abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 november 2007 @ 09:14:26 #1
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_54913003
Als digitale televisiekijker krijg ik een hoop bagger via de kabel binnen, maar ook juweeltjes, ik zat net wat zinloos te zappen en kwam op Hilversum Best het legendarische De eerste de beste tegen

God, wat een briljant zinloos programma was dat toch, bierviltjes in de mond stoppen, 13 uur touwtje springen een man die zich vast laat maken aan een boot, auto en een crossmotor en dan maar gas geven

Waarom is dat stukje oerhollandse kneutervermaak toch van de buis gehaald
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_54914554
Het zegt me niet zoveel? .

Is dat vergelijkbaar met Over De Rooie? .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  donderdag 29 november 2007 @ 10:52:18 #3
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_54914783
Nee

Het was een recordshow, mensen deden toen nog rare dingen zonder geld te krijgen
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_54921655
Daar heb ik vroeger ook wel wat afleveringen van gezien idd.
Wat info van wiki:
quote:
De Eerste de Beste was een televisieprogramma van de omroepvereniging TROS. Het werd uitgezonden in het midden van de jaren 80 en bracht recordprogingen in beeld. Het werd eerst gepresenteerd door Martin Rudelsheim en later door het duo Tom Blom en Walter Tiemessen. Vanaf 1989 was Joost Cohensius de presentator. Als starter fungeerde Martin Barel, ook bekend van het programma Te land, ter zee en in de lucht. Dankzij dit programma kreeg het Guinness Book of Records grote bekendheid in Nederland.

Domino-uitzending
Op 2 januari 1988 was er een domino-uitzending van De Eerste de Beste, wat later vanaf de jaren negentig bij SBS6 bekend zou worden als Domino Day. Toen stelden 30 studenten van de technische hogescholen van Delft, Eindhoven en Twente 1.500.000 dominostenen. Van al deze stenen vielen er 1.382.101 om door één duwtje en kwam daarmee in het Guiness Book of Records. Het huidige record (in 2007) staat op 4.079.381 dominostenen.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  Trouwste user 2022 donderdag 29 november 2007 @ 18:46:45 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_54925267
Wedden dat was leuker

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Redactie Frontpage donderdag 29 november 2007 @ 23:16:59 #6
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_54933756
Idd, ik kijk het ook geregeld op Hilversum Best. Was ook een man die twee jaar lang in een klein hokje bovenop een lange paal leefde. Hij had er een tv, radio, 27MC ed, en natuurlijk een bed. De man verveelde zich dood, maar met mooi weer viel het mooi. Toen kon het dak namelijk open en kon hij van het uitzicht genieten. En elke week kwam de presentator, die werd met een grote hijskraan in het hokkie gehesen. Hoe heette die presentator ook alweer? Nooit meer wat van gehoord. Ohja, zij waren de eerste die met dat dominogelul begonnen. Zo'n 300.000 stenen, wat een record!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_54934142
quote:
Op donderdag 29 november 2007 10:40 schreef Blight het volgende:
Het zegt me niet zoveel? .

Is dat vergelijkbaar met Over De Rooie? .
Over De Rooie
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 30 november 2007 @ 08:11:08 #8
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_54938112
quote:
Op donderdag 29 november 2007 23:29 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Over De Rooie
Is dat nog ergens terug te kijken???
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_55153044
quote:
Op donderdag 29 november 2007 23:16 schreef Djeez het volgende:
Idd, ik kijk het ook geregeld op Hilversum Best. Was ook een man die twee jaar lang in een klein hokje bovenop een lange paal leefde. Hij had er een tv, radio, 27MC ed, en natuurlijk een bed. De man verveelde zich dood, maar met mooi weer viel het mooi. Toen kon het dak namelijk open en kon hij van het uitzicht genieten. En elke week kwam de presentator, die werd met een grote hijskraan in het hokkie gehesen. Hoe heette die presentator ook alweer? Nooit meer wat van gehoord. Ohja, zij waren de eerste die met dat dominogelul begonnen. Zo'n 300.000 stenen, wat een record!
Jah verrek dat kan ik me ook nog wel herinneren

ik vond het maar maf...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')