quote:Op woensdag 28 november 2007 16:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Twijfel of ze met bord en al naar de wc zal lopen ....
[ afbeelding ]
Wel een mooi beauty and the nerd verhaaltje.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:39 schreef diedirk het volgende:
Huub moet is stoppen met dat gezeur over dat zoenen, dat vind ik allemaal zo nep he.
Ze hadden allebei vooropgezet plan daarover hoe nep moet het dan nog worden=
Daar houd ik niet zo van.
Net zoals die nep lijn van Selene en Dennis, iedereeen ziet dat ze hem een loser vind
Wat een ontevreden rotkop heeft dat volslagen getikte wicht toch ook.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Twijfel of ze met bord en al naar de wc zal lopen ....
Het is zó duidelijk....quote:Op woensdag 28 november 2007 16:40 schreef mootie het volgende:
Net gegeten, nu douchen = eten lozen.
Je mist het punt.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:39 schreef diedirk het volgende:
Huub moet is stoppen met dat gezeur over dat zoenen, dat vind ik allemaal zo nep he.
Ze hadden allebei vooropgezet plan daarover hoe nep moet het dan nog worden=
Daar houd ik niet zo van.
Net zoals die nep lijn van Selene en Dennis, iedereeen ziet dat ze hem een loser vind
... Om over die vieze oude wijven reet nog maar te zwijgen.quote:
Ja, was duidelijk te horenquote:Op woensdag 28 november 2007 16:45 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer, ik weet zeker dat ze aan het kotsen was en toch een streamwissel.
En dan ook nog zonder slip lopen !!quote:Op woensdag 28 november 2007 16:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
... Om over die vieze oude wijven reet nog maar te zwijgen.
Wat heeft dat wijf toch een vreselijk figuur voor een meid van 22 jaar.quote:
In ieder geval 0% koolhydratenquote:Op woensdag 28 november 2007 16:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zagen jullie 'het bord eten' ? ..... Beetje carpacio, wat zou de voedingswaarde zijn ? Nihil of een fractie meer ?
Dat viel deze keer nog mee ......quote:Op woensdag 28 november 2007 16:45 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan ook nog zonder slip lopen !!![]()
![]()
Je bedoelt dat dat een slip voor moet stellen ?quote:Op woensdag 28 november 2007 16:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat viel deze keer nog mee ......
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |