Huub heeft vorige week dinsdag Chanel oorbellen voor Nadia besteld, om Nadia in te pakken...........quote:Op donderdag 29 november 2007 13:15 schreef Copycat het volgende:
Het is en blijft dus een onbetrouwbare, uit de kluiten gewassen sloerie!
@ Scandalous: Inderdaad heel typisch dat die cadeautjes er
alleen vanaf lijken te kunnen als er een exit in het verschiet ligt.
Welk nummer rapt Huub? Toch niet Whoomp! There it is? Daar valt in mijn beleving niet veel eer aan te behalen.quote:Op donderdag 29 november 2007 13:20 schreef Scandalous het volgende:
Oh jee, Huub klinkt beter dan Brian de 'rapper'![]()
Dat jump around is wel heeeeeeel erg slecht
Hij rapt dat samen met Brian en Huub rapt idd beter dan Brian, ook al is het een simpel nummer.quote:Op donderdag 29 november 2007 13:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welk nummer rapt Huub? Toch niet Whoomp! There it is? Daar valt in mijn beleving niet veel eer aan te behalen.
Toch bedankt dat je de moeite nam Ruby.quote:Op donderdag 29 november 2007 13:16 schreef ruby het volgende:
Wil je die van mij dicht doen Avonne? Ik was net ff te laat.
Aha. Dank! Zelfs een boomstronk rapt volgens mij nog beter dan Brian.quote:Op donderdag 29 november 2007 13:24 schreef beequeen het volgende:
Hij rapt dat samen met Brian en Huub rapt idd beter dan Brian, ook al is het een simpel nummer.
Ja, die doen ze samen, maar die klinkt in ieder geval beter dan Jump Around. het klinkt ontzettend goedkoopquote:Op donderdag 29 november 2007 13:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welk nummer rapt Huub? Toch niet Whoomp! There it is? Daar valt in mijn beleving niet veel eer aan te behalen.
Ajb.quote:Op donderdag 29 november 2007 13:26 schreef avonne het volgende:
Ah, het nummer is dus van Huub en Brian? Ik vind het wel goed klinken
(ik ken het origineel niet)
No problemo. Alleen zat ik er zes nummers naast.quote:Op donderdag 29 november 2007 13:24 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Toch bedankt dat je de moeite nam Ruby.
"Wat zullen we drinken zeven dagen lang", klinkt echt heel leuk.quote:Op donderdag 29 november 2007 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aha. Dank! Zelfs een boomstronk rapt volgens mij nog beter dan Brian.
En heeft Huub ook een individueel nummer? En zo ja, wil ik uiteraard ook weten welk nummer.
Wat zullen we drinkeeeeeenquote:Op donderdag 29 november 2007 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aha. Dank! Zelfs een boomstronk rapt volgens mij nog beter dan Brian.
En heeft Huub ook een individueel nummer? En zo ja, wil ik uiteraard ook weten welk nummer.
Bots!quote:Op donderdag 29 november 2007 13:28 schreef beequeen het volgende:
"Wat zullen we drinken zeven dagen lang", klinkt echt heel leuk.
Dat zijn toch haar eigen sliertjes?quote:Op donderdag 29 november 2007 13:21 schreef mootie het volgende:
Amanda: ratelratelratelratel........
(die bovenkant van het haar is totaal mislukt)
http://www.rnn7.nl/quote:Op donderdag 29 november 2007 13:14 schreef avonne het volgende:
.... wat een heerlijke dag vandaag !!
Jaap gaat vandaag bij RNN live de lucht in ! Te volgen via internet !![]()
(link?)
!6
Als je er zelf mee komt kan een ander niet speculeren, Brian krijgt een machtig gevoel en gaat Amanda pushen om meer met Lieke te gaan praten, Nadia valt dan nog meer buiten de boot.quote:Op donderdag 29 november 2007 13:31 schreef Clank het volgende:
Lieke gaat Amanda nu even helemaal uit de doeken doen hoe het tussen haar en Huub zit? Wel blijven uitkijken Lieke.. Brian smult straks weer van al die info.
Daar kijk ik dan wel weer naar uit.quote:Op donderdag 29 november 2007 13:31 schreef avonne het volgende:
ondertussen nog opgevangen....
- [b]Brian en Jaap zijn het er over eens: als Nadia Dennis er in houdt, gaat ze het krijgen ipv dennis[/b[
- Selene gaat los over Nadia, Amanda schiet helemaal in de verdediging van Nadia.
hoe laat begint dat programma? Iemand?quote:Op donderdag 29 november 2007 13:31 schreef Varen het volgende:
[..]
http://www.rnn7.nl/
Zoek live streams
En toch wil Amanda geen kwaad woord horen over Naad, ze bagataliseert echt alles als het om Naad gaat.quote:Op donderdag 29 november 2007 13:43 schreef avonne het volgende:
Selene zegt iets heel nuttigs tegen Brian en Amanda.
"Dennis zegt nooit iets persoonlijks van Nadia, zelfs niet als hij heel boos is en gaat schelden. Hij laat dan niks over haar los. Maar alles wat Dennis aan Nadia vertelt, vertelt ze meteen door"
Ik snap niet waarom je daar nog aan twijfelt.. Jaap heeft een tijdje met hem samengewerkt, maar dat ging gewoon helemaal verkeerd OMDAT 0% niets doet.. Daar komt toch geen verandering in, dat ziet Jaap ook, dus waarom zou hij hem er in houden...quote:Op donderdag 29 november 2007 13:44 schreef beequeen het volgende:
Jaap: Dennix is vandaag nog niet naar me toegekomen, hij doet echt helemaal nix.
Als ik Jaap zo hoor stemt hij Dennix vanavond echt weg maar met Jaap weet je het nooit.
Dan moet je toch eens goed naar Selene luisteren, die vindt Dennix helemaal nix en daar gaat echt geen verandering in komen, nu niet en nooit niet.quote:Op donderdag 29 november 2007 13:56 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je daar nog aan twijfelt.. Jaap heeft een tijdje met hem samengewerkt, maar dat ging gewoon helemaal verkeerd OMDAT 0% niets doet.. Daar komt toch geen verandering in, dat ziet Jaap ook, dus waarom zou hij hem er in houden...
Daarnaast, 0% blijft er gewoon in hoor, dat heb ik gisteren al gezegd, dat zeg ik vandaag weer, daar gaat geen verandering in komen.. De verhaallijn met Selene is al helemaal uitgestippeld, dat wordt 0% zijn knalmoment (wat wss toch weer niet door gaat!!!)
quote:Op donderdag 29 november 2007 14:06 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat zal Palma eigenlijk met haar leven aan moeten als DGK stopt
Ik vind het al erg vaag dat jaap opeens met het idee kwam op Dennis er in te houden.quote:Op donderdag 29 november 2007 13:44 schreef beequeen het volgende:
Jaap: Dennix is vandaag nog niet naar me toegekomen, hij doet echt helemaal nix.
Als ik Jaap zo hoor stemt hij Dennix vanavond echt weg maar met Jaap weet je het nooit.
Het is een haarstuk en ja.quote:Op donderdag 29 november 2007 14:10 schreef riri het volgende:
Waar komt die pruik van Amanda vandaan?Hebben ze die speciaal voor haar laten maken?
Op deze cap heeft Amanda zowaar een grappige kop.quote:
en waar komt die vandaan...of weet jij dat ook niet?quote:
Deels van HairWorx (pruik) en deels (de hairclips) van Selene.quote:Op donderdag 29 november 2007 14:13 schreef riri het volgende:
en waar komt die vandaan...of weet jij dat ook niet?
Er bestaan gewoon pruikenmakerijen, deze is van Hairworks, die maken een haarstuk helemaal pas voor je.quote:Op donderdag 29 november 2007 14:13 schreef riri het volgende:
[..]
en waar komt die vandaan...of weet jij dat ook niet?
Elke werkdag om 18.30 uur.quote:Op donderdag 29 november 2007 13:38 schreef avonne het volgende:
[..]
hoe laat begint dat programma? Iemand?
Dat is sinds gister ineens zo jah.. Gisterochtend/middag vond ze hem nog super en had ze prachtige gesprekken met hem in private.. Daarna is het mis gegaan omdat 0% dingen heeft doorvertelt aan Oewoew.. 0% maakt daar straks wel weer een mooi verhaaltje van en dan komt alles gewoon weer goed.. Dit is een te klein ding voor haar om eeuwig boos over te blijven.. Wat ik heb gezien is ze DGK in gekomen voor 0% en vindt ze hem helemaal top, dat komt wel weer goed!quote:Op donderdag 29 november 2007 14:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan moet je toch eens goed naar Selene luisteren, die vindt Dennix helemaal nix en daar gaat echt geen verandering in komen, nu niet en nooit niet.
Als Naad Dennix in dat hok houdt heeft ze geen leven meer of ze krijgt bescherming van het hokje en mag niemand iets tegen haar ondernemen, dat zou nog kunnen.
quote:Op donderdag 29 november 2007 14:15 schreef Copycat het volgende:
Krijgen jullie trouwens ook om de haverklap een lelieblanke pagina voorgeschoteld?
Ja, of een paar regels met foutmeldingen:quote:Op donderdag 29 november 2007 14:15 schreef Copycat het volgende:
Krijgen jullie trouwens ook om de haverklap een lelieblanke pagina voorgeschoteld?
Dat doe ik niet, hoor!quote:
Inhaken en meedeinenquote:Op donderdag 29 november 2007 14:16 schreef Dreamboy het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=AGcZKBLfSDI
quote:Op donderdag 29 november 2007 14:15 schreef Copycat het volgende:
Ik haat dat!quote:Op donderdag 29 november 2007 14:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, of een paar regels met foutmeldingen:
[ afbeelding ]
Hier staat ze net als Marijke Helwegen altijd zegt, borstjes vooruit, lipjes getuit.quote:
Tieten genoeg...alleen het bier mist nog....BIER EN TIETEN.....TRALALALALAAAAquote:Op donderdag 29 november 2007 14:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hier staat ze net als Marijke Helwegen altijd zegt, borstjes vooruit, lipjes getuit.
Goldie Hawnquote:Op donderdag 29 november 2007 14:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op deze cap heeft Amanda zowaar een grappige kop.
Ze doet me denken aan een actice maar kan niet op de naam komen, iemand?
Over Brianquote:Op donderdag 29 november 2007 14:45 schreef Zora01 het volgende:
over wie hebben Naad en Nix het? het is weer bijna niet te verstaan
Ik weet wel zeker, van wie krijgt ze anders aandacht die aandachtshoer!quote:Op donderdag 29 november 2007 14:49 schreef Zora01 het volgende:
Nada zegt dat ze alleen om Amanda moet denken, voorderest heeft ze geen verantwoordelijkheid naar niemand toe..
Nix zegt.. ja dat moet je dan maar even doorslikken..
Denk dat ze hem er toch inhoud.
Tuurlijk hij heeft haar weer gekocht met zijn zegelring.quote:Op donderdag 29 november 2007 14:51 schreef neehe het volgende:
Ja hoor die vent houd Dennix erin.
inderdaad ja. Het lijkt wel of die twee aparte priveleges hebben.quote:Op donderdag 29 november 2007 14:51 schreef beequeen het volgende:
Iedere keer verbaas ik me weer over het hokje. Naad en Dennix praten of zachtjes, fluisteren, tijdens het tandenpoetsen, dicht tegen elkaar aan staan en het is bijna altijd onverstaanbaar.
Kan toch ook niet anders.Vanmorgen wipt ze nog met hem en dan moeten wij zeker geloven dat ze hem weg gaat stemmen.Ben niet helemaal achterlijk.Dat stel speelt zo nep.quote:Op donderdag 29 november 2007 14:51 schreef neehe het volgende:
Ja hoor die vent houd Dennix erin.
same here. Wat doet Nadia achter om deze voorkeursbehandeling te krijgen?quote:Op donderdag 29 november 2007 14:51 schreef beequeen het volgende:
Iedere keer verbaas ik me weer over het hokje. Naad en Dennix praten of zachtjes, fluisteren, tijdens het tandenpoetsen, of ze hangen om elkaars nek, het is bijna altijd onverstaanbaar.
Ik hoop erop dat het een afscheidswip wasquote:Op donderdag 29 november 2007 14:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kan toch ook niet anders.Vanmorgen wipt ze nog met hem en dan moeten wij zeker geloven dat ze hem weg gaat stemmen.Ben niet helemaal achterlijk.Dat stel speelt zo nep.
Ze hebben gewoon schijt aan het hokje, keer op keer weer krijgen ze een waarschuwing maar ik zie nooit verbetering in hun zendergebruik.quote:Op donderdag 29 november 2007 14:53 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
inderdaad ja. Het lijkt wel of die twee aparte priveleges hebben.
Ik snap het sowieso niet...quote:Op donderdag 29 november 2007 14:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kan toch ook niet anders.Vanmorgen wipt ze nog met hem en dan moeten wij zeker geloven dat ze hem weg gaat stemmen.Ben niet helemaal achterlijk.Dat stel speelt zo nep.
Hij mag van mij blijven.Die twee hebben dan echt geen leven meer en wij kunnen dan genieten.quote:Op donderdag 29 november 2007 14:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop erop dat het een afscheidswip was
Ja, door Huub gisteren.quote:Op donderdag 29 november 2007 14:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik snap het sowieso niet...
Na alles wat zij Dennis aandoet, NOG loopt die sukkel als een loopse teef achter Nadia aan.
Is er ook een ontslag voor Nadia aangevraagt trouwens?
volgens mij is dat weer een loos dreigement van die anderen.quote:Op donderdag 29 november 2007 14:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij mag van mij blijven.Die twee hebben dan echt geen leven meer en wij kunnen dan genieten.
Das mooi....quote:
Ze zei ook al een keer dat ze ook ging vragen of ze een hondje mocht hebben, is wel makkelijk..quote:Op donderdag 29 november 2007 15:02 schreef beequeen het volgende:
Selene tegen Dennix: Snel jongen, loop maar achter je baasje aan.
Geloof je het zelf, dan gaat het precies hetzelfde als de vorige keer, even boos en morgen gaat het weer net zo verder als de afgelopen maand, let maar op.quote:Op donderdag 29 november 2007 14:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij mag van mij blijven.Die twee hebben dan echt geen leven meer en wij kunnen dan genieten.
K'hou d'r van!quote:Op donderdag 29 november 2007 15:06 schreef Deisyy het volgende:
Selene: Vraag anders voor je verjaardag zelfrespect.
Het erin houden van Dennis gaat toch wel het einde van beiden inhouden denk ik.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:08 schreef beequeen het volgende:
Amanda wil snel een gesprek met Naad. Dat maakt volgens mij niks uit, ze liegt net zo hard, ook tegen Amanda.
quote:Op donderdag 29 november 2007 15:09 schreef Deisyy het volgende:
Dennis gaat zijn baasje even vertellen dat hij ze allemaal gek heeft gemaakt in de kapsalon door te zeggen dat ze twijfelt.
Weet je wat ik denk?quote:Op donderdag 29 november 2007 15:09 schreef Marietje_34 het volgende:
fijn vooruitzicht om nog een maand tegen die stumpers aan te kijken.
Maar waarom zitten ze dan zo te ginnegappen als ze toch weg gaan.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet je wat ik denk?
Ze stemt hem wel weg en stapt vervolgens zelf ook op. Daar had ze het gisteren met Dennix over.
De boel stangen.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:12 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar waarom zitten ze dan zo te ginnegappen als ze toch weg gaan.
ik hoop het, maar vrees dat ze inmiddels weer van gedachten is veranderd. Ook omdat nix zo in z'n hum isquote:Op donderdag 29 november 2007 15:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet je wat ik denk?
Ze stemt hem wel weg en stapt vervolgens zelf ook op. Daar had ze het gisteren met Dennix over.
dan had ze gister zelf d'r 24 uur aan moeten vragen. Heeft iemand dat gezien ?quote:Op donderdag 29 november 2007 15:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet je wat ik denk?
Geloof ik niks van.Je heb Selene er nu ook bij.En Amanda zal ook opgestookt worden door Brian.Plus iedereen heeft Nadia nu door.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:05 schreef neehe het volgende:
[..]
Geloof je het zelf, dan gaat het precies hetzelfde als de vorige keer, even boos en morgen gaat het weer net zo verder als de afgelopen maand, let maar op.
Dat vind Brian ook niet goed, die wil Nadia nog wel tolereren maar Nix moet weg.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:13 schreef T-lex het volgende:
Het gevoel besluipt me inderdaad dat Naad Nix al heeft verteld dat ze hem niet laat gaan. Hij loopt daar zo met de borst vooruit rond...kan haast niet anders. Als dat waar is dan gaat Naad er van uit dat ze het wel weer recht kan lullen bij Amanda. Kan d'r nog wel is tegen vallen denk ik....
Toen Nadia het gisterenavond had over opstappen leek ze ook opgelucht en leek het of een last van haar afviel.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:12 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar waarom zitten ze dan zo te ginnegappen als ze toch weg gaan.
Als je weg wilt ga je weg, niemand die je tegenhoudt, echt niet.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:13 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
dan had ze gister zelf d'r 24 uur aan moeten vragen. Heeft iemand dat gezien ?
Ik verbaas me over jullie. Heb al maanden geen streams meer maar de COS wordt ook minder leuk. Lees continu hetzelfde: Naad en Dennis staan weer te fluisteren, wanneer doet de Febo....quote:Op donderdag 29 november 2007 14:51 schreef beequeen het volgende:
Iedere keer verbaas ik me weer over het hokje. Naad en Dennix praten of zachtjes, fluisteren, tijdens het tandenpoetsen, of ze hangen om elkaars nek, het is bijna altijd onverstaanbaar.
Ze vertelde gisteren dat die hele 24 uur haar niet interesseren, ze kan elk moment de kooi uitlopen.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:13 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
dan had ze gister zelf d'r 24 uur aan moeten vragen. Heeft iemand dat gezien ?
Ik begrijp wat je bedoelt maar het is moeilijk als die 2 bijna 24/7 twee streams in beslag nemen en dingen bespreken die voor de rest van de bewoners en dus de COS, belangrijk zijn. Ik heb het een paar dagen gedaan maar dan is de COS echt niet meer te volgen.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:16 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Ik verbaas me over jullie. Heb al maanden geen streams meer maar de COS wordt ook minder leuk. Lees continu hetzelfde: Naad en Dennis staan weer te fluisteren, wanneer doet de Febo....
Ergenis is ook emotie en scoort. Negeer die gasten gewoon compleet als je ze weg wilt hebben.
HALLO, NEGEREN !!!
quote:Op donderdag 29 november 2007 15:20 schreef Deisyy het volgende:
Wat ziet Dennis er slecht uit, die wallen![]()
[ afbeelding ]
Brian heeft al aangekondigd dat als die slang, Nixje er in gaat houden hij helemaal klaar is met d'r.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat vind Brian ook niet goed, die wil Nadia nog wel tolereren maar Nix moet weg.
Lief moedertjequote:Op donderdag 29 november 2007 15:24 schreef STAP01 het volgende:
Nadia voelt zich zo verschrikkelijk onzeker. Nu helemaal. Amanda waar ze verschrikkelijk jaloers op is. Selene, mooie meid, mooi figuur, lang haar komt binnen. Moeder van Naad zegt gister ook nog eens dat Nadia zo'n brede rug heeft op de streams. Ze sport meer, eet bijna niets meer.
en die plofkopquote:Op donderdag 29 november 2007 15:20 schreef Deisyy het volgende:
Wat ziet Dennis er slecht uit, die wallen![]()
[ afbeelding ]
Maar ze moeten toch ruim vantevoren al aan achter aangeven wie ze weg willen sturen. Of is die regel veranderd.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:21 schreef Deisyy het volgende:
Dennis denkt dat Brian en Amanda vroeg in de avond nog wel met Naad willen praten en zegt tegen Naad, dat ze de twijfel er nog wel even in moet houden.
Kom op, ze had Nadia toch ook gesteund met die operatie?quote:
Nee, die regel is er nog, meestal tussen 17.00 en 18.00 uur.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:26 schreef Meganog het volgende:
[..]
Maar ze moeten toch ruim vantevoren al aan achter aangeven wie ze weg willen sturen. Of is die regel veranderd.
Maar ze zit er nog niet zo aan te plukken zoals Amanda wel eens doet als er iemand met haah haar bezig is?quote:Op donderdag 29 november 2007 15:31 schreef Meganog het volgende:
Selene moet steeds aanwijzingen geven aan Amanda die haar haar staat te doen...
Kapstertje hoor.
Ik ben bang dat het inderdaad wéér dit scenario wordt. Vanavond even veel geschreeuw en boze gezichten en morgen business as usual. Zoals altijd.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:30 schreef neehe het volgende:
Als Naad hem erin houd, dan zegt Amandel morgen dat ze het wel begrijpt, en dat weten Naad en Nix ook wel, vanavond even door de zure appel heen bijten.
En morgen gaan ze weer vrolijk verder tot de volgende ontslagronde, en dan begint het weer van voor af aan.
Dat is het spel wat Naad en Nix spelen, en het werkt nog ook.
Helemaal niet zelfs.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maar ze zit er nog niet zo aan te plukken zoals Amanda wel eens doet als er iemand met haah haar bezig is?
Ik heb ergens al gelezen vanmiddag om 12:00 i.v.m. Jaap zijn afwezigheidquote:Op donderdag 29 november 2007 15:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, die regel is er nog, meestal tussen 17.00 en 18.00 uur.
Dacht ik al, Nadia zit nog in haar eentje te pruilen?quote:
Aha dat kan, heb ik even gemist, thanx.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:37 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ik heb ergens al gelezen vanmiddag om 12:00 i.v.m. Jaap zijn afwezigheid
Dan zijn alle gesprekken die nu plaatsvinden nogal overbodig.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha dat kan, heb ik even gemist, thanx.
Klopt maar de FEBO denkt dat Lookies gek zijn , the show must go on.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:40 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dan zijn alle gesprekken die nu plaatsvinden nogal overbodig.
Het enige wat 'm een goed gevoel geeft vandaagquote:Op donderdag 29 november 2007 15:41 schreef beequeen het volgende:
En Dennix eet en eet en eet.
[ afbeelding ]
een keer of 9quote:Op donderdag 29 november 2007 15:42 schreef Copycat het volgende:
Hoe vaak eet die vetklep van een Dennis op een dag een warme hap?
Ja, dat slaat dan nergens meer opquote:Op donderdag 29 november 2007 15:40 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dan zijn alle gesprekken die nu plaatsvinden nogal overbodig.
Net nog slurp en kauwgeluiden, afkomstig van stream 3.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:45 schreef neo567 het volgende:
Op stream4 is Nadia niet te horen enzo ?
Kzie er mee proberen te 'zingen'quote:Op donderdag 29 november 2007 15:48 schreef Meganog het volgende:
[..]
Net nog slurp en kauwgeluiden, afkomstig van stream 3.
quote:Op donderdag 29 november 2007 15:47 schreef Meganog het volgende:
Brian para.
Amanda geeft aan dat het haar kwetst als hij steeds blijft vertellen dat Nadia veel liegt.
Amanda houdt van Nadia.
En ze komt er vanavond wel achter of dat wederzijds isquote:Op donderdag 29 november 2007 15:47 schreef Meganog het volgende:
Amanda houdt van Nadia.
En dat terwijl Amanda nu eigenlijk alles op alles zou moeten zetten om Nadia los te houden van Dennis. Nadia zal zich nu lopen opvreten, wetende dat Amanda en Selene "zo lekker bezig zijn"quote:Op donderdag 29 november 2007 15:52 schreef Sonique het volgende:
Ondertussen heb ik al twee lampen opgehangen en zijn ze nog steeds bezig met de coupe van Selene...
Het is vier uur notabene!
quote:Op donderdag 29 november 2007 15:41 schreef beequeen het volgende:
En Dennix eet en eet en eet.
[ afbeelding ]
Amen!quote:Op donderdag 29 november 2007 15:56 schreef Meganog het volgende:
Brian: "Als ik miljonair bent ga ik nog steeds naar de ghetto, want daar wonen mijn homies. Ik zal niet vergeten waar de roots vandaan komen. Ik help mijn huishouden nog steeds mee. Ik stop niet opeens om mijn bord naar de keuken te tillen."
Dat geld wat hij gaat verdienen komt niet in de buurt van 1 miljoen.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:56 schreef beequeen het volgende:
Als Brian miljonair is blijft hij gewoon naar de ghetto gaan want daar wonen zijn homies.
Zou ze het nog steeds volhouden, dat achterlijke verhaal.?quote:Op donderdag 29 november 2007 16:03 schreef Stupidisco het volgende:
het verloopt over een week ? de termijn van het wel/niet kunnen weghalen van de baby ?
Maar...het kan ook zijn dat ze wil dat het geblokt wordt..ze houdt Dennis erin en smoezelesmipelt indirect dat ze zelf weg wil..Dennis blijft en Nadia moet blijven en dan kan niemand haar iets kwalijk nemn..quote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 16:02 schreef neo567 het volgende:
Naaimeja en NIX zijn vanaaf Exit ?
Haar rijbewijs/paspoort/stewardessbrevet?quote:Op donderdag 29 november 2007 16:03 schreef beequeen het volgende:
Naad zegt: Het verloopt over een week, ik kan er niet langer mee wachten.
Waar heeft ze het nu weer over?????
Twee tegelijk? Ruimte voor een oud speler om terug te komen?quote:Op donderdag 29 november 2007 16:01 schreef Zora01 het volgende:
Nadia verteld Amanda dat ze eruit gaat met dennis
Ga er maar niet van uit. Dennis blijft gewoon.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:04 schreef Copycat het volgende:
Twee vliegen in één klap? Oh alsjeblieft, laat het waar zijn!!!
Schiphol? Die willen haar toch niet meer hoor, echt niet.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:05 schreef Stupidisco het volgende:
ze zal wel een of andere aanbieding gehad hebben....
Misschien was haar verblijf in dat hok een soort TBS.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Haar rijbewijs/paspoort/stewardessbrevet?
Of haar verlof van het Pieter Baan Centrum.
want jaap houd hem erinquote:Op donderdag 29 november 2007 16:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Ga er maar niet van uit. Dennis blijft gewoon.
Zie jij tralies in DGK? Als je weg wil dan mag je gewoon weg hoorquote:Op donderdag 29 november 2007 16:08 schreef SiRojK het volgende:
Btw, al Oewoew echt zelf weg gaat is het wel een enorm zwaktebod om 0% dan alsnog weg te stemmen.. Dan moet ze NU vertrekken en de stemming van vnv aan de anderen overlaten...
Btw, kan Oewoew speltechnisch wel vertrekken vnv? Niet eerst 24 uur aanvragen?
quote:Op donderdag 29 november 2007 16:08 schreef Meganog het volgende:
Nadia: Denk je dat ik voor Dennis wegga?
Ze denkt dat Isla Margarita onder Sri Lanka ligt.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Schiphol? Die willen haar toch niet meer hoor, echt niet.
quote:Op donderdag 29 november 2007 16:01 schreef Stupidisco het volgende:
jaaaaaaaaaa ze wil samen met Dennix weg
Jaja, maar dan wordt ze gediskwalificeerd en is ze haar 10k kwijt, dat wil ze vast niet....quote:Op donderdag 29 november 2007 16:10 schreef Borga het volgende:
[..]
Zie jij tralies in DGK? Als je weg wil dan mag je gewoon weg hoor
Dat heb ik ook de hele tijd in mijn hoofd...het was gisteren nadat de Sint + pieten weg waren, ze gingen met z'n 2-en naar de chill en Nadia pakte de telefoon..net alsof ze haar 24 uur wou aanvragen..quote:Op donderdag 29 november 2007 15:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet je wat ik denk?
Voor Amanda is het ook niet speltechnisch niet goed als Nadia vertrekt.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:10 schreef neehe het volgende:
Suffe Amandel hou je kop toch, het is een spel.
Dat geloof ik op zich wel. Zal niet gemakkelijk zijn om zo'n droeftoeter als Dennis voortdurend op sleeptouw te moeten nemen.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:11 schreef markisboer het volgende:
nu heeft niks nadia ziek gemaakt door niks
Geloof ik ook niet maar toch, alles wat er ook maar kan verlopen kan ze in mijn ogen wel vergeten, in geval van een baan dan, wie zou er haar in dienst willen nemen?quote:Op donderdag 29 november 2007 16:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze denkt dat Isla Margarita onder Sri Lanka ligt.
Die is nooit geen stewardess geweest.
elluk voordeel heb se nadeel en anders omquote:Op donderdag 29 november 2007 16:11 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Jaja, maar dan wordt ze gediskwalificeerd en is ze haar 10k kwijt, dat wil ze vast niet....
Er is duidelijk sprake van een aanbieding van achter.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:11 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Jaja, maar dan wordt ze gediskwalificeerd en is ze haar 10k kwijt, dat wil ze vast niet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |