quote:Op donderdag 29 november 2007 17:14 schreef Steve-O het volgende:
Ik zit op alles wat ben ik nu ?
het niet waard om verder te leven.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:14 schreef Steve-O het volgende:
Kansloos.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:14 schreef Steve-O het volgende:
Zodat ik mooi weer eens vertraging krijg? Aso.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:17 schreef oorsnot het volgende:
[..]
het niet waard om verder te leven.
het spijt me spring voor de trein dat zal voor iedereen het beste zijn
Is inderdaad een dom woord maar ik wist er ff geen ander woord voor.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:19 schreef Za-giniipiggu het volgende:
mainstreamecht hét meest misbruikte woord ooit. laat mij dan maar een alto zijn.
quote:Op donderdag 29 november 2007 17:14 schreef Steve-O het volgende:
Normaal. De anderen wijken af van de norm.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:21 schreef afcajos het volgende:
[..]
Is inderdaad een dom woord maar ik wist er ff geen ander woord voor.
Dan ben je waarschijnlijk pedoquote:Op donderdag 29 november 2007 17:49 schreef Elusive het volgende:
ik heb helemaal niks en dat wou ik ook graag zo houden
* Elusive is lekker anoniem op het internet
bij fok zuigen de mods en adminsquote:Op donderdag 29 november 2007 17:56 schreef miodzio het volgende:
Hyves is traag en zuigt ...
FOK! daarentegen... euhm laat maar
Bron?quote:Op donderdag 29 november 2007 18:16 schreef Za-giniipiggu het volgende:
[..]
bij fok zuigen de mods en admins
Wanhopig op zoek naar vrienden.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:14 schreef Steve-O het volgende:
vriendschappen sluiten op het internetquote:Op donderdag 29 november 2007 18:36 schreef Za-giniipiggu het volgende:
even serieus antwoord.
op FOK! is het forum het belangrijkst, het fobo is er dan om andere users te ontmoeten en eventueel ook vriendschappen te laten ontstaan. Niks mis mee lijkt mij.
Die andere daarentegen is meer een SC. Je hebt foto's op een profiel en dat is het.... je kunt niks behalve een berichtje achterlaten. oninteressant gewoon.
Vriend?quote:Op donderdag 29 november 2007 18:54 schreef oorsnot het volgende:
[..]
vriendschappen sluiten op het internet
ga naar de kroeg dan ontmoet je genoeg mensen die wél een sociaal leven hebben.
Alleen mensen die ik irl kenquote:Op donderdag 29 november 2007 19:07 schreef Apotheose het volgende:
TS wat is jouw hyves? Voeg ik je toe als vriend
Daar had ik je ff he shiteyequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |