Meldt!quote:Op woensdag 28 november 2007 17:22 schreef Chowi het volgende:
Waar blijft m'n Poolse hoer, die ik cadeau zou krijgen?
We hebben gisteren nog wel de uren afgeteld, verdulleme. Hoe vergeet je zoiets?quote:Op woensdag 28 november 2007 17:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Meldt!
Groetjes,
Stofski.
Kènker, gewoon vergeten een verjaardagstopic te openen. Weer een seksloos jaar.
Ik ben in slaap gevallen.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
We hebben gisteren nog wel de uren afgeteld, verdulleme. Hoe vergeet je zoiets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
quote:Op woensdag 28 november 2007 17:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Gefeliciteerd.Hoera voor het zijn van een prepuberaal wicht, dan! Dank je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
Ben je al ingelicht over de bloemetjes en de bijtjes?quote:Op woensdag 28 november 2007 17:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoera voor het zijn van een prepuberaal wicht, dan! Dank je!
Bloemetjes? Bijtjes? Cholera?quote:Op woensdag 28 november 2007 17:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ben je al ingelicht over de bloemetjes en de bijtjes?
Nee, die bultjes die rond je vagina zitten.quote:
Euhm.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:23 schreef ErwinEHVNL het volgende:
Wie batst haar als eerst nu het mag?
Horen die bultjes er niet te zitten dan?quote:Op woensdag 28 november 2007 17:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Nee, die bultjes die rond je vagina zitten.
En nee, dan heb ik heb niet over je stoppels.
Ow wacht, het is je verloren dildo, ik zei niks.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Horen die bultjes er niet te zitten dan?
Goed.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ow wacht, het is je verloren dildo, ik zei niks.
Dat klopt! Maar die chillt met zijn homies, tegenwoordig.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Verhip, BrauN is vandaag ook jarich. !
of de koelkast *AKA* jouw wief heeft je gevonden.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb de koelkast gevonden.![]()
*hips*
Niks flesjes. Ik doe tapbier vanavond, da's voordeliger.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb de koelkast gevonden.![]()
*hips*
Krent!, je bent verdomme 18 geworden.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niks flesjes. Ik doe tapbier vanavond, da's voordeliger.
Dat vat heb ik al leeg.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niks flesjes. Ik doe tapbier vanavond, da's voordeliger.
IK BEN TWINTIG GEWORDEN.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Krent!, je bent verdomme 18 geworden.
Bier mocht ze al wat langer, je bedoelt natuurlijk coma-veroorzakende zware drank mixes enzo.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:47 schreef Stofje het volgende:
Oh ja, je mag nu natuurlijk ook bier drinken. Sweeeet.
Tuurlijk, en Danny is de tweelingbroer van Bassie de Clown.quote:
Pff, nou. Ik weet ook wie ik van mijn invitatie-lijstje schrap!quote:
*meldt*quote:Op woensdag 28 november 2007 17:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pff, nou. Ik weet ook wie ik van mijn invitatie-lijstje schrap!
Man, je neemt echt elke gelegenheid te grazen om je klem te zuipen.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:06 schreef remlof het volgende:
Bier!
Ow en gefeli met je 20 lentes Chowi
Waar blijven de tieten?quote:Op woensdag 28 november 2007 18:06 schreef remlof het volgende:
Bier!
Ow en gefeli met je 20 lentes Chowi
Ik ook van jou Deoxquote:Op woensdag 28 november 2007 18:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Man, je neemt echt elke gelegenheid te grazen om je klem te zuipen.
Dat Gristus nog neit heeft besloten om jouw lever te laten rotten is mij een raadsel.
Sodekankerlamstraal op met je Chocomelquote:Op woensdag 28 november 2007 18:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook van jou Deox
*chocomelletje aangeeft
Als je net van de tiet van mams af bent is dat het verstandigste inderdaad.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Echte mannen zeggen nee tegen bier en drinken Fristi/cranberry sap
quote:Op woensdag 28 november 2007 18:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je net van de tiet van mams af bent is dat het verstandigste inderdaad.
Roze of blauwe?quote:Op woensdag 28 november 2007 18:31 schreef mcDavid het volgende:
Beschuit met muisejes!
Vroeg ik jou wat, zeikstraal?quote:Op woensdag 28 november 2007 18:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je net van de tiet van mams af bent is dat het verstandigste inderdaad.
Wat jogy zegt, mensen! Wat jogy zegt.quote:
ok.quote:Op woensdag 28 november 2007 23:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat jogy zegt, mensen! Wat jogy zegt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |