Nee, die heb ik nog nooit als chauffeur gehad. Ik heb altijd van die oude mannetjes.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:16 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ik zou niet durven om je aan te rijden hoor.
Hopelijk heb je niet die negert als buschauffeur want die is kenkerlomp.
Ach, zo lang ze niet aan je zittenquote:Op donderdag 29 november 2007 15:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, die heb ik nog nooit als chauffeur gehad. Ik heb altijd van die oude mannetjes.
Ik ben dat hakken niet gewent, zoals ik al eerder aangaf. Maar ik kom wel eens na 7 uur uit de kroeg en dat is ansich wel vol te houden (mits je ;s ochtends niet al te vroeg was / lange tijd heel kort slaapt)quote:Op donderdag 29 november 2007 15:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Als je nonstop bier staat te hakken en los te gaan lijkt me dat sterk. Ik draai al een aantal jaren mee maar het is best lastig vol te houden dan hoor
Ik heb er wel twee weken geleden zo een in zien stappen, zo een met zn oren heel behaard. Daar word je 's morgens niet zo heel vrolijk van, moet ik zeggen. De laatste week heb ik hem niet meer gezien.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:25 schreef Loontjah het volgende:
Weet ik niet Trig. ik heb hem een paar keer gezien op lijn 8.
Is zo'n pakistaanse negert ofzo, kweenie hij heb een raar gezicht, je weet toch swa![]()
Weer een heerlijke nerderlanse zin als TT
Bier hakken... alsin, bierdrinken.... Hakken doe ik nietquote:Op donderdag 29 november 2007 15:26 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik ben dat hakken niet gewent, zoals ik al eerder aangaf. Maar ik kom wel eens na 7 uur uit de kroeg en dat is ansich wel vol te houden (mits je ;s ochtends niet al te vroeg was / lange tijd heel kort slaapt)
Ps. dan zit ik ook niet aan de shandy of de punica!
Innercityquote:Op donderdag 29 november 2007 15:28 schreef Loontjah het volgende:
De laatste keer dat ik om 8:00 thuis was na een feestje was mijn eerste en laatste Innercity.
insert klacht: treinen die niet 24 uur per dag rijden
quote:Op donderdag 29 november 2007 15:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Bier hakken... alsin, bierdrinken.... Hakken doe ik niet
Kut-herrie
Bij mij was het denk ik in de week voor 15 oktober, toen was ik elke dag nogal laat thuis...quote:Op donderdag 29 november 2007 15:28 schreef Loontjah het volgende:
De laatste keer dat ik om 8:00 thuis was na een feestje was mijn eerste en laatste Innercity.
quote:Op donderdag 29 november 2007 15:27 schreef Isdatzo het volgende:
GOEDEMOGGOL![]()
geef maar hoer ik roggol dat wiel
Misschien is ze te dik daarvoor!quote:Op donderdag 29 november 2007 15:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb er wel twee weken geleden zo een in zien stappen, zo een met zn oren heel behaard. Daar word je 's morgens niet zo heel vrolijk van, moet ik zeggen. De laatste week heb ik hem niet meer gezien.
D'r is ook zo'n dikke vrouw, die altijd maar 1 halte neemt, tot daar bij het UWV. Dan loopt ze ook weer terug richting kruising. Wachten op de bus duurt langer dan dat korte stukje lopen.
Lekker belangrijk of die term wel of niet bestaat... hij klinkt goedquote:Op donderdag 29 november 2007 15:29 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Die term heb je niet in Nederland, maar mijn trieste voorstellingen van een leuk avondje voor jou zijn weer enigszins positiever
Maar tot 7 uur bier hakken houd ik dan wel vol
Ik was laatst ietwat laat onderweg naar het station, zag de bus aan komen en stapte snel in.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb er wel twee weken geleden zo een in zien stappen, zo een met zn oren heel behaard. Daar word je 's morgens niet zo heel vrolijk van, moet ik zeggen. De laatste week heb ik hem niet meer gezien.
D'r is ook zo'n dikke vrouw, die altijd maar 1 halte neemt, tot daar bij het UWV. Dan loopt ze ook weer terug richting kruising. Wachten op de bus duurt langer dan dat korte stukje lopen.
Ik heb het nu ook op mn stage. Als ik om half 6 hier weg ga, ben ik zo ongeveer op het station op dezelfde tijd dat de bus bij de halte bij mn stage is. Maar omdat ik het stuk niet in het donker wil lopen, ga ik liever met de bus.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:34 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik was laatst ietwat laat onderweg naar het station, zag de bus aan komen en stapte snel in.
Door de stoplichten miste ik de trein alsnog terwijl ik hem niet gemist had wanneer ik gewoon te voet was gegaan. Ongeveer hetzelfde is me al eens overkomen met een taxi, alleen toen miste ik de trein niet!
Dit is voor mij niet echt een probleem, als stoere man zijndequote:Op donderdag 29 november 2007 15:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb het nu ook op mn stage. Als ik om half 6 hier weg ga, ben ik zo ongeveer op het station op dezelfde tijd dat de bus bij de halte bij mn stage is. Maar omdat ik het stuk niet in het donker wil lopen, ga ik liever met de bus.
Het moet een keer kunnen hehquote:Op donderdag 29 november 2007 15:35 schreef HostiMeister het volgende:
pfff, moet er niet aan denken om momenteel nog tot 7 uur door te gaan... damn
Misschien als ik goede nachtrust heb gehad en niet zo vroeg opgestaan zou zijn.
ik hoopte er op dat die andere knakker zou reagerenquote:Op donderdag 29 november 2007 15:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
het is verdeurie half 4
het is verdeurie half 4 en niet eens grappig, ja!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Helaas is dit me al een keer overkomen voordat ik de reis naar huis was begonnen!quote:Op donderdag 29 november 2007 15:44 schreef PieterBas het volgende:
daarna ga toch mijn oogjes vaak dicht..
Dat herken ik soms wel... gewoon naar huis gaan danquote:Op donderdag 29 november 2007 15:44 schreef PieterBas het volgende:
Meestal hou ik het vol tot een 4.00 - 4.30.. daarna ga toch mijn oogjes vaak dicht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |