quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:31 schreef LennartCM het volgende:
[..]
Bedankt man, wat een heerlijk albumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's

Wat denk je van die machtige solo in Enough of Me?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:33 schreef BlackSheep het volgende:
Ja maar! die uithalen! die solo! maar! maar! nee ok![]()
Vaak luisteren gaat er sowieso wel van komen.

Zelfde hier. Had misschien ook meer van hetzelfde (als Unreachable gehoord). Ik vind die laatste minuten van dat nummer echt geweldig om te luisteren. Had daar graag meer van terug horen komen. En 't zal inderdaad wat moeten groeien, maar had een beetje gehoopt op een album wat echt van de eerste noot al meteen WOW! zou zijn. Zoals ik bij Unreachable wel had.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:53 schreef thettes het volgende:
Zal ik maar als eerste enigszins negatief doen?
Vind het vooralsnog geen slecht album, en omdat het John is ga ik hem nog heel veel kansen geven om te groeien. Maar bv. Inside of Emptiness en The Will to Death pakten mij veel sneller en schat ik vooralsnog véél hoger in dan deze.
Een meevaller is dat ik Unreachable het beste nummer vind. Wie weet is dat wel omdat ik die al wél een paar weken heb kunnen luisteren, en kan de rest dus echt nog groeien.

Ja, die is geniaal! Ik haal hem op vinyl en houd de digitale versie voor onderwegquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:41 schreef this-is-life het volgende:
Het blijft John je moet zijn albums gewoon vaak horen hoe vaker hoe mooier! Ik ga de originele halen!!
Overigens ga ik before the beginning steeds mooier vinden na vele malen te hebben geluisterd

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |