Eens, wat een prutser zeg.quote:Op donderdag 6 maart 2008 07:11 schreef Damzkieee het volgende:
Pepe, man wat een aanfluiting die vent, loopt erbij alsof hij nog nooit een bal geraakt heeft. Straalt totale onrust uit achterin.
op 2 echte kutpasses na was hij de beste man van het veld, en dan stond diarra hem nog letterlijk in de weg.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Gago vind ik ook nog altijd bagger. Kan beter op een niveautje lager gaan spelen.
Toch opmerkelijk dat Real al seizoen lang niet kan winnen van een Italiaanse tegenstanderquote:Real lijdt al twintig jaar aan Italiaanse nachtmerrie
Real Madrid kan volgend seizoen in de knock-outfase van de Europese toernooien maar beter niet meer loten tegen Italiaanse clubs. De laatste twintig jaar ging het altijd mis voor de Spaanse topclub in dubbele ontmoetingen.
Liefst zeven keer op rij werd Real Madrid uitgeschakeld door de buurman aan de overkant van de Middellandse Zee. De ellende begon in het seizoen 1988/89, toen het AC Milan van Marco van Basten, Ruud Gullit en Frank Rijkaard een te groot obstakel bleek.
De Italianen sloegen in de halve finale van de strijd om de Europa Cup I thuis met 5-0 keihard toe na de 1-1 in Bernabéu. Een jaar later was Milan opnieuw een sta-in-de-weg in de achtste finale van het EC I-toernooi, al was het verschil toen minimaal: 2-0 en 0-1.
In de zwarte serie van zeven volgden uitschakelingen tegen Torino en Juventus (drie keer). AS Roma verergerde de nachtmerrie woensdagavond door zowel thuis als uit te winnen. De Romeinen zijn de enige Italianen die het volle pond pakten.
De laatste keer dat De Koninklijke wél de baas was tegen een Italiaanse opponent en een ronde verder ging, dateert van twintig jaar geleden. In de eerste ronde van het Europa Cup I-toernooi versloegen de Madrilenen landskampioen Napoli (2-0 en 1-1).
Het zijn wel allebei verdedigende middenvelders, maar toch een ander soort speler vind ik. Gago speelt meer op inzicht en passing, Diarra is een beest (in de goede zin van het woord). Wat wel raar is is dat ie vaak heel veel mensen heeft die centraal willen lopen. Zoals gisteren alle vier de middenvelders. Als je dan wil aanvallen over de zijkanten moet dat met de backs, en Heinze is daar niet geschikt voor. Salgado kon het aardig maar daar is het beste al wel een tijdje vanaf.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:42 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik vind het vaag datie Gago en Diarra samen opstelt. Dezelfde type spelers die eigenlijk op dezelfde plek horen.
Vond Roma ook sterk spelen ja. Geen favoriet maar zeker gezien wat er verder nog in zit best een outsidertje.quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:12 schreef jojomen4 het volgende:
Italiaans voetbal blijft gewoon lastig om tegen te spelen. Ze kunnen (zeg dus niet dat ze het altijd doen) wachten en wachten (en lelijk spelen) tot ze een ons wegen. Roma heeft op mij een sterke indruk gemaakt.
Diarra heeft ook meer dan een utistekende passing. Bij Lyon was hij de spelverdeler. Zijn buitenkantje rechtsquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:13 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Het zijn wel allebei verdedigende middenvelders, maar toch een ander soort speler vind ik. Gago speelt meer op inzicht en passing, Diarra is een beest (in de goede zin van het woord). Wat wel raar is is dat ie vaak heel veel mensen heeft die centraal willen lopen. Zoals gisteren alle vier de middenvelders. Als je dan wil aanvallen over de zijkanten moet dat met de backs, en Heinze is daar niet geschikt voor. Salgado kon het aardig maar daar is het beste al wel een tijdje vanaf.
quote:Real Madrid heeft het vertrouwen in Bernd Schuster verloren. De matige resultaten in competitieverband en de uitschakeling in de Copa del Rey en Champions League spreken niet in het voordeel van de Duitser. José Mourinho is de voornaamste kandidaat om het stokje in het Santiago Bernabéu over te nemen. (Marca)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |