Het is tvquote:Op woensdag 28 november 2007 18:39 schreef SiRojK het volgende:
Eigenlijk is het allemaal maar super nep..
ZWNMOGMW is weg gegaan OMDAT ze het toch niet meer wou meemaken na 23 September.. Nu is die hele (drog)reden onnodig geweest.. Er is nml gewoon fucking NIETS verandert.. Het spel is nog net zo traag, fysiek geweld wordt nog steeds vermeden, maar als het gebeurd verzwegen..
En zijn neus helt wat naar links. Kijkers rechts.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:45 schreef ricofromrio het volgende:
Huub zijn linker oog hangt een beetje dicht
Terecht. Amanda staat onder grote invloed van Brian en doet wat hij zegt. Maar ze is niet echt een heel slecht mens.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:44 schreef Nostalgist het volgende:
Huub: "Ik vergeef het Brian echt nooit"
Trek in koffie en cake?quote:Op woensdag 28 november 2007 18:46 schreef Copycat het volgende:
Is Nadia al dood?
Ze krijgt de kaart te lezen.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:51 schreef Mokum020 het volgende:
Amanda valt binnen....wat is er met Huub....
"een kaart van Loek die pas overleden is.."
A: "Wie is Loek?"
quote:Op woensdag 28 november 2007 18:51 schreef Mokum020 het volgende:
Jaap uitte luid zijn ongenoegen, maar Huub en Lieke susten het.....quote:Op woensdag 28 november 2007 18:51 schreef Mokum020 het volgende:
Nee, maar ook niet in Nadia. Nadia heeft hulp nodig. Of van een psychiater, of van een euthanasie-dokter. Mij is het voortaan om het even.quote:
Ja, dat kan haar niet zo boeien,de échte wereld waarin mensen doodgaan, ze houdt meer van alle fake daar.... Hoorde Jaap trouwens ook heel hard en luidruchtig gapen toen Huub die brief aan het voorlezen was, Lieke zei nog: Een beetje respect Jaap. Wat een vreemd stel mensen daar...quote:Op woensdag 28 november 2007 18:52 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ze krijgt de kaart te lezen.
Reageert amper.
quote:Op woensdag 28 november 2007 18:56 schreef diedirk het volgende:
Haha zelfs Amanda snapt het spel nu beter dan Huub en Lieke.
Wat een domoren dat ze nu opeens ontslagronde voor nadia hebben aangevraagd.
Allerbelangrijkste is nu Dennis weg, daar moet nu alles voor wijken.
Wat dat betreft heeft ze veel geleerd.....quote:Op woensdag 28 november 2007 18:56 schreef diedirk het volgende:
Haha zelfs Amanda snapt het spel nu beter dan Huub en leike!
Wat een domoren dat ze nu opeens ontslagronde voor nadia hebben aangevraagd.
Allerbelangrijkste is nu Dennis weg, daar moet nu alles voor wijken.
Zou het liggen aan het feit dat je 24/7 bij elkaars op de lip zit?quote:Op woensdag 28 november 2007 18:57 schreef beroepslurker het volgende:
Wat een vreemd stel mensen daar...
En Nadia.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:47 schreef Meganog het volgende:
[..]
Terecht. Amanda staat onder grote invloed van Brian en doet wat hij zegt. Maar ze is niet echt een heel slecht mens.
Brian wel. Die staat op hetzelfde niveau als Natasia.
Vreemd dat Amanda daar niet op reageert.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:00 schreef Varen het volgende:
Brian: Nadia lost zich zelf op
Een vd ontslagronde's ?quote:Op woensdag 28 november 2007 18:59 schreef yvonne het volgende:
Goh goh, pakjes en iets speciaals om 20.00 uur.
Nou, wat zou dat zijn in dit seizoen
quote:Op woensdag 28 november 2007 19:03 schreef ladida70 het volgende:
Hi,
Ik lees al een tijdje mee, heb me net aangemeld...mag ik mee bleren over Nix en Nada?
Ik kan er echt niet meer tegen, zit zelfs tegen mijn scherm aan te tikken als nix erop is
Tuurlijk , welkom en COS lekker mee.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:03 schreef ladida70 het volgende:
Hi,
Ik lees al een tijdje mee, heb me net aangemeld...mag ik mee bleren over Nix en Nada?
Ik kan er echt niet meer tegen, zit zelfs tegen mijn scherm aan te tikken als nix erop is
Hoi Ladida, leuk dat je meepraatquote:Op woensdag 28 november 2007 19:03 schreef ladida70 het volgende:
Hi,
Tuuurlijk.... welkomquote:Op woensdag 28 november 2007 19:03 schreef ladida70 het volgende:
Hi,
Bler lekker mee ! Welkom!quote:Op woensdag 28 november 2007 19:03 schreef ladida70 het volgende:
Hi,
Welkomquote:Op woensdag 28 november 2007 19:03 schreef ladida70 het volgende:
Hi,
Meisjes als amanda (en nadia) hebben geen echte vriendinnen. Die vriendinnen gaan net zo makkelijk van de hand als de vriendjes in hun leven.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:02 schreef Meganog het volgende:
[..]
Vreemd dat Amanda daar niet op reageert.
Nadia is toch haar beste vriendin die ze absoluut niet kwijt wil.
Ha gezellig, welkom.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:03 schreef ladida70 het volgende:
Hi,
Ik, ik, ik, ik!quote:Op woensdag 28 november 2007 19:07 schreef petraa het volgende:
Nadia zegt in het filmpje vanmiddag dat ze een echt probleem heeft!! En niemand gaat daar op in ????
Nee, ik ook niet BQ, voor geen goud! En natuurlijk komt het mede vanwege dat 24/7 op elkaars lip zitten, + een paar rot-karakters en een enkele gek erbij en niet te vergeten de onuitputtelijke fantasie van de FEBO...quote:Op woensdag 28 november 2007 19:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou het liggen aan het feit dat je 24/7 bij elkaars op de lip zit?
Ik moet er iig niet aan denken zelfs met mijn eigen lief niet.
ik ook, en ik zit gelukkig niet in de kooi, maar had er daar toch wel een paar slimmer geschat.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik, ik, ik, ik!
Ik zit helaas niet in die kooi
Die slet probeerd het weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer op haar manier.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:10 schreef beequeen het volgende:
Selene heeft Naad behoorlijk door en zegt dat ze emotieloos is en eerder ook heeft kunnen reageren op de aantijgingen tegen haar.
Naad blijft star en zegt: Ik zeg het nu toch.
Nee niemand alleen de Lookies.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:07 schreef petraa het volgende:
Nadia zegt in het filmpje vanmiddag dat ze een echt probleem heeft!! En niemand gaat daar op in ????
Oh joepiequote:Op woensdag 28 november 2007 19:13 schreef petraa het volgende:
Al enkele dagen gaat het over niet anders dan Nadia en Dennis. Het wordt tijd even wat anders uit de kast te trekken zodat het niet te eentonig word. Straks zullen familieleden en vrienden van de bewoners als Sint en zwarte Pieten de bewoners verrassen met hun bezoek aan de villa. Theo de vader van Huub zal als Sinterklaas vermomd zijn. Ook zullen andere familie leden vermomd als Piet rond 20:00 uur de villa in gaan. Sjoerd de vriend van Jaap is één van de zwarte pieten. Hoe zullen de bewoners zelf reageren op de komst van Sint en Piet? Dus let rond 20:00 uur op de streams.
volgens nowlive
Bron VOL
Waarom denk je dat, je maakt me blij.quote:
Maar dit is wat ze steeds doet... mentaal wegdraaien als ze ergens mee geconfronteerd wordt. Echt heel vreemd, en volgens mij geen spelletje.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:17 schreef Nostalgist het volgende:
Dennis praat tegen een muur.... Nadia wil niet praten....
Het lijkt lieke welquote:Op woensdag 28 november 2007 19:17 schreef Nostalgist het volgende:
Dennis praat tegen een muur.... Nadia wil niet praten....
Ik heb er al popcorn, tomaten, pepernoten en m&m's naar mijn scherm gegooid. Welkomquote:Op woensdag 28 november 2007 19:03 schreef ladida70 het volgende:
Hi,
quote:Op woensdag 28 november 2007 19:14 schreef beequeen het volgende:
Dimitri: Naad, gaat het goed?
Naad: Ja hoor, ik ben niet zo makkelijk te breken.
Ruud of Mokum in de buurt?![]()
![]()
![]()
Ik hoop het maar ik ben bang van nietquote:Op woensdag 28 november 2007 19:18 schreef avonne het volgende:
Val ik met de neus in de boter?
Gaat Dennis eindelijk eens doorzetten?
Ik hoop ja ik weet het het is stom, maar dat Kenneth komt, dan kan hij Brian weer ff wat influisteren over Nadiaquote:Op woensdag 28 november 2007 19:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat, je maakt me blij.![]()
Hij probeert het iig.....quote:Op woensdag 28 november 2007 19:18 schreef avonne het volgende:
Val ik met de neus in de boter?
Gaat Dennis eindelijk eens doorzetten?
Zouden ze om 20.00 uur eindelijk Jensen gaan kijken ???quote:Op woensdag 28 november 2007 19:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik heb er al popcorn, tomaten, pepernoten en m&m's naar mijn scherm gegooid. Welkom
quote:Op woensdag 28 november 2007 19:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik hoop ja ik weet het het is stom, maar dat Kenneth komt, dan kan hij Brian weer ff wat influisteren over Nadia![]()
![]()
Hij komt als Sint, dat las ik uit het bericht van Yvonne waarop zij,' Joepie!'quote:Op woensdag 28 november 2007 19:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat, je maakt me blij.![]()
En Nadia en Nixs gaan in de zak mee de poort uit.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:13 schreef petraa het volgende:
Al enkele dagen gaat het over niet anders dan Nadia en Dennis. Het wordt tijd even wat anders uit de kast te trekken zodat het niet te eentonig word. Straks zullen familieleden en vrienden van de bewoners als Sint en zwarte Pieten de bewoners verrassen met hun bezoek aan de villa. Theo de vader van Huub zal als Sinterklaas vermomd zijn. Ook zullen andere familie leden vermomd als Piet rond 20:00 uur de villa in gaan. Sjoerd de vriend van Jaap is één van de zwarte pieten. Hoe zullen de bewoners zelf reageren op de komst van Sint en Piet? Dus let rond 20:00 uur op de streams.
volgens nowlive
Bron VOL
voor Nadaquote:Op woensdag 28 november 2007 19:14 schreef Varen het volgende:
Dennis vraagt hoe Nadia zich voelt.
Ze voelt zich wel oke
Vanavond om 22:00 gaan de miljonairs gezellig de Jensen uitzending kijken, zoals ze die tot dusver altijd gezellig gezamenlijk hebben nagekekenquote:Op woensdag 28 november 2007 19:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Zouden ze om 20.00 uur eindelijk Jensen gaan kijken ???
Nee, denk ook dat echt een stoornis is, dát speelt ze niet.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dit is wat ze steeds doet... mentaal wegdraaien als ze ergens mee geconfronteerd wordt. Echt heel vreemd, en volgens mij geen spelletje.
quote:Op woensdag 28 november 2007 19:20 schreef tutjehola het volgende:
[..]
En Nadia en Nixs gaan in de zak mee de poort uit.![]()
Zo moeilijk is het eigenlijk niet om een script te maken.
Ik Joepie met je mee......20.00 uur. Stay tuned.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij komt als Sint, dat las ik uit het bericht van Yvonne waarop zij,' Joepie!'schreef.
En ik dacht, Joepie!!
ze lacht hem vierkant uit. Dennis is een compleet eitje. Hij laat zich met vage woorden inpakken..quote:Op woensdag 28 november 2007 19:22 schreef Meganog het volgende:
Nadia probeer je lachen te houden!
Shit moet ik dan toch streams kopenquote:Op woensdag 28 november 2007 19:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik Joepie met je mee......20.00 uur. Stay tuned.![]()
![]()
Nog maals die platreet moet echt een nekschot krijgen.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:22 schreef Meganog het volgende:
Nadia probeer je lachen te houden!
Mooi gevonden en zo toepasselijk.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:20 schreef Borga het volgende:
[..]
voor Nada
http://www.youtube.com/watch?v=c_5DqFc9OOg
Als je het zo brengt krijg ik gewoon zin om in die villa te stappen.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:10 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet BQ, voor geen goud! En natuurlijk komt het mede vanwege dat 24/7 op elkaars lip zitten, + een paar rot-karakters en een enkele gek erbij en niet te vergeten de onuitputtelijke fantasie van de FEBO...
Ik ben ook "om".......quote:Op woensdag 28 november 2007 19:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Shit moet ik dan toch streams kopenDaar gaat me statement!!!!
Nah ik wacht nog wel ff af, want Nowlive hoeft het niet goed te hebben.
quote:Op woensdag 28 november 2007 19:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ruud en Petraa zijn is vandaag nog niet gesignaleerd?
Niet doen... geniet er gewoon van dat je een labiele leugenares in actie mag zienquote:Op woensdag 28 november 2007 19:26 schreef PeterNB het volgende:
Ik begin weer HELE ERGE dingen naar mijn beeldscherm te schreeuwen..................
Je meent hetquote:Op woensdag 28 november 2007 19:24 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Als je het zo brengt krijg ik gewoon zin om in die villa te stappen.![]()
Hoe lang is hij vandaag achter geweest om dit stukje in te studeren?quote:Op woensdag 28 november 2007 19:28 schreef Meganog het volgende:
Dennis in een stevige tirade.
Iemand komt binnen: 'Het eten is er"
Dennis, opeens heel rustig: "Ja ik kom."
En dan weer door.
Van zulke wijven kan ik NIET genieten.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet doen... geniet er gewoon van dat je een labiele leugenares in actie mag zien![]()
welke rick?quote:Op woensdag 28 november 2007 19:21 schreef beequeen het volgende:
Kan iemand in dat hok Naad een nekschot geven? Polo aka Rick misschien?
Iets specifieks wat ie in kan fluisteren?????quote:Op woensdag 28 november 2007 19:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik hoop ja ik weet het het is stom, maar dat Kenneth komt, dan kan hij Brian weer ff wat influisteren over Nadia![]()
![]()
Dat zei hij toch toen hij begon..... "take 16"quote:Op woensdag 28 november 2007 19:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoe lang is hij vandaag achter geweest om dit stukje in te studeren?
Die bespeelt iedereenquote:Op woensdag 28 november 2007 19:31 schreef beequeen het volgende:
Naad: Ik dacht dat als Selene niet leverde dat ze snel weg moest.
Goffer de goffer, ze bespeelt Flens echt.
Ik hoop dat Sint hen op zijn weg naar Spanje van de stoomboot gooit.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:20 schreef tutjehola het volgende:
[..]
En Nadia en Nixs gaan in de zak mee de poort uit.![]()
Zo moeilijk is het eigenlijk niet om een script te maken.
Om Nadia te zieken.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:32 schreef misslady83 het volgende:
ehm wat is dit, waarom gaan ze samen dineren?
Ik doe meequote:Op woensdag 28 november 2007 19:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik Joepie met je mee......20.00 uur. Stay tuned.![]()
![]()
Theo is welquote:Op woensdag 28 november 2007 19:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij komt als Sint, dat las ik uit het bericht van Yvonne waarop zij,' Joepie!'schreef.
En ik dacht, Joepie!!
Was maar waar,met een rotje in plattereet.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:33 schreef ladida70 het volgende:
Hee lullo loop weg of blijf staan...dat besluiteloze is zijn freaking levensloop..
Sla haar op der bek of loop die poort uit!!! Nu!!!
Wanhopig is onze Nixquote:Op woensdag 28 november 2007 19:33 schreef diedirk het volgende:
Is die Dennis nu echt zo dom=
Ze moet hem niet meer
Heb je geen kinderen?quote:Op woensdag 28 november 2007 19:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Theo is wel
Dat hele Sint gdoe is
Ik vind het wel schattig. Daar komt Sint en dan opeens,' Papa!!' Tranen met tuiten van emotie en de staf in Dennis zijn hol! Top tv!quote:Op woensdag 28 november 2007 19:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Theo is wel
Dat hele Sint gdoe is
Theo is echt , de Sint niet.quote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 19:40 schreef STAP01 het volgende:
Ze eet weer geen hap die rare troela!
quote:Op woensdag 28 november 2007 19:41 schreef pasjesjen het volgende:
brain kijkt al weer para
Kwestie van tijd toch?quote:Op woensdag 28 november 2007 19:42 schreef Meganog het volgende:
En wederom wordt Nadia met een leugen geconfronteerd.
Waar Brian bij zit zegt ze dat Brian haar niet weg zal stemmen. Toen hij er niet bij was heeft ze aangegeven dat Brian haar als puntje bij paaltje wel weg zal stemmen.
Ik kan me herinneren dat nadia dat van dennix verlangde.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:32 schreef noekje het volgende:
Dennis: je moet voor me vechten!
Weer moet iemand anders ervoor zorgen dat hij tv gaat maken.
Echt die jongen die propt zichzelf echt volquote:Op woensdag 28 november 2007 19:45 schreef beequeen het volgende:
De eetlust van Dennix is er iig niet minder om geworden.
Hij heeft geeneens tijd om zich met de discussie te bemoeien, zoals hij gewoonlijk doet.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:45 schreef beequeen het volgende:
De eetlust van Dennix is er iig niet minder om geworden.
Ik ook hoor. Hij herhaalt nu maar wat zinnen, wat hij trouwens altijd doet omdat hij het niet kan!quote:Op woensdag 28 november 2007 19:44 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat nadia dat van dennix verlangde.
Ja, 3!quote:
Retorische vraag?quote:Op woensdag 28 november 2007 19:47 schreef noekje het volgende:
Zij wij nu zo slim of zijn zij zo dom?
Ikke 5 en dit was er een vanquote:Op woensdag 28 november 2007 19:47 schreef STAP01 het volgende:
4e hapje gezien!
en ze loopt weer van tafel
Uiteraard en reken er niet op dat ze Nadia eruit gooien om jou een plezier te doen. Sorry, my dear.quote:
Ik denk dat als wij met zijn allen het script mochten verzinnen dat we dan een spetterende DGK hadden.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Hij herhaalt nu maar wat zinnen, wat hij trouwens altijd doet omdat hij het niet kan!
Is hem nog nooit gelukt en hij gaat dat ook nooit kunnen maar dat snapt het hokje niet.
Zij wij nu zo slim of zijn zij zo dom?
hapje vork??? Er zit nix op!quote:Op woensdag 28 november 2007 19:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ikke 5 en dit was er een van![]()
[ afbeelding ]
Helaas, maar hopelijk komt de waarheid een keer boven water.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Uiteraard en reken er niet op dat ze Nadia eruit gooien om jou een plezier te doen. Sorry, my dear.
Het lijkt er het meest op dat Nadia dat verzonnen heeft.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:54 schreef pasjesjen het volgende:
Had nix nou wel of niet het briefje geschreven ik ben de draad kwijt
Ik heb alleen Nadia zien schrijven. Het verbaasde me ook omdat ik geen briefje van hem heb gezien. Wel van haar.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:54 schreef pasjesjen het volgende:
quote:Op woensdag 28 november 2007 19:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jawel, heel klein beetje.
Deze dan:
[ afbeelding ]
Nou ik kijk even in mn glazen bolquote:Op woensdag 28 november 2007 19:55 schreef HuubLiekeFan het volgende:
ik volg de gouden kooi alleen via TV nog en villa vandaag... maar gaat nadia of dennix er morgen echt uit of is dit weer een kutscript? ik ben hun beu.
Ja, dat is nog eens wat anders dan een zuigzoen, hè, zo'n losse tand....quote:
We zien je wel hoor...quote:Op woensdag 28 november 2007 19:55 schreef HuubLiekeFan het volgende:
ik volg de gouden kooi alleen via TV nog en villa vandaag... maar gaat nadia of dennix er morgen echt uit of is dit weer een kutscript? ik ben hun beu.
Nee dus, het was een briefje van Naad.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:54 schreef pasjesjen het volgende:
Nou...dat heeft Nadia dus vanmiddag gezegd tegen Amanda dat Dennix haar een briefje had geschreven met .."ik hou van je en we gaan samen aan de PCHooftstraat wonen"quote:Op woensdag 28 november 2007 19:54 schreef Meganog het volgende:
Dennis ontkent dat hij een briefje heeft geschreven dat hij met Nadia in de PC Hooftstraat wil samenwonen.
Zo moeilijk is het niet.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:54 schreef pasjesjen het volgende:
Nadia liet een brief lezen die ze aan een vriendin heeft geschreven. That's it!quote:Op woensdag 28 november 2007 19:55 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het lijkt er het meest op dat Nadia dat verzonnen heeft.
Niemand heeft gezien dat Dennis dat briefje gegeven heeft.
Dat heeft Amanda vanmiddag heel duidelijk gemaakt. De streamers weten alles.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:56 schreef Nostalgist het volgende:
Selène vind het maar een kutsituatie.... Ze ziet het spelelement nog niet....
Opvallend dat trouwens de kreet" Topic, topic, topic" vaak gebezigd wordt..... Kennelijk richt men zich qua aandacht ook op de streamers......
Werk ze en tot straks.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Amanda gooide het er net even lekker uit over de briefjes tussen die 2 en de ík hou van jou'-gesprekjes.
Ben nog even een uurtje of zo voor m'n werk de deur uit. Tot straks
Wat doe je? je mist sinterklaasquote:Op woensdag 28 november 2007 19:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Amanda gooide het er net even lekker uit over de briefjes tussen die 2 en de ík hou van jou'-gesprekjes.
Ben nog even een uurtje of zo voor m'n werk de deur uit. Tot straks
aah, Jensen-tijd! Brian naar de klotequote:Op woensdag 28 november 2007 19:57 schreef neo567 het volgende:
bijna 20.00 uur !
Nope, niemandquote:Op woensdag 28 november 2007 20:00 schreef maril het volgende:
heeft iemand hier gezien dat Dennis een briefje heeft geschreven?
Ik heb ze meerdere malen briefjes uit zien wisselen, ja. Hard maken blijft natuurlijk lastig. Past natuurlijk wel prima bij hun talloze pogingen om zonder audio te communiceren. Ze deden dat onder het mom van brieven schrijven naar het thuisfront of fans.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:00 schreef maril het volgende:
heeft iemand hier gezien dat Dennis een briefje heeft geschreven?
Ik wacht op genezing...quote:Op woensdag 28 november 2007 20:05 schreef pasjesjen het volgende:
Huub: Ben ik een ziek persoon dat ik hier van geniet?
Nee hoor huub wij genieten ook
logisch toch?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:08 schreef chufi het volgende:
Hahaha Naad is echt gestoord!! Nix mag niet schreeuwen tegen Aman , maar Aman mag wel schreeuwen tegen hem !
Optimistquote:Op woensdag 28 november 2007 20:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
aah, Jensen-tijd! Brian naar de klote
In een discussie komt er echt niemand binnen dat duurt nog wel ffquote:Op woensdag 28 november 2007 20:10 schreef rooie3 het volgende:
Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht.Spannend en gaaf dat Huub zijn pa Sinterklaas is.
Wie?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:11 schreef beequeen het volgende:
Waarom spreken ze altijd over Dennix alsof hij er niet bij is?
Je haalt de woorden uit mn mondquote:Op woensdag 28 november 2007 20:12 schreef chufi het volgende:
Nix moet stoppen met liegen van Naad.
Hoor wie het zegt !
Denk het ook.Ben benieuwd wie de andere zijn.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:11 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
In een discussie komt er echt niemand binnen dat duurt nog wel ff
Iedereen.quote:
Nou, Dennis kan er vast ook een hoop van, hoe die droeftoeter DGK überhaupt is binnengekomenquote:Op woensdag 28 november 2007 20:12 schreef chufi het volgende:
Nix moet stoppen met liegen van Naad.
Hoor wie het zegt !
De vader van Huub maar dat zijn speculaasjes.quote:
Theo=Sintquote:
T:Tja, nietsquote:Op woensdag 28 november 2007 20:15 schreef chufi het volgende:
Nadia: Tuurlijk maak ik hem gek, wat maakt dat nou uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |