whehehehe 2 maarquote:Op maandag 3 december 2007 16:32 schreef pussydeluxe het volgende:
Heeft iemand mijn Purple Intruder gezien?![]()
Erwin mist nog steeds 2 centimeter![]()
Luxeprobleem!quote:Op maandag 3 december 2007 16:32 schreef pussydeluxe het volgende:
Heeft iemand mijn Purple Intruder gezien?![]()
Erwin mist nog steeds 2 centimeter![]()
Neuken?quote:Op maandag 3 december 2007 17:00 schreef Kogelmagneet het volgende:
Zo zeg... ff 2 uur liggen slapen, meteen een zooi pagina's erbij hier..
Vette pics
Maar inderdaad, een keer een avondje meeten om dit geweldige weekend een waardig einde te geven
Ik zeg grouppics/grouphugs!
Sure!!! maar dan wel met de hele groep tegelijkquote:
Was dat in het bijzonder gericht tot Thijs of..quote:Op maandag 3 december 2007 17:34 schreef pussydeluxe het volgende:
Neuken?
quote:Op maandag 3 december 2007 17:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Was dat in het bijzonder gericht tot Thijs of..
quote:Op maandag 3 december 2007 17:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Was dat in het bijzonder gericht tot Thijs of..
quote:Op maandag 3 december 2007 17:47 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik hoor wat vreemde geluiden.
Dat bepaalde personen niet meer uitgenodigd worden?
quote:
Doe niet zo domquote:Op maandag 3 december 2007 17:44 schreef Paramnesia het volgende:
Voor de duidelijkheid Nous heeft GEEN drugs gedaan, ik heb het alleen verkeerd gezien.Voordat weer iemand zich aangesproken voelt.
Ik was ook in me wereldje bezig hoor!quote:Op maandag 3 december 2007 17:52 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Heul niet, ik was heel stil. En en, ik zie domme dingen.
. En en
doen dusquote:Op maandag 3 december 2007 18:14 schreef purplerose het volgende:
Ik zou eigenlijk iets moeten eten nu
Sorry maar ik kan me niet indenken wie er niet meer uitgenodigd zou worden de volgende keer... iedereen was juist super chillquote:Op maandag 3 december 2007 17:47 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik hoor wat vreemde geluiden.
Dat bepaalde personen niet meer uitgenodigd worden?
YaY voor mijn ma dat ze me vorige week soep meegegeven heeftquote:
Wilde het eigenlijk niet zeggen zo publiekelijk, maar jij was het idd die niet meer mag komenquote:Op maandag 3 december 2007 18:39 schreef Kogelmagneet het volgende:
[..]
Sorry maar ik kan me niet indenken wie er niet meer uitgenodigd zou worden de volgende keer... iedereen was juist super chilldaar is volgens mij in mijn aanwezigheid ook niet over gesproken. Tenzij ik niet meer mag komen de volgende keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |