Nou thx Tinus!quote:Op donderdag 29 november 2007 00:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
waarom
smokie wilde het voor jou doen
haha ja absoluutquote:Op donderdag 29 november 2007 08:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is toch zo?
En eensch! Eensch zal ik ook bij die kern horen![]()
Hoewel we baggeren wat af hier zeg
Ik kan ook nog wel wat slaap gebruiken.quote:Op donderdag 29 november 2007 08:56 schreef NrSiX het volgende:
bijna de bus gemist.. wel half geslapen in de bus zZzZZz wil meer slaap
En waarom volgend jaar augustus?quote:Op donderdag 29 november 2007 08:55 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
haha ja absoluutDie harde kern wisselt wel een beetje, we zijn er een paar kwijt en er zijn er een paar bij, dus gaat prima zo
Volgend jaar augustus gaat t hier helemaal los
toen begon het hier dit jaar ongeveer, vakantieperiode waar veel mensen hier nog wel aan het werk waren.. nog net geen bordspelletjes gedaan met collega'squote:Op donderdag 29 november 2007 09:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En waarom volgend jaar augustus?
Moet ik hier serieus nog antwoord op gaan geven?quote:Op donderdag 29 november 2007 07:29 schreef Seventees het volgende:
Vier jij sinterklaas?
a) Nee. Dat is een kinderfeest.
b) Nee. Ik vier kerst.
c) Ja! Ik vier zowel sinterklaas als kerst. Hoe meer cadeaus, hoe beter!
d) Nee... zet mijn schoen ieder jaar, maar er zit nooit wat in
e) Als sinterklaas een nationale feestdag ( = vrije dag) wordt, dan ga ik het vieren!
f) No way. Mijn vriend(in) is sexier in een kerstkostuum!
a,b, d, e ... f komt misschien binnenkort welquote:Op donderdag 29 november 2007 07:29 schreef Seventees het volgende:
Vier jij sinterklaas?
a) Nee. Dat is een kinderfeest.
b) Nee. Ik vier kerst.
c) Ja! Ik vier zowel sinterklaas als kerst. Hoe meer cadeaus, hoe beter!
d) Nee... zet mijn schoen ieder jaar, maar er zit nooit wat in
e) Als sinterklaas een nationale feestdag ( = vrije dag) wordt, dan ga ik het vieren!
f) No way. Mijn vriend(in) is sexier in een kerstkostuum!
[img]quote:Op donderdag 29 november 2007 09:25 schreef Bellerophon het volgende:
@Lynda en Droxz... ga maar alvast een gewaagd pakje kopen dus...![]()
![]()
@Dylan, in Augustus ben ik juist hier niet te vinden... vakantie enzo
* WhiteLightning schopt lynda dr bed inquote:Op donderdag 29 november 2007 09:21 schreef lynda het volgende:
[..]
Moet ik hier serieus nog antwoord op gaan geven?
F natuuuuuuurlijk![]()
Oja gooooooood morning!
kan dylanesque weer scrollenquote:Op donderdag 29 november 2007 09:52 schreef DavyE het volgende:
[..]
[ [url=
ja sorry hoor ik kon het niet laten.![]()
[img]http://jurgenverstrepen.typepad.com/./photos/uncategorized/christmascard.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op donderdag 29 november 2007 09:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan dylanesque weer scrollen
Wat wil je eraan doen dan?quote:Op donderdag 29 november 2007 10:07 schreef Friday12 het volgende:
wie vind de OP mooi zo?
Dat had dan weer niet gehoeven...quote:Op donderdag 29 november 2007 10:08 schreef WhiteLightning het volgende:
echt die kerstmannen van tegenwoordig
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 november 2007 10:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
WL je mocht toch niet meer fokken?quote:Op donderdag 29 november 2007 10:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zal het weten ook dat die zo met Lynda zit te flirtenquote:
Het staat er nu toch al, en iedereen heeft het nu toch al gezien/gelezen ..quote:
jaja, nou weet ik het wel .. ik zal me inhouden vandaagquote:Op donderdag 29 november 2007 10:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hij zal het weten ook dat die zo met Lynda zit te flirten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |