Nog niet aan begonnen dan??quote:Op donderdag 29 november 2007 09:57 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb hem gekregen voor mijn verjaardag (het eerste deel), is het wat?
En natuurlijk.... "een warm warm welkom...."quote:Op donderdag 29 november 2007 09:58 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen
House
Prison Break
24
Gedoe?!? Hollywood ligt plat door de stakingquote:Op donderdag 29 november 2007 10:03 schreef JeroenV het volgende:
@ jackson: Nieuwe seizoen begint ws toch later vanwege dat gedoe in Californië? Als ik het 24 topic goed gelezen heb.
Klopt... er is een staking geweest van scriptwriters en er heeft het 1 en ander in de fik gestaan daarquote:Op donderdag 29 november 2007 10:03 schreef JeroenV het volgende:
PB en 24 zijn![]()
Vooral 24 ben ik verslaafd aan.
@ jackson: Nieuwe seizoen begint ws toch later vanwege dat gedoe in Californië? Als ik het 24 topic goed gelezen heb.
Ik heb nog een aantal dancedepartment podcast die ik moet luisterenquote:Op donderdag 29 november 2007 10:06 schreef jackson het volgende:
[..]
En natuurlijk.... "een warm warm welkom...."
d-d-d-dancedepartment
Club life luister ik ook veel te weinig. Heb wel een toffe iPod maar die gebruik ik zelden eigenlijkquote:Op donderdag 29 november 2007 10:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb nog een aantal dancedepartment podcast die ik moet luisteren, en de powermix podcast en tiesto's club life
Dan was de uitspraak ook niet op jou van toepassingquote:Op donderdag 29 november 2007 10:10 schreef Deansensitized het volgende:
Zeg niet dat het niks is
Köttbullar zijn gewoon Zweedse gehaktballetjes (die je bij de IKEA kan halen).. en zelfgemaakte zijn stukken beter.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:10 schreef Deansensitized het volgende:
Zeg niet dat het niks is, krijg het thuis alleen niet aan de gang
Schijnt wel tof downloaden te zijn...
En Kuno en PB, wat zijn Kotbullar?? Klinkt Zweeds, en is nu hier verkrijgbaar van Beckers. Wat is het?? Snacks? Hangen overal door Leeuwarden dikke posters van, maar de bus baggert er te snel voor langs om goed te kunnen lezen....
Wheel of Time lijkt mij ook wel gaaf, maar weet nooit met welk deel ik moet beginnen en of ik NL of Engels moet gaan lezenquote:Op donderdag 29 november 2007 10:03 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nog niet aan begonnen dan??
Tip: Lees echt de prologen, dat komt de rest van de serie ten goede!
Maar lezen man, die boeken zijn supervet!
Beste fantasy boeken die ik ooit gelezen heb. Ze schoppen zelfs zwaar de kont van Lord Of The Rings. Voor zover je het kan vergelijken
Weet wel waar je aan begint, na deel 1 wil je alles lezen, en er zijn al 11, deel 12 istie aan het schrijven, en dan komen er volgens de planning nog een stuk of 5.
En ze worden elke keer een beetje dikker
ASOT hoor ik ook veels te weinig..quote:Op donderdag 29 november 2007 10:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Club life luister ik ook veel te weinig. Heb wel een toffe iPod maar die gebruik ik zelden eigenlijk. Daarnaast pik ik af en toe een ASOT en een GDJB mee
Mijn provider biedt het gratis aan, beetje weinig retentie (6-7 dagen).quote:Op donderdag 29 november 2007 10:13 schreef Loontjah het volgende:
Ja maar nieuwsgroepen moet toch ondersteund worden door je provider.
En het kost toch ook geld of niet ?
Zo snelle verbinding heb ik niet met UPC-kabel (Max. 1,5 MB down, 256 up).
Van mij hoeft een film ook niet per direct binnen te zijn.
duhquote:Op donderdag 29 november 2007 10:18 schreef Deansensitized het volgende:
Deel 1, en Engels.
Is namelijk een vervolgverhaal, dus begin maar bij de eerste
Oh bahquote:En in het Engels is het misschien iets moeilijker, maar zooooooveel vetter. Heb een deel van deel 1in het Nederlands gelezen laatst, maar je ergert je dood aan alle kromme overzettingen en typefouten. Zo word bijv de Duistere [The Dark One] wel eens geschreven als de Duitsere
thanksquote:Ook word bv de helft van de [plaats]namen wel vertaald, en de helft zo overgenomen. Persoonnamen worden vernaggeld en compleet anders soms.
Ben nooit echt fan geweest van vertalingen, maar na dit wanproduct al helemaal niet meer
Maar sowieso vind ik dat als je een boek van een schrijver wil lezen, je het in de originele taal moet lezen. Naja, bv de bijbel zal wat lastigere gaan
Maar bedoel, als je Engels machtig bent, doe jezelf dan een plezier en lees de Engelse!
De mijne ook en anders kost een abbo ¤7,50,- per maand, ook geen drol dus. Dan heb je een retentie van 90 dagen of zo.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mijn provider biedt het gratis aan, beetje weinig retentie (6-7 dagen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |