quote:Op donderdag 29 november 2007 14:10 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Kon ik nu maar zeggen, maar ik heb wel lekker veel geld. Maar helaas!
Jawel, maar om nu te zeggen dat ik kan rentenieren naar deze stageperiode. Dat zit er nog niet in!quote:Op donderdag 29 november 2007 14:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat is dan weer jammer idd
Krijg je niks voor stage?
da's goed zuur.quote:Op donderdag 29 november 2007 14:13 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Jawel, maar om nu te zeggen dat ik kan rentenieren naar deze stageperiode. Dat zit er nog niet in!
Kan je die tekst zelf wel lezenquote:Op donderdag 29 november 2007 14:20 schreef Loontjah het volgende:
Even kijken bij de mediamarkt voor een printertje, iemand nog suggesties ??
Ik heb thuis een HP F380 all in one printer...quote:Op donderdag 29 november 2007 14:20 schreef Loontjah het volgende:
Nog 2 uur en 40 minuten scheel kijken, en dan wordt ik gelukkig opgehaald.
Ik ben bang dat mijn ogen nu ook in-actief aan het worden zijn.
Dus laat ik mij lekker naar huis rijden.
Even kijken bij de mediamarkt voor een printertje, iemand nog suggesties ??
Aan te raden of rotzooi?quote:Op donderdag 29 november 2007 14:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb thuis een HP F380 all in one printer...
Was nog niet helemaal klaar, maar druk te per ongeluk op invoeren..quote:Op donderdag 29 november 2007 14:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Aan te raden of rotzooi?
Als je je bevinden niet post heeft ze er nog geen kloot aan natuurlijk
quote:Op donderdag 29 november 2007 14:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Kan je die tekst zelf wel lezen?
Omfgquote:Op donderdag 29 november 2007 14:31 schreef Loontjah het volgende:
F380, die heb ik vaak in de reclame zien staan, maar ik vind die modellen van HP er zo goedkoop uitzien.
Ik zit op het puntje van mijn stoel, met Word op 125%.
Ik hoef het niet te lezen. Ik weet namelijk wat ik typ
Spelfouten zijn menselijk...Die moet je nu even over het hoofd zien.
't is nog een geluk dat Loontjah een half uur eerder klaar is met haar stage dan ik, want ze rijd (denk ik) dezelfde weg richting MM.quote:Op donderdag 29 november 2007 14:49 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Omfg
Ik zou naar huis gaan
Oh.. je ging niet zelf rijden.. sorry die post gemist..
Wat is er dan in de Brabanthallen?quote:Op donderdag 29 november 2007 14:54 schreef jackson het volgende:
To dance or not to dance @ Brabanthallen this saturday
Lastige keuze
Wat een tijden zeg, van 21.00 tot 7.00quote:Op donderdag 29 november 2007 14:54 schreef jackson het volgende:
Lastige keuze
Wat is er dan?quote:Op donderdag 29 november 2007 14:54 schreef jackson het volgende:
Lastige keuze
Tijdens Sensation ging ik naar binnen toen het buiten nog licht was en ging weer naar buiten tot het weer licht wasquote:Op donderdag 29 november 2007 15:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat een tijden zeg, van 21.00 tot 7.00
Ik zou niet durven om je aan te rijden hoorquote:Op donderdag 29 november 2007 14:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
't is nog een geluk dat Loontjah een half uur eerder klaar is met haar stage dan ik, want ze rijd (denk ik) dezelfde weg richting MM.
Whehe.. welke ?quote:Op donderdag 29 november 2007 15:16 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ik zou niet durven om je aan te rijden hoor.
Hopelijk heb je niet die negert als buschauffeur want die is kenkerlomp.
Fabulous... Hele dikke line-upquote:Op donderdag 29 november 2007 15:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat is er dan in de Brabanthallen?
Je kan later komen en eerder weer weg gaanquote:Op donderdag 29 november 2007 15:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat een tijden zeg, van 21.00 tot 7.00
Z kan het ook veel te kort vinden!quote:Op donderdag 29 november 2007 15:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Je kan later komen en eerder weer weg gaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |