Welke layout gebruik jij dan?quote:Op donderdag 29 november 2007 16:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wat is daar het nut van?
dan zie ik hem toch niet
de bagger...quote:
Welke zie jij dan nu?quote:Op donderdag 29 november 2007 16:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
de bagger...
maar ik zie alleen de webicons...
nu ik dat andere heb aangezet zie ik de jouwe...
maar hoe moet i kdat weten dat je d'r twee heb ?
kan ik er ook twee?
dus jij ziet nu ook een andere bij mij?quote:Op donderdag 29 november 2007 16:36 schreef OA het volgende:
[..]
Welke zie jij dan nu?
Als je op profiel wijzigen klikt, kan je "upload icon" kiezen. Daar direct boven kan je ook nog iets invullen voor je webicon.
Neehoor. Gewoon dat leuke katjequote:Op donderdag 29 november 2007 16:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dus jij ziet nu ook een andere bij mij?
Als "voorkeur voor usericons omkeren?" op ja staat, dan zie je eerst de webicon.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hmm ik heb een andere ingesteld dacht ik
Die kan je toch "opslaan als" .. en vervolgens staat ie ergens in een mapje en kan je die avatar uploaden.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:47 schreef Frutsel het volgende:
ik heb er eentje op me msn
maar geen idee hoe ik die als avatar kan krijgen![]()
ik heb um nergens op me pc (ja ergens als MSN emoticon)
Euh.. nee dat kan niet?quote:Op donderdag 29 november 2007 16:49 schreef OA het volgende:
[..]
Die kan je toch "opslaan als" .. en vervolgens staat ie ergens in een mapje en kan je die avatar uploaden.
quote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 16:59 schreef OA het volgende:
Mensen, de werkdag zit er weer op! [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 november 2007 16:59 schreef OA het volgende:
Mensen, de werkdag zit er weer op! [ afbeelding ]
ja hequote:
Weet het ook nietquote:Op donderdag 29 november 2007 17:48 schreef OA het volgende:
Wat is er zo cool aan papercaving?
whoppersquote:
quote:
ik ga ook een bakkie doenquote:
Goed nummerquote:Op donderdag 29 november 2007 19:32 schreef Houniet het volgende:
D12 - 11 - Fight Music [ afbeelding ]
iddquote:
ik ben inmiddels thuis!quote:Op donderdag 29 november 2007 18:31 schreef BrandX het volgende:
wat is papercaving???
oh, en ik ga ook maar eens naar huis, en dan kom ik vanuit thuis wel weer zo lomp en lukraak hier binnen vallen
BrandXquote:Op donderdag 29 november 2007 20:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ben inmiddels thuis!![]()
kan iemand mij nog vertellen wat papercaving is??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |