Over hoer gesproken, die blouse van Amanda.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |