Dat kan óók, ja.quote:Op donderdag 29 november 2007 00:06 schreef Agiath het volgende:
Je kan trouwens gewoon op de datum klikken en dan in je adresbalk kijken
Ja, had meer ingezeten idd.quote:Op donderdag 29 november 2007 00:09 schreef DJKoster het volgende:
Jammer dat je dit topic niet iets eerder opende
je kan ook alleen je muis erop houden, scheelt weer een klikquote:Op donderdag 29 november 2007 00:06 schreef Agiath het volgende:
Je kan trouwens gewoon op de datum klikken en dan in je adresbalk kijken
Ja, of boven je PI.quote:Op donderdag 29 november 2007 00:22 schreef eer-ik het volgende:
je kan ook alleen je muis erop houden, scheelt weer een klik
quote:Op donderdag 29 november 2007 11:18 schreef daReaper het volgende:
tvp!
goed zo knulquote:Op donderdag 29 november 2007 11:15 schreef SolidArt het volgende:
Kut re, met je tampon avatar
Kei oneven manquote:Op donderdag 29 november 2007 09:54 schreef Adelante het volgende:
55.555.555 is ook mooi
Gewoon met je muis over de datum gaan van je postquote:Op donderdag 29 november 2007 11:36 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ik weet niet eens meer hoe je kan zien welk postnummer het is
Nog 55.000, dus dat duurt nog wel ffquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Is het al zo ver?
Ja, of maandagavond rond 21:00 uur... hadden we afgelopen weekend downtime? Nee, toch?quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:19 schreef Wickedangel het volgende:
Heb je een prognose qua tijd? Zondag rond...?
quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:27 schreef Arcee het volgende:
Ja, of maandagavond rond 21:00 uur... hadden we afgelopen weekend downtime? Nee, toch?
Dat staat ook niet in de Fipo.quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:48 schreef cablegunmaster het volgende:
hahaha..... hoe zie je die post ID? NVM las de FIPO niet eens![]()
Ah, ik vroeg me al af waarom er alleen eenquote:
Minder dan 20.000.quote:Op zondag 2 december 2007 00:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ah, ik vroeg me al af waarom er alleen eenstond.
Nog 19.322, trouwens.
Een punt achter een uitroepteken.quote:
Dat is een vraag met een uitroepteken kracht bij zetten, zoals je ook een smilie eventueel met een uitroepteken kracht bij zou kunnen zetten, maar die zet je dan vervolgens geen extra kracht bij met een punt.quote:Op zondag 2 december 2007 00:10 schreef Maki-maki. het volgende:
Staat extra krachtig. Net zoals je soms ook wel "?!" ziet staan.
Waarom zet je nu een punt aan het einde van de zin en hier een komma?quote:Op zondag 2 december 2007 00:16 schreef Maki-maki. het volgende:
Dan moet je "! " maar als 1 geheel zien.
.
Eh? Ik zie daar dus echt een punt staan. Achter de "quote:Op zondag 2 december 2007 00:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarom zet je nu een punt aan het einde van de zin en hier een komma?
Ja, maar niet voor de smilie en in je vorige post wel.quote:Op zondag 2 december 2007 00:19 schreef Maki-maki. het volgende:
Eh? Ik zie daar dus echt een punt staan.
Vorige post eindige met een punt. Nieuwe zin bevatte een smilie, maar eindige ook met een punt? De "quote:Op zondag 2 december 2007 00:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, maar niet voor de smilie en in je vorige post wel.
'Endige'? 'Het' zin?quote:Op zondag 2 december 2007 00:26 schreef Maki-maki. het volgende:
Vorige post eindige met een punt. Nieuwe zin bevatte een smilie, maar eindige ook met een punt? De "" vond ik niet passen bij het vorige zin, daarom geen komma gebruikt.
Je moet de punt voor een smilie los zien van de smilie, die punt hoort namelijk bij het vorige zin.
Ja, logisch, maar waarom past de ene keer de smilie dan wel bij de vorige zin en de andere keer niet? En wat is het verschil in betekenis in die beide concrete gevallen?quote:Je moet de punt voor een smilie los zien van de smilie, die punt hoort namelijk bij het vorige zin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |