Vet filmpje! Ik zet 'm zo ff op de Weblog.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:41 schreef On het volgende:
Dit huis toevallig? Vette video, ik zou zeker kijken als je hem nog niet hebt gezien.
Verwacht ik ook ja. Hij zit nu volgens mij helemaal opgesloten in z'n studio te werken aan dat album. Ik las dat hij bijna niet meer buiten kwam toentertijd. Misschien verklaart dat ook z'n vermoeide expressie op z'n gezicht op de recentere foto's.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:48 schreef _Flea_ het volgende:
Ik denk dat die baard er weer af gaat zodra z'n album gereleased is. Dat heeft ie nl al vaker gedaan.
Nicequote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:40 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Vet filmpje! Ik zet 'm zo ff op de Weblog.
Ja, dat huis. Vanaf 2:47 van het onderstaande filmpje gaat het over Stuff en zegt John dat het huis uit Stuff verbrand is. Hij introduceert het wel leuk overigensquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:41 schreef On het volgende:
Dit huis toevallig? Vette video, ik zou zeker kijken als je hem nog niet hebt gezien.
Ik zie nu pas dat er ook iemand uit the butthole surfers heeft meegewerkt, nice. En als je kijkt naar hoe hij er toen uit zag mogen we nog blij zijn met hoe hij er nu uitziet. Met of zonder baard.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:01 schreef tim. het volgende:
[..]
Ja, dat huis. Vanaf 2:47 van het onderstaande filmpje gaat het over Stuff en zegt John dat het huis uit Stuff verbrand is. Hij introduceert het wel leuk overigens.
vergeet hetquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:01 schreef RoseRich het volgende:
Hoi, Ik ben beginnend journaliste. En wil een artikel schrijven over the fall and rise van artiesten. Wie weet hoe ik in contact kan komen met John Frusciante?
Groetjes
Bram van Splunteren idd, EN daar komt nog eens bij dat het een hele goede vriend is van de Peppers en hun al jaren kent. Zelfs hij krijgt John niet zover om een interview te doen, laat staan een beginnend journalistquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:47 schreef Rudieh het volgende:
[..]
vergeet het
zelfs die gozer van de VPRO kon John niet zo ver krijgen om over zijn persoonlijke issues te praten
notabene de journalist die die indrukwekkende reportage maakt in z'n heroïne-jaren
Jup.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:59 schreef Joostius het volgende:
Haunter, is je plaatje van can't stop?
Kijk dat noem ik nou eens goed nieuws!quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:26 schreef LennartCM het volgende:
20 januari komt zijn nieuwe soloalbum uit.![]()
Het gaat The Empyrean heten.
Is dat al zeker? In dat geval, jammer.quote:
quote:11.12.08
JOHN FRUSCIANTE to release The Empyrean on Record Collection 1.20.2009
Friends and Fans,
The Empyrean is my new record and will be released worldwide via Record Collection on January 20th 2009. It was recorded on and off between December 2006 and March 2008. It is a concept record that tells a single story both musically and lyrically. The story takes place within one person, and there are two characters. It contains a version of Tim Buckleys, 'Song To The Siren' and the rest of the songs are written by me. My friend Josh plays on it, as does Flea. It also features Sonus Quartet, Johnny Marr and The New Dimension Singers. I'm really happy with it and I've listened to it a lot for the psychedelic experience it provides. It should be played as loud as possible and it is suited to dark living rooms late at night.
- John Frusciante, November 3rd, 2008
In addition to the release of The Empyrean, John has created a new blog so that he can communicate directly with his fans. Over the course of the next few months check back regularly as John will be periodically updating the blog with random thoughts, music lessons, updates and whatever else he feels like writing about.
The Empyrean Track listing:
1. Before The Beginning
2. Song To The Siren
3. Unreachable
4. God
5. Dark/Light
6. Heaven
7. Enough Of Me
8. Central
9. One More Of Me
10. After The Ending
(www.redhotchilipeppers.com)