Ho, kioskverkopers zijn altijd irritant. Mensen komen daar niet voor een gezellig gesprek, het is geen kroeg. Koffie of een snelle hap, niets anders. Van die kioskverkopers die je allerlei extra dingen aan willen smerenquote:Op woensdag 28 november 2007 22:59 schreef Stofje het volgende:
Tijdlang bij de Kiosk op het station gewerkt.
"Koffie."
"Eh.. goedemiddag meneer?"
"Koffie."
"Okay... Asteblieft, verder nog iets erbij, lekkere koek of zo?"
"Nee."
"Ok, dat is dan 1,75, dank je wel en een hele prettige dag!"
[is al weg]
Omgangsvormen van een gemiddelde 40-50-jarige... Ik sta daar ook gewoon te werken, behandel me eens niet als trash.
Maar daar gaat dit topic niet over geloof ik.
Dat is toch geen reden om niet te betalen?quote:Op donderdag 29 november 2007 15:14 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ho, kioskverkopers zijn altijd irritant. Mensen komen daar niet voor een gezellig gesprek, het is geen kroeg. Koffie of een snelle hap, niets anders. Van die kioskverkopers die je allerlei extra dingen aan willen smeren.
Wat een figuren zegquote:Op donderdag 29 november 2007 15:05 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik vond gisteren een filmpje op volkskrant.nl over de rellen van maandag. Ik ben het totaal niet eens met de rellers maar ik kon een lach toch niet onderdrukken op 1:05 - 1:40, als die hele menigte op die twee politieagenten afstormt om die jongen te 'bevrijden' ~O>
Zie http://www.vk.tv/video/16117 voor het filmpje.
Ik betaal altijd netjes hoor.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:15 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat is toch geen reden om niet te betalen?
Ja, dat zag je op TV ja. Er is veel heftiger gereld zoals ik al geschreven heb, maar das blijkbaar stigmatiserend ofzo, want je ziet/hoort/leest er niets over. At5 heeft veel gefilmd inde GerardDouwesstaat, maar geen sec op TV geweest.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:18 schreef Superheld het volgende:
Wat die scholieren doen, rellen noemen.
Er kwam een waterkanon langs en het leek wel alsof je bij de python (qua stemgeluid) stond en met zn allen lekker wegrennen.
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:27 schreef crossover het volgende:
Leuk, ik zit om 8 uur voor het journaal te kijken hoe ze scholiertjes neerknuppelen
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 29 november 2007 15:26 schreef Sethje het volgende:
Let er wel op dat je tas word gecontroleerd morgen! Probeer zoveel mogelijk eieren binnen de hekken te krijgen!
Lak aan LAKS! MBO ftw!
pleaseee touch mequote:
Met je luchtbuks vanuit het zolderraam.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:28 schreef HeatWave het volgende:
Als ik in de buurt zou wonen zou ik de emmer hete olie klaar zetten iig....
Je broertje had toch foto's? Post die dan, ben wel benieuwd..quote:Op donderdag 29 november 2007 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zag je op TV ja. Er is veel heftiger gereld zoals ik al geschreven heb, maar das blijkbaar stigmatiserend ofzo, want je ziet/hoort/leest er niets over. At5 heeft veel gefilmd inde GerardDouwesstaat, maar geen sec op TV geweest.
quote:Op donderdag 29 november 2007 18:17 schreef popolon het volgende:
[..]
Met je luchtbuks vanuit het zolderraam.En dan verzwaarde munitie.
Sterkte, als je morgen als een jonge zeehond word neergeknuppeld.quote:Op donderdag 29 november 2007 15:26 schreef Sethje het volgende:
Let er wel op dat je tas word gecontroleerd morgen! Probeer zoveel mogelijk eieren binnen de hekken te krijgen!
Lak aan LAKS! MBO ftw!
Aan z'n vacht hebben ze toch niksquote:Op donderdag 29 november 2007 19:48 schreef Niek. het volgende:
[..]
Sterkte, als je morgen als een jonge zeehond word neergeknuppeld.
Ja, want vroeger waren er absoluut geen (studenten)protesten!quote:Op woensdag 28 november 2007 22:52 schreef Bunny_feet het volgende:
"De jeugd is de toekomst" is een veel gehoorde uitspraak.
Dat gaat dus mis...
Bron?quote:Op donderdag 29 november 2007 20:58 schreef __Saviour__ het volgende:
In principe zouden ze iedereen daar kunnen aanpakken, want ze hebben geen enkel wettelijk recht om te staken.
Het in deze zaak al vaker genoemde recht op staking is totaal niet van toepassing, want dat geldt voor werknemers. De leerplichtwet voorziet niet in een recht op staking. In principe is iedereen die daar vrijdag aanwezig is, schuldig aan spijbelen.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:00 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Bron?
Want volgens mij hebben ze er wel recht op. (tenminste in Amsterdam en omstreken..daar buiten niet)
quote:Op donderdag 29 november 2007 21:08 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het in deze zaak al vaker genoemde recht op staking is totaal niet van toepassing, want dat geldt voor werknemers. De leerplichtwet voorziet niet in een recht op staking. In principe is iedereen die daar vrijdag aanwezig is, schuldig aan spijbelen.
Aldus het laksquote:Stakingsrecht
Je mag vrijdag demonstreren als je school toestemming geeft, je hebt dan geoorloofd verzuim. Als je ongeoorloofd verzuimt, dan lopen jij en je ouders het risico op een boete, net als je normaal spijbelt. In dit geval zijn er verzachtende omstandigheden, het LAKS beroept zich voor het stakingsrecht van leerlingen onder andere op het Europees Sociaal Handvest. Doordat je je registratieformulier inlevert, kun je bewijzen dat je aanwezig bent geweest.
Goed, scholen kunnen het toestaan. Maar wettelijk gezien blijft het niet toegestaan. En dat europees handvest is op geen enkele manier bindend en bovendien wordt daarin ook enkel verwezen naar werknemers en -gevers.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |