Zonde.... en ik snap dat 7,50 net even te veel is als je het niet kentquote:Op donderdag 29 november 2007 10:29 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb net gelezen dat mijn nieuwe provider (ADSL) geen nieuwsgroepen ondersteunt
Dan heb je meer gedaan dan ikquote:Op donderdag 29 november 2007 10:29 schreef HansU het volgende:
Goedemorgen
Net zoals gister weer het 1e anderhalve uur werkend doorgebracht
ben je niet trots op mequote:Op donderdag 29 november 2007 10:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan heb je meer gedaan dan ik
Terwijl ik toch echt wat had moeten doen
Het is mij ook helemaal onbekend. Ik mis de tijd dat er altijd nog wel een FTP servertje voor me beschikbaar was!quote:Op donderdag 29 november 2007 10:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Zonde.... en ik snap dat 7,50 net even te veel is als je het niet kent
Zeker zekerquote:
100MBit FTP's blijven natuurlijk ook geweldig maar zie je steeds minder. Vroeger werden die dingen aan de lopende band gehacked door zelfs gasten bij mij uit de klasquote:Op donderdag 29 november 2007 10:34 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het is mij ook helemaal onbekend. Ik mis de tijd dat er altijd nog wel een FTP servertje voor me beschikbaar was!
thanksquote:Op donderdag 29 november 2007 10:28 schreef Deansensitized het volgende:
LotR is ook geweldig. Of Engels, of niets.
Net als Harry Potter, ook allemaal gelezen
Naja, moet het laatste deel nog.
Book 1: The Eye of the World
Book 2: The Great Hunt
Book 3: The Dragon Reborn
Book 4: The Shadow Rising
Book 5: The Fires of Heaven
Book 6: Lord of Chaos
Book 7: A Crown of Swords [ben ik nu in bezig]
Book 8: The Path of Daggers
Book 9: Winter's Heart
Book 10: Crossroads of Twilight
Book 11: Knife of Dreams
Book 12: A Memory of Light [working title] [istie dus nog aan het schrijven]
Vond hij het lekkerquote:Op donderdag 29 november 2007 10:37 schreef Etcetera het volgende:
oh en ik heb Harry Potter verslonden hoor
is het dan niet de vraag of ik het lekker vondquote:
Snellere FTP's ook wel en wat van die release groepen ofzo, een vriend van me zat er altijd best diep in (hij was net zo druk als eer-ik) en die had dan zelf wel weer een ftptje waar die het heen sluiste en wij toegang op hadden.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:36 schreef jackson het volgende:
[..]
100MBit FTP's blijven natuurlijk ook geweldig maar zie je steeds minder. Vroeger werden die dingen aan de lopende band gehacked door zelfs gasten bij mij uit de klas. Mooie tijd
Bij mij deed tot drie keer toe seizoen 3.2 het niet van CSI. Bij de Free Record hebben ze me goed geholpen, elke keer mocht ik een nieuwe box uitkiezen. Daarna bestelden ze 3.2 weer, en was het weer een verklote versie. Bij mij waren ze heel vriendelijk!quote:Op donderdag 29 november 2007 10:02 schreef Etcetera het volgende:
ik wou gister friends kijken, seizoen 9, dvd 2. hebben ze een dvd van seizoen 3 in het hoesje gestopt![]()
kan ik daar weer achteraan, ben benieuwd of ze een beetje meewerken bij FRS
Sorry, ik ging er vanuit dat het zo'n fantasie voor je was dat het haast wel lekker moest zijnquote:Op donderdag 29 november 2007 10:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
is het dan niet de vraag of ik het lekker vond
Ideaal is dat maar nieuwsgroepen vind ik nu nog fijner eigenlijk.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:41 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Snellere FTP's ook wel en wat van die release groepen ofzo, een vriend van me zat er altijd best diep in (hij was net zo druk als eer-ik) en die had dan zelf wel weer een ftptje waar die het heen sluiste en wij toegang op hadden.
ik heb andere ervaringen met FRSquote:Op donderdag 29 november 2007 10:43 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Bij mij deed tot drie keer toe seizoen 3.2 het niet van CSI. Bij de Free Record hebben ze me goed geholpen, elke keer mocht ik een nieuwe box uitkiezen. Daarna bestelden ze 3.2 weer, en was het weer een verklote versie. Bij mij waren ze heel vriendelijk!
Succes!
quote:Op donderdag 29 november 2007 10:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Sorry, ik ging er vanuit dat het zo'n fantasie voor je was dat het haast wel lekker moest zijn
Tja, als je dat thuis met een nette snelheid kunt gebruiken, zou ik dat ik boven torrents enzo kiezen. Maar p2p dc++ in een hub waar iedereen een minimale upload van 10Mbit heeft.. tja werkt minstens zo handig.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Ideaal is dat maar nieuwsgroepen vind ik nu nog fijner eigenlijk.
Zonde, ik ben wel toe aan sappige verhalenquote:Op donderdag 29 november 2007 10:49 schreef Etcetera het volgende:
ik vind de boeken goed, ik hou me niet zo bezig met de smaak van harry
ik zal kijken voor jequote:Op donderdag 29 november 2007 10:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Zeker zeker
Mocht je nog tijd over hebben en hele verhalen willen schrijven over optimalisatie strategieen voor het picken van orders dan hoor ik het graag
Ach, een linkje bij een film naar imdb en een kort overzicht van de verhaallijn zijn altijd wel makkelijk. Ook zie in meteen of het dvd5/9 is en de ondertitels die erbij zitten met welk geluidquote:Op donderdag 29 november 2007 10:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tja, als je dat thuis met een nette snelheid kunt gebruiken, zou ik dat ik boven torrents enzo kiezen. Maar p2p dc++ in een hub waar iedereen een minimale upload van 10Mbit heeft.. tja werkt minstens zo handig.
Ik heb geen tijd overquote:Op donderdag 29 november 2007 10:56 schreef HansU het volgende:
[..]
ik zal kijken voor je
Schrijf jij even een maniertje hoe ik zoveel mogelijk producten kan verkopen voor een zo hoog mogelijke prijs via Marktplaats en dan op een manier dat ik er minimale inspanningen voor hoef te doen. Want tijd is ook geld.
Gebruik ook nieuwsgroepen.. mwa 7,50 per maand haal ik er 10x uit ofzoquote:Op donderdag 29 november 2007 10:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Zonde.... en ik snap dat 7,50 net even te veel is als je het niet kent
Ja, dat zou ik ook doenquote:Op donderdag 29 november 2007 11:05 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Gebruik ook nieuwsgroepen.. mwa 7,50 per maand haal ik er 10x uit ofzo
quote:Op donderdag 29 november 2007 11:03 schreef Trigalti het volgende:
4 Pagina's
Goedemorgen..
Lekker productief geweest net, mailingsafbeelding gemaakt met allemaal aanbiedingen erop.
Dit gedaan in december-stijl, sneeuw en warme kleurtjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |