Huub heeft vorige week dinsdag Chanel oorbellen voor Nadia besteld, om Nadia in te pakken...........quote:Op donderdag 29 november 2007 13:15 schreef Copycat het volgende:
Het is en blijft dus een onbetrouwbare, uit de kluiten gewassen sloerie!
@ Scandalous: Inderdaad heel typisch dat die cadeautjes er
alleen vanaf lijken te kunnen als er een exit in het verschiet ligt.
Welk nummer rapt Huub? Toch niet Whoomp! There it is? Daar valt in mijn beleving niet veel eer aan te behalen.quote:Op donderdag 29 november 2007 13:20 schreef Scandalous het volgende:
Oh jee, Huub klinkt beter dan Brian de 'rapper'![]()
Dat jump around is wel heeeeeeel erg slecht
Hij rapt dat samen met Brian en Huub rapt idd beter dan Brian, ook al is het een simpel nummer.quote:Op donderdag 29 november 2007 13:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welk nummer rapt Huub? Toch niet Whoomp! There it is? Daar valt in mijn beleving niet veel eer aan te behalen.
Toch bedankt dat je de moeite nam Ruby.quote:Op donderdag 29 november 2007 13:16 schreef ruby het volgende:
Wil je die van mij dicht doen Avonne? Ik was net ff te laat.
Aha. Dank! Zelfs een boomstronk rapt volgens mij nog beter dan Brian.quote:Op donderdag 29 november 2007 13:24 schreef beequeen het volgende:
Hij rapt dat samen met Brian en Huub rapt idd beter dan Brian, ook al is het een simpel nummer.
Ja, die doen ze samen, maar die klinkt in ieder geval beter dan Jump Around. het klinkt ontzettend goedkoopquote:Op donderdag 29 november 2007 13:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welk nummer rapt Huub? Toch niet Whoomp! There it is? Daar valt in mijn beleving niet veel eer aan te behalen.
Ajb.quote:Op donderdag 29 november 2007 13:26 schreef avonne het volgende:
Ah, het nummer is dus van Huub en Brian? Ik vind het wel goed klinken
(ik ken het origineel niet)
No problemo. Alleen zat ik er zes nummers naast.quote:Op donderdag 29 november 2007 13:24 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Toch bedankt dat je de moeite nam Ruby.
"Wat zullen we drinken zeven dagen lang", klinkt echt heel leuk.quote:Op donderdag 29 november 2007 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aha. Dank! Zelfs een boomstronk rapt volgens mij nog beter dan Brian.
En heeft Huub ook een individueel nummer? En zo ja, wil ik uiteraard ook weten welk nummer.
Wat zullen we drinkeeeeeenquote:Op donderdag 29 november 2007 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aha. Dank! Zelfs een boomstronk rapt volgens mij nog beter dan Brian.
En heeft Huub ook een individueel nummer? En zo ja, wil ik uiteraard ook weten welk nummer.
Bots!quote:Op donderdag 29 november 2007 13:28 schreef beequeen het volgende:
"Wat zullen we drinken zeven dagen lang", klinkt echt heel leuk.
Dat zijn toch haar eigen sliertjes?quote:Op donderdag 29 november 2007 13:21 schreef mootie het volgende:
Amanda: ratelratelratelratel........
(die bovenkant van het haar is totaal mislukt)
http://www.rnn7.nl/quote:Op donderdag 29 november 2007 13:14 schreef avonne het volgende:
.... wat een heerlijke dag vandaag !!
Jaap gaat vandaag bij RNN live de lucht in ! Te volgen via internet !![]()
(link?)
!6
Als je er zelf mee komt kan een ander niet speculeren, Brian krijgt een machtig gevoel en gaat Amanda pushen om meer met Lieke te gaan praten, Nadia valt dan nog meer buiten de boot.quote:Op donderdag 29 november 2007 13:31 schreef Clank het volgende:
Lieke gaat Amanda nu even helemaal uit de doeken doen hoe het tussen haar en Huub zit? Wel blijven uitkijken Lieke.. Brian smult straks weer van al die info.
Daar kijk ik dan wel weer naar uit.quote:Op donderdag 29 november 2007 13:31 schreef avonne het volgende:
ondertussen nog opgevangen....
- [b]Brian en Jaap zijn het er over eens: als Nadia Dennis er in houdt, gaat ze het krijgen ipv dennis[/b[
- Selene gaat los over Nadia, Amanda schiet helemaal in de verdediging van Nadia.
hoe laat begint dat programma? Iemand?quote:Op donderdag 29 november 2007 13:31 schreef Varen het volgende:
[..]
http://www.rnn7.nl/
Zoek live streams
En toch wil Amanda geen kwaad woord horen over Naad, ze bagataliseert echt alles als het om Naad gaat.quote:Op donderdag 29 november 2007 13:43 schreef avonne het volgende:
Selene zegt iets heel nuttigs tegen Brian en Amanda.
"Dennis zegt nooit iets persoonlijks van Nadia, zelfs niet als hij heel boos is en gaat schelden. Hij laat dan niks over haar los. Maar alles wat Dennis aan Nadia vertelt, vertelt ze meteen door"
Ik snap niet waarom je daar nog aan twijfelt.. Jaap heeft een tijdje met hem samengewerkt, maar dat ging gewoon helemaal verkeerd OMDAT 0% niets doet.. Daar komt toch geen verandering in, dat ziet Jaap ook, dus waarom zou hij hem er in houden...quote:Op donderdag 29 november 2007 13:44 schreef beequeen het volgende:
Jaap: Dennix is vandaag nog niet naar me toegekomen, hij doet echt helemaal nix.
Als ik Jaap zo hoor stemt hij Dennix vanavond echt weg maar met Jaap weet je het nooit.
Dan moet je toch eens goed naar Selene luisteren, die vindt Dennix helemaal nix en daar gaat echt geen verandering in komen, nu niet en nooit niet.quote:Op donderdag 29 november 2007 13:56 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je daar nog aan twijfelt.. Jaap heeft een tijdje met hem samengewerkt, maar dat ging gewoon helemaal verkeerd OMDAT 0% niets doet.. Daar komt toch geen verandering in, dat ziet Jaap ook, dus waarom zou hij hem er in houden...
Daarnaast, 0% blijft er gewoon in hoor, dat heb ik gisteren al gezegd, dat zeg ik vandaag weer, daar gaat geen verandering in komen.. De verhaallijn met Selene is al helemaal uitgestippeld, dat wordt 0% zijn knalmoment (wat wss toch weer niet door gaat!!!)
quote:Op donderdag 29 november 2007 14:06 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat zal Palma eigenlijk met haar leven aan moeten als DGK stopt
Ik vind het al erg vaag dat jaap opeens met het idee kwam op Dennis er in te houden.quote:Op donderdag 29 november 2007 13:44 schreef beequeen het volgende:
Jaap: Dennix is vandaag nog niet naar me toegekomen, hij doet echt helemaal nix.
Als ik Jaap zo hoor stemt hij Dennix vanavond echt weg maar met Jaap weet je het nooit.
Het is een haarstuk en ja.quote:Op donderdag 29 november 2007 14:10 schreef riri het volgende:
Waar komt die pruik van Amanda vandaan?Hebben ze die speciaal voor haar laten maken?
Op deze cap heeft Amanda zowaar een grappige kop.quote:
en waar komt die vandaan...of weet jij dat ook niet?quote:
Deels van HairWorx (pruik) en deels (de hairclips) van Selene.quote:Op donderdag 29 november 2007 14:13 schreef riri het volgende:
en waar komt die vandaan...of weet jij dat ook niet?
Er bestaan gewoon pruikenmakerijen, deze is van Hairworks, die maken een haarstuk helemaal pas voor je.quote:Op donderdag 29 november 2007 14:13 schreef riri het volgende:
[..]
en waar komt die vandaan...of weet jij dat ook niet?
Elke werkdag om 18.30 uur.quote:Op donderdag 29 november 2007 13:38 schreef avonne het volgende:
[..]
hoe laat begint dat programma? Iemand?
Dat is sinds gister ineens zo jah.. Gisterochtend/middag vond ze hem nog super en had ze prachtige gesprekken met hem in private.. Daarna is het mis gegaan omdat 0% dingen heeft doorvertelt aan Oewoew.. 0% maakt daar straks wel weer een mooi verhaaltje van en dan komt alles gewoon weer goed.. Dit is een te klein ding voor haar om eeuwig boos over te blijven.. Wat ik heb gezien is ze DGK in gekomen voor 0% en vindt ze hem helemaal top, dat komt wel weer goed!quote:Op donderdag 29 november 2007 14:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan moet je toch eens goed naar Selene luisteren, die vindt Dennix helemaal nix en daar gaat echt geen verandering in komen, nu niet en nooit niet.
Als Naad Dennix in dat hok houdt heeft ze geen leven meer of ze krijgt bescherming van het hokje en mag niemand iets tegen haar ondernemen, dat zou nog kunnen.
quote:Op donderdag 29 november 2007 14:15 schreef Copycat het volgende:
Krijgen jullie trouwens ook om de haverklap een lelieblanke pagina voorgeschoteld?
Ja, of een paar regels met foutmeldingen:quote:Op donderdag 29 november 2007 14:15 schreef Copycat het volgende:
Krijgen jullie trouwens ook om de haverklap een lelieblanke pagina voorgeschoteld?
Dat doe ik niet, hoor!quote:
Inhaken en meedeinenquote:Op donderdag 29 november 2007 14:16 schreef Dreamboy het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=AGcZKBLfSDI
quote:Op donderdag 29 november 2007 14:15 schreef Copycat het volgende:
Ik haat dat!quote:Op donderdag 29 november 2007 14:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, of een paar regels met foutmeldingen:
[ afbeelding ]
Hier staat ze net als Marijke Helwegen altijd zegt, borstjes vooruit, lipjes getuit.quote:
Tieten genoeg...alleen het bier mist nog....BIER EN TIETEN.....TRALALALALAAAAquote:Op donderdag 29 november 2007 14:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hier staat ze net als Marijke Helwegen altijd zegt, borstjes vooruit, lipjes getuit.
Goldie Hawnquote:Op donderdag 29 november 2007 14:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op deze cap heeft Amanda zowaar een grappige kop.
Ze doet me denken aan een actice maar kan niet op de naam komen, iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |