abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54920820

Stage SC history:
voor een overzicht van de vorige topics zie: Stage SC-topics (met dank aan ReMcOrE & Kuno_van_dijk...)

Let op!
Dit is geen spam slowchat, graag je aan de regels houden! Hou het netjes en rustig, maak er geen wedstrijd van om z.s.m het topic vol te pompen!!
De OP is hier te vinden. Wil je erbij voeg jezelf dan toe in de OP

Afkomstig van FOK!wiki NL, de Vrije Encyclopedie. "http://wiki.fok.nl/index.php/StageSC"

!!! Let op, sta je nog NIET in de OP of sta je in de verkeerde categorie??? Dan moet je het ZELF aanpassen, het wijst zich allemaal vanzelf wel !!!
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54920837
quote:
Op donderdag 29 november 2007 15:16 schreef Loontjah het volgende:

[..]

Ik zou niet durven om je aan te rijden hoor .

Hopelijk heb je niet die negert als buschauffeur want die is kenkerlomp.
Nee, die heb ik nog nooit als chauffeur gehad. Ik heb altijd van die oude mannetjes.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_54920847
quote:
Op donderdag 29 november 2007 15:23 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Nee, die heb ik nog nooit als chauffeur gehad. Ik heb altijd van die oude mannetjes.
Ach, zo lang ze niet aan je zitten
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54920868
Weet ik niet Trig. ik heb hem een paar keer gezien op lijn 8.

Is zo'n pakistaanse negert ofzo, kweenie hij heb een raar gezicht, je weet toch swa

Weer een heerlijke nerderlanse zin als TT
Sappig !!
pi_54920891
quote:
Op donderdag 29 november 2007 15:21 schreef jackson het volgende:

[..]

Als je nonstop bier staat te hakken en los te gaan lijkt me dat sterk . Ik draai al een aantal jaren mee maar het is best lastig vol te houden dan hoor
Ik ben dat hakken niet gewent, zoals ik al eerder aangaf. Maar ik kom wel eens na 7 uur uit de kroeg en dat is ansich wel vol te houden (mits je ;s ochtends niet al te vroeg was / lange tijd heel kort slaapt)

Ps. dan zit ik ook niet aan de shandy of de punica!
pi_54920923
quote:
Op donderdag 29 november 2007 15:25 schreef Loontjah het volgende:
Weet ik niet Trig. ik heb hem een paar keer gezien op lijn 8.

Is zo'n pakistaanse negert ofzo, kweenie hij heb een raar gezicht, je weet toch swa

Weer een heerlijke nerderlanse zin als TT
Ik heb er wel twee weken geleden zo een in zien stappen, zo een met zn oren heel behaard. Daar word je 's morgens niet zo heel vrolijk van, moet ik zeggen. De laatste week heb ik hem niet meer gezien.

D'r is ook zo'n dikke vrouw, die altijd maar 1 halte neemt, tot daar bij het UWV. Dan loopt ze ook weer terug richting kruising . Wachten op de bus duurt langer dan dat korte stukje lopen.
  donderdag 29 november 2007 @ 15:27:34 #7
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_54920925
GOEDEMOGGOL

geef maar hoer ik roggol dat wiel
Huilen dan.
pi_54920930
quote:
Op donderdag 29 november 2007 15:26 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Ik ben dat hakken niet gewent, zoals ik al eerder aangaf. Maar ik kom wel eens na 7 uur uit de kroeg en dat is ansich wel vol te houden (mits je ;s ochtends niet al te vroeg was / lange tijd heel kort slaapt)

Ps. dan zit ik ook niet aan de shandy of de punica!
Bier hakken... alsin, bierdrinken.... Hakken doe ik niet
Kut-herrie
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54920949
De laatste keer dat ik om 8:00 thuis was na een feestje was mijn eerste en laatste Innercity.

insert klacht: treinen die niet 24 uur per dag rijden
Sappig !!
  donderdag 29 november 2007 @ 15:29:22 #10
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54920969
quote:
Op donderdag 29 november 2007 15:28 schreef Loontjah het volgende:
De laatste keer dat ik om 8:00 thuis was na een feestje was mijn eerste en laatste Innercity.

insert klacht: treinen die niet 24 uur per dag rijden
Innercity
Welk jaar ?
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54920981
quote:
Op donderdag 29 november 2007 15:27 schreef jackson het volgende:

[..]

Bier hakken... alsin, bierdrinken.... Hakken doe ik niet
Kut-herrie
Die term heb je niet in Nederland, maar mijn trieste voorstellingen van een leuk avondje voor jou zijn weer enigszins positiever Maar tot 7 uur bier hakken houd ik dan wel vol
quote:
Op donderdag 29 november 2007 15:28 schreef Loontjah het volgende:
Bij mij was het denk ik in de week voor 15 oktober, toen was ik elke dag nogal laat thuis...

Tijdens stage ga ik wat minder op stap en ook tot wat minder laat (mede door mijn vriendin).
pi_54920999
quote:
Op donderdag 29 november 2007 15:27 schreef Isdatzo het volgende:
GOEDEMOGGOL

geef maar hoer ik roggol dat wiel

het is verdeurie half 4

het is verdeurie half 4 en niet eens grappig, ja!

All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_54921019
quote:
Op donderdag 29 november 2007 15:27 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Ik heb er wel twee weken geleden zo een in zien stappen, zo een met zn oren heel behaard. Daar word je 's morgens niet zo heel vrolijk van, moet ik zeggen. De laatste week heb ik hem niet meer gezien.

D'r is ook zo'n dikke vrouw, die altijd maar 1 halte neemt, tot daar bij het UWV. Dan loopt ze ook weer terug richting kruising . Wachten op de bus duurt langer dan dat korte stukje lopen.
Misschien is ze te dik daarvoor!

We hebben er wel eens zo'n vrouwtje van de Grote Beek in zitten. Dis is echt niet zo bij, en ze praat erg onverstaanbaar. Maar op 1 of andere manier is het toch wel grappig. Vandaag zat ze tegen 2 meisjes te schelden (Tenminste het klonk niet aardig), omdat ze haar niet liet zitten. Die (buitenlandse) chickies alleen maar lachen

Edit: was geen Innercity maar Trance Energy, ergens in 2005 ofzo
Sappig !!
  donderdag 29 november 2007 @ 15:34:07 #14
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54921085
quote:
Op donderdag 29 november 2007 15:29 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Die term heb je niet in Nederland, maar mijn trieste voorstellingen van een leuk avondje voor jou zijn weer enigszins positiever Maar tot 7 uur bier hakken houd ik dan wel vol
Lekker belangrijk of die term wel of niet bestaat... hij klinkt goed
Maargoed... bierdrinken en losgaan... of te wel voluit dansen tot 7 is zwaar
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54921091
quote:
Op donderdag 29 november 2007 15:27 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Ik was laatst ietwat laat onderweg naar het station, zag de bus aan komen en stapte snel in.

Door de stoplichten miste ik de trein alsnog terwijl ik hem niet gemist had wanneer ik gewoon te voet was gegaan. Ongeveer hetzelfde is me al eens overkomen met een taxi, alleen toen miste ik de trein niet!
pi_54921101
pfff, moet er niet aan denken om momenteel nog tot 7 uur door te gaan... damn
Misschien als ik goede nachtrust heb gehad en niet zo vroeg opgestaan zou zijn.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_54921167
quote:
Op donderdag 29 november 2007 15:34 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Ik was laatst ietwat laat onderweg naar het station, zag de bus aan komen en stapte snel in.

Door de stoplichten miste ik de trein alsnog terwijl ik hem niet gemist had wanneer ik gewoon te voet was gegaan. Ongeveer hetzelfde is me al eens overkomen met een taxi, alleen toen miste ik de trein niet!
Ik heb het nu ook op mn stage. Als ik om half 6 hier weg ga, ben ik zo ongeveer op het station op dezelfde tijd dat de bus bij de halte bij mn stage is. Maar omdat ik het stuk niet in het donker wil lopen, ga ik liever met de bus.
pi_54921221
quote:
Op donderdag 29 november 2007 15:38 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Ik heb het nu ook op mn stage. Als ik om half 6 hier weg ga, ben ik zo ongeveer op het station op dezelfde tijd dat de bus bij de halte bij mn stage is. Maar omdat ik het stuk niet in het donker wil lopen, ga ik liever met de bus.
Dit is voor mij niet echt een probleem, als stoere man zijnde Maar van mijn stageplaats naar het station gaat geen bus.

Ik denk dat ik zo maar die kant op ga, heb er genoeg van!
  donderdag 29 november 2007 @ 15:41:43 #19
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54921240
quote:
Op donderdag 29 november 2007 15:35 schreef HostiMeister het volgende:
pfff, moet er niet aan denken om momenteel nog tot 7 uur door te gaan... damn
Misschien als ik goede nachtrust heb gehad en niet zo vroeg opgestaan zou zijn.
Het moet een keer kunnen heh
Uitgaan is toch wel 1 van mijn hobby's zoals dat zo lekker duf klinkt
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54921271
Meestal hou ik het vol tot een 4.00 - 4.30.. daarna ga toch mijn oogjes vaak dicht..
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  donderdag 29 november 2007 @ 15:44:16 #21
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_54921278
quote:
Op donderdag 29 november 2007 15:30 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

het is verdeurie half 4

het is verdeurie half 4 en niet eens grappig, ja!

ik hoopte er op dat die andere knakker zou reageren

en ik wéét dat het ondertussen niet meer grappig is
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huilen dan.
pi_54921295
quote:
Op donderdag 29 november 2007 15:44 schreef PieterBas het volgende:
daarna ga toch mijn oogjes vaak dicht..
Helaas is dit me al een keer overkomen voordat ik de reis naar huis was begonnen!
pi_54921366
3 weken geleden ben ik naar I love Techno gegaan, in Belgie. 19.30 vanuit Rotterdam vertrokken, de volgende dag om 9.00 's ochtends terug. Redelijk zwaar, maar echt zo de moeite waard
  Redactie Frontpage donderdag 29 november 2007 @ 15:48:18 #24
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_54921367
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  donderdag 29 november 2007 @ 15:49:06 #25
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54921386
quote:
Op donderdag 29 november 2007 15:44 schreef PieterBas het volgende:
Meestal hou ik het vol tot een 4.00 - 4.30.. daarna ga toch mijn oogjes vaak dicht..
Dat herken ik soms wel... gewoon naar huis gaan dan
-- YOU FOUND YOURSELF --
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')