Lachen met jou.. een mening geven terwijl we 1,5 seizoen verder zijnquote:Op donderdag 29 november 2007 09:31 schreef Deansensitized het volgende:
Volg het min of meer vanaf dag 1 hoor
Seizoen 1 PB is zeker goed. Verder heb ik nog niet echt gekeken, dus moet het nog afwachten
Eerste seizoen 24 was ook wel tof hoor, maar kon me niet echt lang boeien.
Alleen die dochter van Jack Bauer is wel
quote:Op donderdag 29 november 2007 09:32 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik ken het... Je voelt je fit als je wakker wordt maar dat blijkt een farce. Het punt blijft dat je te veel zuipt en te weinig slaapt. Denk om jezelf en leef niet als een junk. Nu kan je het nog aan, maar zowel je lichaam als geest staan op breken!
Samen kijken?quote:Op donderdag 29 november 2007 09:29 schreef Loontjah het volgende:
Dean, ik heb ze allemaal op dvdben nu bij het einde van seizoen 2
Met PB download ik nu wel elke week de nieuwequote:Op donderdag 29 november 2007 09:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat is wel zo relax ja, doe het zelf meestal ook.
En hoef je niet een week te wachten tot de volgende aflevering
quote:Op donderdag 29 november 2007 09:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Lachen met jou.. een mening geven terwijl we 1,5 seizoen verder zijn...
Nou, ik snap niet dat je een mening geeft over iets waar je de helft van gezien hebt en in het geval van de "24" nog niet eens 1/6quote:Op donderdag 29 november 2007 09:36 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
Dus je zegt, downloaden die shit en kijken??
Kan ik dan meteen met Day2 beginnen, of snap ik het dan niet?
http://www.wallpaperbase.(...)lisha_cuthbert_1.jpgquote:Op donderdag 29 november 2007 09:31 schreef Deansensitized het volgende:
Volg het min of meer vanaf dag 1 hoor
Alleen die dochter van Jack Bauer is wel
Lijkt me nietquote:Op donderdag 29 november 2007 09:41 schreef HostiMeister het volgende:
Ben ik nu heel erg kansloos als ik zeg dat ik nog nooit 24 óf Prison Break heb gekeken?
Klopt maar ik kijk naast series en films nagenoeg geen tv eigenlijkquote:Op donderdag 29 november 2007 09:43 schreef Deansensitized het volgende:
Jackson
Maar ik kan ook niet alles bijhouden, heb verder ook nog wel wat te doen
Alleen die reclames tussendoor maken me al gekquote:Op donderdag 29 november 2007 09:45 schreef Loontjah het volgende:
Gelukkig niet op tv want dat zou ik nooit kunnen uithouden.
Kan natuurlijk... ik download via nieuwsgroepen en doe 2uur over een complete dvd, redelijk te doen dusquote:Op donderdag 29 november 2007 09:54 schreef Deansensitized het volgende:
Klopt, maar heb nooit de laptop zolang aan zodat ik het wat vlot binnen heb. Als ik er achter zit download ik niks, want dan zijn bepaalde fora waar ik kom traag als dikke stront door een trechter, dus heb alleen torrents lopen als ik er even tussenweg ben, dan laat ik hem altijd mooi even aan staan. Heb hem nooit mee naar bed trouwens, dan lees ik liever een boek
Robert Jordan's Wheel Of Time
Ik heb hem gekregen voor mijn verjaardag (het eerste deel), is het wat?quote:Op donderdag 29 november 2007 09:54 schreef Deansensitized het volgende:
Klopt, maar heb nooit de laptop zolang aan zodat ik het wat vlot binnen heb. Als ik er achter zit download ik niks, want dan zijn bepaalde fora waar ik kom traag als dikke stront door een trechter, dus heb alleen torrents lopen als ik er even tussenweg ben, dan laat ik hem altijd mooi even aan staan. Heb hem nooit mee naar bed trouwens, dan lees ik liever een boek
Robert Jordan's Wheel Of Time
Dat nieuwsgroepen krijg ik hier niet aan de gangquote:Op donderdag 29 november 2007 09:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Kan natuurlijk... ik download via nieuwsgroepen en doe 2uur over een complete dvd, redelijk te doen dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |