Even kijken wat alles inhield, en verwijderen kan nietquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:23 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Verkapte aandachtspost. Waarom heb je d'r überhaupt een dan?
Ik zit niet op geenstijlquote:
Dat kanker, dat moet er ook gewoon tussen he?quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dwaas, je hebt niet eens "kudos" met hyves. En iedereen die elkaar maar gewoon toevoegd? Wat een belachelijke kanker onzin, alleen de mensen die ik ken voeg ik toe en andersom.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:23 schreef Za-giniipiggu het volgende:
[..]
sociaal leven is overrateden er zitten toffe mensen hier waar je nog leuke gesprekken mee kan hebben ook.
wel toevallig dat alleen de ajax-avatar mensen het eens zijn.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:03 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik heb er wel ergens 1 zwerven die mijn ex 3~4 jaar geleden een keer voor me in elkaar draaide.
Zeg trouwens over die site wat je wil, maar het is 1 van de weinigen zoniet de enige site waar je niet een cursus straattaal en de internetafkortingen ervan nodig hebt om te begrijpen wat er in de profielen geschreven wordt.
dan kun je dat ook wel van Fok zeggen... Deelt iedereen ook van alles wat misschien voor de ander helemaal niet interessant is.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:32 schreef afcajos het volgende:
Toevoeging:
Twitter: Mensen die menen alles te delen terwijl ze eigenlijk niet interessant zijn.
Geen ideequote:Op woensdag 24 november 2010 18:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]Wat is er ooit met deze altoboi gebeurd? Die is ook op slinkse wijze weggesneaked uit onsch aller FOK!kers
McKillemquote:Op woensdag 24 november 2010 18:49 schreef afcajos het volgende:
[..]
Geen ideealtijd erg vermakelijk, die McKillem. In zijn tijd de absolute opper-alto van het forum.
Wat een apenkick zo na bijna 3 jaarquote:Op woensdag 24 november 2010 18:32 schreef afcajos het volgende:
Toevoeging:
Twitter: Mensen die menen alles te delen terwijl ze eigenlijk niet interessant zijn.
Is dit een feit? Want dan faal ik.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:12 schreef afcajos het volgende:
partypeeps - alle allochtonen van Nederland
Wie weet, topic is 3 jaar oud...quote:Op woensdag 24 november 2010 21:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is dit een feit? Want dan faal ik.
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:15 schreef Funkel het volgende:
[..]
Wat een apenkick zo na bijna 3 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |