Extra dark roast niet, al kan ik geen vergelijking maken met espresso omdat ik dat nooit gehad heb...quote:Op donderdag 29 november 2007 12:36 schreef eer-ik het volgende:
Gewone senseo is erg slap als je net een bakkie espresso op heb
Ik heb altijd dark roast, is extra dark roast wat sterker nog dan?quote:Op donderdag 29 november 2007 12:44 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Extra dark roast niet, al kan ik geen vergelijking maken met espresso omdat ik dat nooit gehad heb...
als ik dat zou doen kom ik er echt niet meer doorheenquote:Op donderdag 29 november 2007 12:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind ongeschoren ook wel chill, maar had nu 16 dagen niet geschoren
Ben meer bezig geweest met haar uit mes halen, dan haar van bek
Heb je zulks een ruige baardgroei dan?quote:Op donderdag 29 november 2007 12:48 schreef buzzer het volgende:
[..]
als ik dat zou doen kom ik er echt niet meer doorheen
2 dagen is echt max..
ja, nog sterker.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb altijd dark roast, is extra dark roast wat sterker nog dan?
Dan ga ik sowieso die halen.
eerst knippen?quote:Op donderdag 29 november 2007 12:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je zulks een ruige baardgroei dan?
Mijn baardgroei gaat wel snel altijd, had nu haren van iets meer dan halve centimeter denk ik.
Scheert wel lastig
Ik leef mee... ik ook nog,quote:
Tja... of je had moeten wachten, of je had er eerder bij moeten zijn....quote:Op donderdag 29 november 2007 12:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daar was het nog te kort voor
Heb ook geen tondeuze hier.
behoorlijk ja...quote:Op donderdag 29 november 2007 12:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je zulks een ruige baardgroei dan?
Mijn baardgroei gaat wel snel altijd, had nu haren van iets meer dan halve centimeter denk ik.
Scheert wel lastig
Mja, opzich boeit het me ook niet echtquote:Op donderdag 29 november 2007 13:04 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Tja... of je had moeten wachten, of je had er eerder bij moeten zijn....
quote:Op donderdag 29 november 2007 13:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, opzich boeit het me ook niet echt
HAd wel langer willen wachten, maar ik moet vanvond uit, en vandaag naar uitzendbureau.
quote:Op donderdag 29 november 2007 13:05 schreef buzzer het volgende:
[..]
behoorlijk ja...
Na 3 dagen kijkt er niemand meer vreemd als ik uit de vuilnisbak zou eten
quote:Op donderdag 29 november 2007 13:26 schreef eer-ik het volgende:
mandarijnen
Die pitten moet je gewoon op de grond rochelen
Goed idee hier in het hoogpolig tapijtquote:Op donderdag 29 november 2007 13:26 schreef eer-ik het volgende:
mandarijnen
Die pitten moet je gewoon op de grond rochelen
pwnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |