Ga de film "Sex lives of the potatoe men" kijken!quote:Op woensdag 28 november 2007 20:00 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd een schoenendoos en wat blikjes tonijn, even in de magnetron en zelfs de geur is authentiek.
Necrofielen NEUKEN lijken. Je weet wel, een lijk, een lichaam van een dood iemand.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:49 schreef MouzurX het volgende:
de kip is dood ..en het is niet eens een hele kip [afbeelding]
ja je neukt een heel lichaam .. als je nou alleen een arm zou "gebruiken"quote:Op woensdag 28 november 2007 20:07 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Necrofielen NEUKEN lijken. Je weet wel, een lijk, een lichaam van een dood iemand.
Ze masturberen dan niet, ze NEUKEN.
Een arm van dat lijk?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:11 schreef MouzurX het volgende:
ja je neukt een heel lichaam .. als je nou alleen een arm zou "gebruiken"
mijn neme een scherp mes maakt een mooit diepe snee et voila pompen maarquote:Op woensdag 28 november 2007 20:22 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Een arm van dat lijk?dan neuk je een arm?
En als je jezelf nou poppenfiel noemt, heet het dan ook ineens neuken als je met een opblaaspop aan de slag gaat?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:07 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Necrofielen NEUKEN lijken. Je weet wel, een lijk, een lichaam van een dood iemand.
Ze masturberen dan niet, ze NEUKEN.
Tuurlijk wel, zo hoor je waar ze zitten.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:23 schreef mcDavid het volgende:
Bij nader inzien weet ik niet of dat een voordeel is.
true truequote:Op woensdag 28 november 2007 20:32 schreef Za-giniipiggu het volgende:
- als je pedofiel bent als vrouw neemt niemand het je kwalijk mits knap.
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, zo hoor je waar ze zitten. [afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |