Vervolg op
[COS # 2919] Waar Dennis en Nadia allebei twisted zijnCopycat vond de bewuste brief van Dennis aan Nadia op VOL
Met dank aan VOL:
Brief Dennis naar Nadia.
He mooie vrouw van mij, wist je dat ik elke dag meer van je houd, ik ben super verliefd, ik wil nooit meer iets horen over onze keuze hiervoor Baby, alleen maar vooruit kijken please het vreet al genoeg dat je niet de real dennis hebt gezien, je gaat versteld staan van mij hier buiten, ik kan me niet laten zien in geheel, jij kent mij redelijk hoor schat maar niet genoeg anders had je nooit getwijfeld komt puur en alleen door hier, die stomme ruzies om niets ik wil nog eventjes zeggen dat jij ongelofelijk diep in mijn hartje zit. zo diep is een vrouw nog nooit geweest daar mag je trots op zijn. iemand zei vanmiddag, dennis besef jij eigenwel hoeveel meisjes jouw willen buiten, schatjes dan maar blind al die meisjes intresseren mijn niet, jouw naam op mijn rug en brooke in mijn handen als beroemde zanger door het leven, ik verlang naar jouw elke seconde van de dag, ik denk vaak aan de buitenwereld zodat jij tegen me op kan kijken. ik wil me je naar buiten maar ik moet nog even wachten op een platencontract om mijn toekomst veilig te stellen ook voor jouw en brooke, je weet, geld van papa is niet alles.
Sinterklaas is inmiddels aangekomen in de gouden kooi
![]()
cap door chufi
Het zijn allemaal bekenden van de miljonairs.
Ze vieren vanavond pakjesavond dit omdat het pas volgende week op tv komt
cap van mezelf
![]()
cap van dreamboy
Wie zijn er dan voor de miljonairs?
Theo is ziek en daarom speelt Joris Sinterklaas
Verder is Solanse er voor Amanda.
Liekes Moeder voor Lieke
Joris voor Huub
Nadia's moeder voor Nadia
Zus voor Dennis
Sjoerd voor Jaap
Moeder Netty voor Brian
Dit is de COS hier leveren we commentaar op de streams voor al het andere kan je in de overige topics terecht.
[ Bericht 99% gewijzigd door pasjesjen op 28-11-2007 21:29:29 ]
Ik ben niet lullig sommige mensen kunnen gewoon niet tegen de waarheid!