Macbookquote:Op donderdag 29 november 2007 12:37 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar op een werkplek (want daar zitten wij) heb je de installatie van software niet altijd in eigen hand.
Voor privé gebruik ik zelfs meestal een macbookje
tnx!quote:
Nee, alfajores mixtos. Elaborado en mar del plata.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Volledig lederen interieur en climatecontrol enzo?
Ik vraag me altijd af wat ik me moet voorstellen bij 'Luxe snoepgoed'quote:Op donderdag 29 november 2007 12:38 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Nee, alfajores mixtos. Elaborado en mar del plata.
Ofzo.
quote:Op donderdag 29 november 2007 12:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Macbook
Ik ga d'r binnenkort ook maar een halen, moet het nu nog doen met een powerbook G4, opzich doet ie het nog maar wil weer wat nieuws
Ik denk dat er genoeg mensen zijn die er een overkopen.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:42 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat is een goede reden toch.
ik heb het oude type nog (de oude samenstelling waarbij een 2.0 ghz duo core het snelst is) en zit nu te denken van zal ik mijn oude verkopen en een nieuwe nemen
![]()
Maar denk dat dat wat kansloos wordt
Geen normale koekjes, maar met speciale vulling en het ziet er duurder uitquote:Op donderdag 29 november 2007 12:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat ik me moet voorstellen bij 'Luxe snoepgoed'
In principe is alle vorm van snoep/koek een luxeproduct.
Je hebt van die droge mariakoekjes, en je hebt lekkere koeken met vulling, chocola etc. Dat zijn bij mij dan de luxekoeken.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Er zit 19% BTW op.. dus dan is het snel een luxeproductquote:Op donderdag 29 november 2007 12:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja dat is waar, Leopard moet ik sowieso nog even hebben. Maar ik denk dat ik het voor de rest wat zonde vind!quote:Op donderdag 29 november 2007 12:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Altijd leuk om net effe nieuwer te hebben
Heb je er meteen leopard bij ::9
is dat spul niet gigantisch duur nieuw?quote:Op donderdag 29 november 2007 12:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Macbook
Ik ga d'r binnenkort ook maar een halen, moet het nu nog doen met een powerbook G4, opzich doet ie het nog maar wil weer wat nieuws
quote:Op donderdag 29 november 2007 12:55 schreef HansU het volgende:
[..]
is dat spul niet gigantisch duur nieuw?
Mocht je een nieuwe halen kan ik iig aanbevelen om even naar New York te vliegen en er daar ééntje te kopen. Met de huidige dolar prijs is het daar zoveel goedkoper dat je je vlucht eruit kan halen
In Nederland kan je als het goed is, als HBO/Uni student ongeveer 10% korting krijgen.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:55 schreef HansU het volgende:
[..]
Mocht je een nieuwe halen kan ik iig aanbevelen om even naar New York te vliegen en er daar ééntje te kopen. Met de huidige dolar prijs is het daar zoveel goedkoper dat je je vlucht eruit kan halen
Hangt er een beetje vanaf wat je er mee doet en wat voor batterij er in heb zitten.. met een 6cell batterij moet je wel 2 uur halen ja, met een beetje geluk kan ik de 3 uur halen.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:59 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]Een MacBook is niet goedkoop nee. Maar ik ben ook nog geen 1 seconde ontevreden over de aanschaf van dat ding (nou ja op die keer dat de accu er mee ophield na dan).
Ook vind ik het altijd wel mooi als mensen zeggen dat hun laptop aardig goed op accu werkt. Iets meer dan 2 uur haal ik wel zeggen ze dan. Als ik zuinig aan doe haal ik bijna het dubbele met dat MacBook!
Ja, maar wat dan weer nadelig is, is gebrek aan service, en een engelstalige laptop.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:55 schreef HansU het volgende:
[..]
Nee dat kun e nietquote:Op donderdag 29 november 2007 13:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf wat je er mee doet en wat voor batterij er in heb zitten.. met een 6cell batterij moet je wel 2 uur halen ja, met een beetje geluk kan ik de 3 uur halen.
Ik haal, mits scherm niet op volledige lichtsterkte, iets van 4 uur inderdaad.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:59 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]Een MacBook is niet goedkoop nee. Maar ik ben ook nog geen 1 seconde ontevreden over de aanschaf van dat ding (nou ja op die keer dat de accu er mee ophield na dan).
Ook vind ik het altijd wel mooi als mensen zeggen dat hun laptop aardig goed op accu werkt. Iets meer dan 2 uur haal ik wel zeggen ze dan. Als ik zuinig aan doe haal ik bijna het dubbele met dat MacBook!
Geheugen toevoegen moet je Apple sowieso niet laten doen. Klap er zelf wat in en je bent een stuk goedkoper uit.quote:Op donderdag 29 november 2007 13:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik haal, mits scherm niet op volledige lichtsterkte, iets van 4 uur inderdaad.
Verder ben ik met dit 5 jaar oude apparaat nog steeds zeer tevreden, alleen is ie net te traag als je photoshop, illustrator, dreamweaver, itunes, safari en msn aan hebt staan.
Zit ook maar 512 in, kost me 140 euro om er extra in te zetten, koop dan liever een nieuwe
mighty mousequote:Op donderdag 29 november 2007 13:15 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Geheugen toevoegen moet je Apple sowieso niet laten doen. Klap er zelf wat in en je bent een stuk goedkoper uit.
Ik zit nog steeds te twijfelen aan zo'n Mac Muis (draadloos op bluetooth) [img]http://www.eppinternational.nl/shop/images/muis.jpg[.img]
Een complete schroevendraaier set is goedkoper!quote:Op donderdag 29 november 2007 13:17 schreef eer-ik het volgende:
ohja, ik zou voor het aandraaien van een scharniertje in m'n scherm, 85 euro kwijt zijn, en dat ding anderhalve week niet hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |