volgens mij waren die al pre-controlquote:Op woensdag 28 november 2007 17:27 schreef grasmat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.cerysmaticfactory.info/joy_division_trainers.html
wat de control hype niet allemaal teweegbrengt...
ik mn blauwe te koop, die volgens jovink niet echt blauw is.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:14 schreef parselmouth het volgende:
Ik heb net een cheap monday broek besteld
quote:Op woensdag 28 november 2007 18:26 schreef jovink het volgende:
dat grijze ding?
die je ook al van fok had gekocht?
doe is foot
Amen, die maat heb ik normaal ook altijdquote:Op woensdag 28 november 2007 18:46 schreef jovink het volgende:
32/34
op dat nudie forum lopen sommigen met 28???/ hoe fukkin dun ben je dan wel niet
ja volgens mij is dat gewoon hetzelfde..quote:Op woensdag 28 november 2007 18:58 schreef parselmouth het volgende:
Geen idee, zou kunnen. Ik weet niet of de Amerikaanse broekmaten waar we het nu over hebben bij vrouwen hetzelfde zijn als bij mannen, maar deze gaat door tot 36/34. Hij is maar 29,90
danku!quote:Op woensdag 28 november 2007 19:06 schreef parselmouth het volgende:
Nu ben ik ineens wel goed genoeg he vintutsjboii
http://www.bridgettrends.(...)monday-oldman-pants/
quote:Op woensdag 28 november 2007 19:27 schreef grasmat het volgende:
ik ben ook bang dat mijn mannelijk erotisch kapitaal zichtbaar is..
[ afbeelding ]
je navelpiercing?quote:Op woensdag 28 november 2007 19:29 schreef parselmouth het volgende:
Volgens mij heeft hij niet zo'n heel hoog kruis. Had laatst zo'n grandpa-broek aan met een hoge taille![]()
![]()
De zieligste kont ever en je kon m'n piercing praktisch zien zitten.
Niet zo'n succes, maar deze valt meer op je heupen.
Kwam laatst nog foto's tegen toen ik 'm nog hadquote:
Feederquote:Op woensdag 28 november 2007 19:37 schreef HenkBenzinetank het volgende:
+ dat je nu nog dikker bent geworden dus dat het toch niet meer staat
Ik geloof niet dat zo'n staafje je extra plezier kan geven, maar hij zit er toch ook niet echt doorheen toch?quote:Op woensdag 28 november 2007 19:33 schreef parselmouth het volgende:
Neuh, extra plezier ftw.
vrouwen zijn best wel egoistisch...quote:Op woensdag 28 november 2007 19:41 schreef parselmouth het volgende:
Gelukkig niet zegDan had ik helemaal geen plezier meer gehad.
Maar het kan extra gevoelig worden, hoeft niet, maar het kan wel.
quote:Op woensdag 28 november 2007 19:56 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ongeacht welke broek ik aan heb, zie je 'm zitten
Was zeker wel paradijsquote:Op woensdag 28 november 2007 21:37 schreef jovink het volgende:
sjawel sjawel mijn kameraden en ik kwamen op het gewedlige idee om naar het game centrum te gaan ahaha
alvorens een lekker zwaar shaggie gerookt te hebben stapten wij de wondere wereld van pc nerds binnen aahha was vet mooi
aldus h finkersquote:Op woensdag 28 november 2007 22:57 schreef D.zire het volgende:
Je vroeg om een gitaar en een goochelspel, wat denk je wel niet, ik bent sint niet. Piet.
Best sterk
quote:Op donderdag 29 november 2007 00:02 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Hij is zo net de vieze man
Wat moet ie er anders mee hier in nederlandquote:Op woensdag 28 november 2007 23:42 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Zou die rat 'm ook unlocken?
deze meneer, henk. maar ik ga vandaag.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:20 schreef HenkBenzinetank het volgende:
wie van jullie plasseres gaat er morgen ook naar mstrkrft?
hij poste het gisteren hequote:Op donderdag 29 november 2007 13:19 schreef ireallylovejazz het volgende:
[..]
deze meneer, henk. maar ik ga vandaag.
Als ik Nederland selecteer krijg ik meteen 35 dollar als kosten.quote:Unfortunately there is no Shipping Rate available for your destination and/or weight of your cart.
Please contact the Shop Owner for further assistance.
weet ik. maar ik poste het vandaag. dus ik ga vandaag. hij poste het gister dus hij ging morgen, wat vandaag is.quote:Op donderdag 29 november 2007 14:23 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
hij poste het gisteren hedus ik neem aan dat jullie beide naar damsko gaan enzo
ik ga trouwens niet denk ik
mehh. alleen ouwe jazz negerts. en Vast Aire.quote:Op donderdag 29 november 2007 14:18 schreef jovink het volgende:
ik dacht dat jij van de nger muziek was
hoeveel bestel je er nu in totaal dan?quote:Op donderdag 29 november 2007 14:28 schreef Pie.cr het volgende:
damn, kreeg net toen ik wou bestellen dit bericht
[..]
Als ik Nederland selecteer krijg ik meteen 35 dollar als kosten.
Ik heb ff een mail gestuurd of ze goedkoper kunnen versturen, desnoods zonder verpakking.
Brandweerquote:Op donderdag 29 november 2007 15:44 schreef grasmat het volgende:
[..]
hoeveel bestel je er nu in totaal dan?
volgens brandweer moet je holland kiezen ipv netherlandsquote:Op donderdag 29 november 2007 14:28 schreef Pie.cr het volgende:
damn, kreeg net toen ik wou bestellen dit bericht
[..]
Als ik Nederland selecteer krijg ik meteen 35 dollar als kosten.
Ik heb ff een mail gestuurd of ze goedkoper kunnen versturen, desnoods zonder verpakking.
juh monobrows.blogspot.comquote:Op donderdag 29 november 2007 16:12 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Brandweer
Erotica
Grasmat, jij dus
Erik
Erik's vriendje (monobrow ofzo)
en Ik.
Muziekstijlenquote:Op donderdag 29 november 2007 21:16 schreef D.zire het volgende:
je gaat zaterdag wat missen jongen. http://partyflock.nl/party/106378:Grunn_gaat_los.html ook leuk
100 euro voor werkschoenen betalen no way!quote:Op donderdag 29 november 2007 21:57 schreef De_Brandweer het volgende:
nette schoenen bij scapino kopen
ik had eens adidas ripoffs gekocht bij schoenenreus 2 paar voor 7 euro
mooi goudkleurtje gespoten met verf van de hema nou het was me toch een feest en ze liepen als klompen en zagen der zo uit.
Ik hoop echt dat er geen foto's van zijn, heel m'n shirt zat onder de wijnquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:52 schreef HenkBenzinetank het volgende:MSTRKRFT was vetttt
ben net 2u wakker
mietjequote:Op vrijdag 30 november 2007 19:52 schreef HenkBenzinetank het volgende:MSTRKRFT was vetttt
ben net 2u wakker
kun je misschien iets minder kankeren? lijkt me nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:27 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
mietje
ik word altijd kankervroeg wakker das niet leuk maar ook weer wel. ik wou vandaag een baan zoeken maar nee hoor ik bleef gewoon thuisik ben kanker lui.
\quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:51 schreef De_Brandweer het volgende:
jovink wat een mooie spreekbeurt geef jij toch weer zeg
1 woord: gekkewerkershyvequote:
Ik was nog niet eens op MSN man, doe toch eens normaalquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:44 schreef De_Brandweer het volgende:
jullie posten ook precies tegelijk volgens mij zeggen jullie op msn altijd tegen elkaar: wheheh kom we gaaan posten whehehhe
Goed, we spelen het zo. Als je vanaf nu niet meer normaal en op een béétje volwassen manier kan posten, halen we gewoon lekker je reageerknopje wegquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:46 schreef De_Brandweer het volgende:
kankerhoer ik zie je toch op msn zijn kuthoer
Doe s een keer sociaal (quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:26 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Your musical compatibility rating with superengin is:
Very Low
quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:34 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Doe s een keer sociaal () en add me als friend
Zijn huis staat hier een straat verderop. Scheen wel goed te gaan met de werkloosheid onder jonge Marokkanen in die tijd inderdaad.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:43 schreef Erotica_ het volgende:
jawel.. zorgde hij ook alweer niet voor bijbaantjes voor 17-jarige mocro's?
quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:52 schreef Erotica_ het volgende:
*wacht tot piec.r komt, onze muzieksmaak afkraakt en erop aanwijst dat zijn muzieksmaak superieur is over de onze*
Wat is jouw Last.fm, schandweder?quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:49 schreef De_Brandweer het volgende:
wilders![]()
Your musical compatibility rating with superengin is:
Very Low
You share a few artists in common, including Justice.
cionclusie: erotiek luister kutmuziek (wheheh het rijmt)
*wacht tot piec.r komt, onze muzieksmaak afkraakt en erop aanwijst dat zijn muzieksmaak superieur is over de onze*
quote:Op zondag 2 december 2007 00:36 schreef _GesmeerdeBoterham het volgende:
Ah, ben je al moeder dan parselmouth? Je ziet er nog zo jong en onbedorven uit.
Wel een leuke jas.
Hij heeft een capuchon, dus ik kan het proberen.quote:Op zondag 2 december 2007 00:36 schreef sjeppert het volgende:
zo hoort een parka te zijn
[ link | afbeelding ]
De_Brandweer is mijn naam daar jeweetzelfquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:55 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Wat is jouw Last.fm, schandweder?
quote:Op zondag 2 december 2007 00:21 schreef _GesmeerdeBoterham het volgende:
parselmouth ik gluurde net stiekem in jou fotobeok, en ik vind jou een beetje op haar lijken:
[ afbeelding ]
nigga als ik mijn horloge niet binnen krijg dan uhh.. dan uhh..quote:Op zondag 2 december 2007 11:59 schreef Pie.cr het volgende:
[..].
Damn ik weet niet waar ik de orderstatus kan bekijken van de watchezz
waar draaide ie dan? En draaide ie ook veel eigen materiaal? (Stunt, Moustache, ANalog worms attack)quote:Op zondag 2 december 2007 13:53 schreef D.zire het volgende:
al zn remixes, deathfromabove, uffie, calvin harris. VEEEL lage tonen tussendoor. gewoon super lekker.
VEEL edbanger materiaal. en zn eigen shit volgens mij ook wel. MAAR ik was niet compleet nuchter meerquote:Op zondag 2 december 2007 14:38 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
waar draaide ie dan? En draaide ie ook veel eigen materiaal? (Stunt, Moustache, ANalog worms attack)
quote:Op zondag 2 december 2007 19:04 schreef Pie.cr het volgende:
http://youtube.com/watch?v=yhk6CspEXRk&feature=related
Massiv.
Ja man, mocht eerder wegquote:Op zondag 2 december 2007 18:59 schreef jovink het volgende:
powww druk druk heb je het werk dr weer opzitten peceeltje?
quote:Op zondag 2 december 2007 19:04 schreef Pie.cr het volgende:
http://youtube.com/watch?v=yhk6CspEXRk&feature=related
Massiv.
ahah "achmed" was een kameraad van me genaamd benquote:Op zondag 2 december 2007 19:47 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ik jou ookVond je presentatie over de grote stad erg spannend!
Je kreeg flink wat kudo's van je klassemaatjes.quote:Op zondag 2 december 2007 19:49 schreef jovink het volgende:
[..]
ahah "achmed" was een kameraad van me genaamd ben
bedacht ik smorgens ik snel uitgeprint pure improvisatie gekkewerk!
quote:Op zondag 2 december 2007 20:13 schreef jovink het volgende:
ja ze respecten me zoals het btw hoort.
internetoplichter!quote:Op zondag 2 december 2007 11:59 schreef Pie.cr het volgende:
[..].
Damn ik weet niet waar ik de orderstatus kan bekijken van de watchezz
Zie niks staan voor O&Nquote:Op maandag 3 december 2007 18:05 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Catwalk.. daar komt toch alleen 30+?
Parsel, is er geen leuk exitfeestje van Langenbach?
Dat groepje nichtenquote:Op maandag 3 december 2007 18:08 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Zie niks staan voor O&NHeb weer zin in zo'n leip feestje, was echt de beste sfeer ooit daar
http://www.zshare.net/audio/81615024b264/quote:Op maandag 3 december 2007 18:03 schreef Pie.cr het volgende:
catwalk heeft clone records avond.
Met I-F
http://youtube.com/watch?v=NsdwLBYekK4
Heb hier m'n phone, laptop inclusief webcam en digicam, maar van eerstgenoemde en laatstgenoemde heb ik geen kabeltje en voor een webcamfoto is het momenteel te donker.quote:Op maandag 3 december 2007 20:16 schreef parselmouth het volgende:
Ik ben in grijs zwart wit dus dat zal je wel winnen ja. PICS.
link is kapotquote:Op maandag 3 december 2007 20:19 schreef parselmouth het volgende:
die Alleen dan zonder dikke shawl, met een witte panty, geitenwollen grijze slobbersokken en zwarte pumps
PSx nu denk je zeker dat je retro bent hequote:Op maandag 3 december 2007 22:38 schreef parselmouth het volgende:
Nasty
Ik speel toy story op de PSx
Ik had ooit 2 NES'en maar die heb ik weg gegeven aan een heel zielig kindje. En 7 jaar later (toen retro hip was) had ik er spijt vanquote:Op maandag 3 december 2007 22:40 schreef grasmat het volgende:
[..]
PSx nu denk je zeker dat je retro bent he![]()
Echt hardcore ben je pas als je op de NES speelt dus STFU N33P!!!
Ik rook Van Nelle Stevige shagquote:Op maandag 3 december 2007 22:42 schreef jovink het volgende:
ik eet uit m neus
nog meer javaanse jongens aanhnagers hier?
parsel zit vast ook wel anade 3kwart
ik heb nog een nes met duck huntquote:Op maandag 3 december 2007 22:49 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Ik had ooit 2 NES'en maar die heb ik weg gegeven aan een heel zielig kindje. En 7 jaar later (toen retro hip was) had ik er spijt van
Daar heb ik mijn eerste rave beleefdquote:Op maandag 3 december 2007 22:18 schreef grasmat het volgende:
Ik ga naar Atak in Enschede!!!!!!!!!!!!!
Die heb ik ookquote:Op maandag 3 december 2007 22:40 schreef _GesmeerdeBoterham het volgende:
whehehe ik speelde altijd tony hawk op de psx.
parselmouth wil je een keer bij mij komen wii'en?![]()
![]()
http://youtube.com/watch?v=D5FpADrNcNI&feature=relatedquote:Op maandag 3 december 2007 23:00 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Die heb ik ookJa hoor dat wil ik weel besmeurde boterham
En ik heb hercules ook. En gaat heen met je 'retro' zijn, het zijn gewoon vette spellen men.
gekkewerk! schiet jij ze ook altijd weg?quote:
daar heb ik tot nu toe meest vreemde feestje ooit meegemaakt.. een psychedelic trance party, waar iedereen paddestoelen tot zich nam op de dansvloer.quote:Op maandag 3 december 2007 22:59 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn eerste rave beleefd
En dan heb je de figuren die stiekem een zegel onder hun tong hadden niet eens gezienquote:Op maandag 3 december 2007 23:19 schreef grasmat het volgende:
[..]
daar heb ik tot nu toe meest vreemde feestje ooit meegemaakt.. een psychedelic trance party, waar iedereen paddestoelen tot zich nam op de dansvloer.
Die heb ik ookquote:Op maandag 3 december 2007 23:08 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=D5FpADrNcNI&feature=related
damn ik ook, alleen de zapper is kaduukquote:Op maandag 3 december 2007 22:56 schreef _GesmeerdeBoterham het volgende:
[..]
ik heb nog een nes met duck hunt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |