quote:Op maandag 3 december 2007 00:47 schreef Paramnesia het volgende:
Trouwens ik ging s'ochtends doucen en wat was mijn pik fokking klein geworden. Werd al bijna bang totdat ik las dat het een van de bijwerkingen was.
Wat dacht je anders dat het concept was van deze meeting.quote:Op maandag 3 december 2007 04:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
oei, sorry, maar als er drugs wordt gebruikt, dan blijf ik er liever uit de buurt
Workshop chillen voor gevorderden!quote:Op maandag 3 december 2007 11:00 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Wat dacht je anders dat het concept was van deze meeting.
Komen vanmiddag. Ik moet eerst van Erwin het huishouden doen.quote:Op maandag 3 december 2007 11:05 schreef Kogelmagneet het volgende:
Ik zit overigens met smart te wachten op de foto's![]()
quote:Op maandag 3 december 2007 11:12 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Komen vanmiddag. Ik moet eerst van Erwin het huishouden doen.![]()
![]()
Alsof ons dat wat uitmaaktquote:Op maandag 3 december 2007 04:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
oei, sorry, maar als er drugs wordt gebruikt, dan blijf ik er liever uit de buurt
heb je gelijk in.quote:Op maandag 3 december 2007 12:13 schreef TheSorrow het volgende:
Had je wat rustiger aan moeten doen Para
Ik vond het ook weer ontzettend vet, jammer van dat 'misverstand' 's avonds... Agja, shit happens, het huisje is mooi schoon achtergelaten, en heb het weer geweldig naar mn zin gehad
Thanks allen
Hahaquote:Op maandag 3 december 2007 12:47 schreef www.sjunky.nl het volgende:
[ afbeelding ]
mmmmmmmmmmmmmmmmmmm lekker
No homo problemquote:Op maandag 3 december 2007 13:01 schreef Paramnesia het volgende:
Nou ja hopelijk hebben jullie je niet geergerd aan mijn stilte in het begin.
Nee hoorquote:Op maandag 3 december 2007 13:01 schreef Paramnesia het volgende:
Nou ja hopelijk hebben jullie je niet geergerd aan mijn stilte in het begin.
En daar kom je dan nu pas achter, lmfaoquote:Op maandag 3 december 2007 04:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |