Unreachablequote:Op donderdag 15 januari 2009 18:50 schreef BlackSheep het volgende:
Voorlopige top drie:
1. Unreachable
2. Today
3. Central
Hypnotiserend vind ik het einde van Unreachable en de solo van Enough of Mequote:Op donderdag 15 januari 2009 22:16 schreef fretclick het volgende:
het einde van dark light vind ik echt cool, werkt hypnotiserend
central vind ik overigens het beste nummer van het album
Dat heb ik bij Ah Yomquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:14 schreef Haunter het volgende:
Enige die me nog niet echt pakt is One More of Me
Dat vind ik juist een van de mooistequote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:14 schreef Haunter het volgende:
Enige die me nog niet echt pakt is One More of Me
Is ook een bonustrack he! Oftewel, gewoon een extratje (beide nummers passen ook totaal niet bij de rest van de cd)quote:
Ze hadden beiden zo op Inside of Emptiness gekundquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:00 schreef SlaggY het volgende:
Ik heb de bonusnummers nog bijna niet geluisterd.
En zo hard mogeljik! Want dan klinkt ie echt lekker.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:34 schreef Grunn1988 het volgende:
Het is echt, zoals John het beschrijft, een "album om 's avonds in alle rust in de schemering naar te luisteren." Als ik hem op vinyl heb ga ik er weer eens lekker voor zitten op een rustige avond met een glaasje whiskey
Op die manier heb ik hem voor het eerst ook geluisterd, echt een prachtige plaat vol diversiteit. Erg zweverig.. ik weet in ieder geval al 1 plaat die in december mijn jaarlijstje gaat sieren.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:34 schreef Grunn1988 het volgende:
Het is echt, zoals John het beschrijft, een "album om 's avonds in alle rust in de schemering naar te luisteren." Als ik hem op vinyl heb ga ik er weer eens lekker voor zitten op een rustige avond met een glaasje whiskey
Je hoort dan inderdaad soms iets wat je als je het door je boxen luistert niet is opgevallenquote:Op zondag 18 januari 2009 11:47 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
En zo hard mogeljik! Want dan klinkt ie echt lekker.
Ik luister vaak met de koptelefoon op, Je hoort dan net ff iets meer.
Daar ben ik het 100% mee eensquote:Op maandag 19 januari 2009 17:18 schreef BloodSugar het volgende:
De bassrif in het eind van Dark Light is echt tof!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |