Je kan 48 uur na je post niet meer de post editten. Als je een bepaald abonnement hebt wel.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:24 schreef BloodSugar het volgende:
huh waarom kan dat niet? Jij hebt de post toch gemaakt?
quote:John Frusciante: i'm not interrested anymore in being in a band because for the last 10 years, I've spend more than 4 years and a half touring with a band. The Chili Peppers had to perform a huge number of concerts. To me, it represents a too long time when we can barely be creative. I'll have a show within 2 months, but it won't be rock. I can't say anymore about that now, because we still have to define things."
Laat dat alstublieft niet waar zijn!quote:Op zondag 15 maart 2009 14:18 schreef Haunter het volgende:
Ik zie een einde aankomen voor de RHCP![]()
Een vertaling uit een recente Franse interview:
[..]
Ik hoop het stiekem ook wel, ik vond Stadium Arcadium echt niet watquote:Op zondag 15 maart 2009 15:11 schreef LennartCM het volgende:
Ach, ik hoop het eigelijk stiekum wel...![]()
Zijn soloalbums vind ik leuker dan de laatste paar van de RHCP.
Oja en dat optreden is een show met Venetian Snaresop Bangface weekend, 26 april.
Dat ziet er vet uit, ben ook benieuwd.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:24 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik hoop het stiekem ook wel, ik vond Stadium Arcadium echt niet watgewoon te commercieel allemaal.
En zijn act met Venetian Snares genaamd Speed Dealer Moms; ik ben benieuwd!
[ afbeelding ]
Me too! Als ik ook vergelijk met mijn Last.fm account:quote:Op zondag 15 maart 2009 20:43 schreef _Flea_ het volgende:
Luister tegenwoordig bijna alleen maar naar John. Verder wel wat Cali en b-sides, maar voornamelijk John.
Zijn muziek gaat vele malen dieper.
quote:John Frusciante (6,111 plays)
Opgezwolle (2,552 plays)
Coldplay (2,124 plays)
Sticks & Delic (1,822 plays)
Kanye West (1,802 plays)
Red Hot Chili Peppers (1,688 plays)
Eminem (1,602 plays)
KoЯn (1,522 plays)
Zou me niet verbazen, ze geven frusciante aan als groot voorbeeld, maar jatwerk is natuurlijk not done. Zal er morgen eens naar luisteren.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:08 schreef _Flea_ het volgende:
Hebben jullie het album van The Death Letters al gehoord?
Het 3e nummer heeft een intro die maar zo geript kan zijn van Frusciante's Untitled #2.
Luister hier maar:quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:13 schreef On het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen, ze geven frusciante aan als groot voorbeeld, maar jatwerk is natuurlijk not done. Zal er morgen eens naar luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |